Joskus

keskustelin

kaverini kanssa luonteestani (olen siis leijona) ja kaverini kertoi pitävänsä minua hyvänä tyyppinä, iloisena ja hauskana itsepäisenä... Mutta toisaalta hän sanoi, että tuntuu etten ole kovin syvällinen. Että minuun on vaikea päästä käsiksi. Ja että hänestä myös tuntui, että olen ylivahva ja ikään kuin mikään ei vaikuttaisi minuun.

Ensin asia tuntui omituiselta korvaani, koska olen erittäin herkkä, kunnes tajusin että olen herkkä vain neljän seinän sisällä. En tuo tunteitani esille toisille ihmisille ja ei ihme jos minusta saa pinnallisen vaikutelman. Olen myös pohtinut edesmenneitä suhteitani ja huomannut, että kaikki kumppanini ovat olleet jonkin sortin pintaliitäjiä. Tarkemmin asiaa ajateltuna kärsin pahasta läheisyydenpelosta, vaikka en yksin viihdykään. Mutta en päästä ketään lähelleni kunnolla-fyysisesti kyllä, mutta henkinen tyhjyys minun ja kumppaneiden välillä on aina ollut olemassa.

Kuitenkin haluaisin jotain syvällisempää, mutta välttelen kaikkia syvällisiä keskusteluja. Oikeastaan ainoa ihminen, joka on päässyt lähelleni on äitini, mutta hän onkin minun elämäni tärkein ihminen. En tiedä, onko teillä muilla leijonilla samanlaista läheisyyden pelkoa. Olisi kiva kuulla.

5

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no...

sillä nyt ei ole mitään tekemistä horomerkin kanssa. Vastaus löytynee suhteestasi vanhempiisi. Jokin siellä on jäänyt "vajaaksi", niin yksinkertaista se on. Mutta voit kehittyä edelleen, joten mitään ei ole menetetty.

• Myös leijona..
    • neferet

Olen leijona olen huomannut saman itsestäni, eikä minulla ole mitenkään vajaaksi jääneet suhteet vanhempiini. Kyllä se horoskooppi jotain voi aiheuttaa..

• jellona-70

Minä myös yleensä huumorintajuinen ,iloinen ehkäpä joku voi pitää myös piinnallisena.Mutta kun pintaa raaputtaa niin kyllä sieltä löytyy myös ihminen joka tuntee,ajattelee,haluaa jutella myös syvällisiä.Valitettavan harvoin löytyy ihmisiä joiden kanssa voi keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä.Kaipa meillä ihmisillä on tietty suojakilpi että jaksaisimme tässä kovassa maailmassa.Itse ainakin haluaisi olla mahdollisimman aito,oma itsensä ja hyväksyä omat heikkoutensa.Opittavaa on varmasti vielä paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5651
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3784
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      59
      3475
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      224
      2890
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2757
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2685
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2510
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2410
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1995
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      121
      1716
    Aihe