Raja alkaa

tulla vastaan!

Vuonna 2004 aloitin nämä hommat intoa puhkuen ja täynnä virtaa. Nyt kaks vuotta myöhemmin olen aivan leipiintynyt, rättiväsynyt ja kulunut puhki.
Kynttilää on poltettu molemmista päistä. Ja sen kyllä huomaa, sillä elämäniloni on aivan nollassa. Mikään ei kiinnosta ja olen jatkuvasti väsynyt ja masentunut.
Vapaapäivät tuntuvat vain tauoilta ja koko ajan on mielesssä et kohta sitä taas pitää lähtä penkin ja ratin väliin. Monesti kun herään vapaapäivänäni ja katson kelloa niin iskee paniikki että voi ei nyt mä myöhästyn töistä ja sit mä muistanki et tänään ei tarvikkaan mennä töihin.
Vapaata ei kehtaa pyytää kovin useaan koska oma isäntäni on sitä mieltä että kuljettajan tulee hoitaa omat vuoronsa ja ne 2-3 vapaapäivää viikossa saa riittää. Muuten tulee hirveät vittuilut päälle.
Tänään päätin et nyt tämä saa riittää. Pakko hakea muihin töihin tai muuten menee terveys.

7

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajelee autolla ympäriinsä

ja stressaantuu siitä ? Kuule KULI, sä voit unohtaa asiakkaan heti kun se ITSE sulkee oven. Mikä ressaa???

• ajelee autoa?

Ymmärrän aloittajaa. Ajaa "autoa" on eri asia kuin ajaa "taksia"!!!!!

Menes joskus ajamaan 2 vuotta taksia ja tuu sitten kertomaan, onko se "vaan" autolla ajoa?

Kun ei tiedä milloin saa puukosta, nyrkistä, kuuntelee jatkuvaa vittuilua, autoa potkitaan, juostaan maksamatta hatkaan, kännisten örinää ja "viisaita" juttuja joita sinäkin täällä esität. Aika rankkaa, sanoisin.

Niin, tänään pitäisi olla vuoden rahakkaimpia iltoja, vaan ajoinpa autoni talliin. Juuri edellä kerrotuista seikoista tein näin. Ei jaksa kiinnostaa.... se "vaan" autolla ajelu...
        Ei vaikka olisikin rahakkaampaa!

Ei Ei ja kerran vielä EI!!!!!!!!!!!!

• yxkuski

...korkeintaan 16-17 vuoroa kuussa. Itse ajoin aikoinaan 22-23, sekä päiviä että öitä. En enää ajaisi kuin korkeintaan 18.
      Tulot ovat pienemmät mutta mulla on sentään elämä. Olkoon sitten isännän huoli löytää tuuraajaa.

• käsitys?

Taksin ajo ei ole normaalia, tavallista työtä.
      Älä siis vertaile mielessäsi näitä, ja vaadi taksityöltä jotain mikä ei ole mahdollista.
      Pitää järjestää ajaminen, suunnitella, ja tyytyä siihen. Kädet on taksikuskilla suht vapaat päivänsä järkeilyyn.
      Pitkälti riippuu siitä mitä ajaa, mistä ajaa, miten ajaa ja kuinka usein ja kuinka pitkiä vuoroja. Se on myös sitä ammatin osaamista, että osaa sumplia. Kaikki eivät sovellu, niin sanotaan, ja se myös tarkoittaa jotain.

• ksr

Hei,

Meeppä Kovaselle! Saat ajaa niin paljon kuin haluat,
        niin vähän kuin haluat, saat ajaa öitä, saat ajaa
        päiviä, saat ajaa miten itse haluat...

Paljon tilausajoa vakioasiakkaille, jotka ymmärtävät
        hyvän palvelun päälle, käyttäytyvät asiallisesti
        etc...

Se siitä!

• juu....
        ksr kirjoitti:

Hei,

Meeppä Kovaselle! Saat ajaa niin paljon kuin haluat,
        niin vähän kuin haluat, saat ajaa öitä, saat ajaa
        päiviä, saat ajaa miten itse haluat...

Paljon tilausajoa vakioasiakkaille, jotka ymmärtävät
        hyvän palvelun päälle, käyttäytyvät asiallisesti
        etc...

Se siitä!

En mä tota kovasta edes noteeraa, enkä siitä mitään tiedäkään. Näissä tavallisissa haikaloissa voi järjestää, jos osaa ja pystyy, eikä isäntä ole aivan totaalim...u.

• Tuliperse
        juu.... kirjoitti:

En mä tota kovasta edes noteeraa, enkä siitä mitään tiedäkään. Näissä tavallisissa haikaloissa voi järjestää, jos osaa ja pystyy, eikä isäntä ole aivan totaalim...u.

Nyt on niin paljon hommia, että jos alkaa vituttamaan, niin kannattaa vaihtaa isäntää, jos
        hän VAATII ajamaan kaikki päivä/yövuorot listasta. Näissä hommissa ei kannata itteään tappaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe