Oma mielipiteeni

on, että

Eikös kaikkien VW-konsernin tuotteita omistavien autoilijoiden pitäisi olla ylpeitä, että konsernilla menee hyvin. Esim. Audilla menee hyvin, Volkswagenilla menee hyvin, Skodalla menee hyvin ja Seatilla menee hyvin, ja jos ei sitten muuten niin ainakin paikasta a, paikkaan b. Itse voisin sanoa, että Skoda on enemmän järki, kuin tunneostos, Audin kanssa toisinpäin.

13

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavalla,

      skoda on järkevämpi valinta? eikö kia ole skodaa järkevämpi? eikö lada kiaa järkevämpi.

      ne joilla ei ole rahaa ostaa haluamaansa autoa perustelevat sitä järkisyillä. kukaan, ei kukaan voi väittää etteikö ostaisi jotain luxusmerkkiä, jos olisi rahaa käyttää autoon. on naivia väittää muuta ja nauran sellaisille ihmisille. järkisyyt astuvat kuvioon kun tilin saldoa katsellaan autokaupassa. jos kaikille annettaisiin 50000 euroa, joka olisi pakko käyttää autoon, ei kukaan ostaisi skodaa tai toyotaa. on naivia väittää muuta ja nauran niille, jotka vieläkin mussuttavat.

      premiumautot eivät ole tarkoitettu kaikille. premium-käsitettä eivät voi hyväksyä säälittävät keskikaljamahaiset juntit, jotka eivät sellaista voi hankkia. premium-käsite on maailmanlaajuinen käsite, johon kuuluu tietyt autot. kun auto kuuluu tähän luokkaan, on se helposti säälittävien junttien paskanjauhamisen kohteena.

      muuten. tällaista keskustelua ei käydä muualla kuin suomessa. miksi? heh, niin miksi juntit?

      • on hölömöä

        sanoa noin, koska kenenkään ei ole pakko käyttää 50 000 autoon. Itse en luultavasti ostaisi 50 k€:lla sen hintaista autoa, vaan osan laittaisin muihin tärkeisiin asioihin. Ja minkä takia maailman varakkain mies, ruotsalaisen ikean omistaja ajaa jollain 80-luvun farkku-volvolla. hänellähän jos jollain olisi varaa ostaa, vaikka oma automerkki jos vain haluaisi.
        Kysymys sinulle: haluatko ennemmin olla juntti vaiko paskaa jauhava snobi? Olet säälittävä ja rukoilen, että saisit älykkäämmät aivot.
        Nauran sinulle sinä säälittävä ignorantti plebeiji.


      • alkaen 100e!

        heh,on naivia ajatella jos henkilö joka maksaa autostaan 50ke olisi jokseenkin rikas.Jopa isoveljeni teki 3krt kalliimmat asuntokaupat.

        Fakta on kuitenkin se,että jokaisella meistä on valmiudet astua premiumluokkaan.Sinne missä meitä käsitellään kultahansikkain ja teititellään toisillenne.
        Nettiautossa sitä premiumia on tarjolla alkaen 100e.
        Siihen meistä on jokaisella varaa,vai mitä?:)


      • tavalla,
        on hölömöä kirjoitti:

        sanoa noin, koska kenenkään ei ole pakko käyttää 50 000 autoon. Itse en luultavasti ostaisi 50 k€:lla sen hintaista autoa, vaan osan laittaisin muihin tärkeisiin asioihin. Ja minkä takia maailman varakkain mies, ruotsalaisen ikean omistaja ajaa jollain 80-luvun farkku-volvolla. hänellähän jos jollain olisi varaa ostaa, vaikka oma automerkki jos vain haluaisi.
        Kysymys sinulle: haluatko ennemmin olla juntti vaiko paskaa jauhava snobi? Olet säälittävä ja rukoilen, että saisit älykkäämmät aivot.
        Nauran sinulle sinä säälittävä ignorantti plebeiji.

        sinä pikkuruinen tuulipukujuntti päätit vängätä vastaan. osaatko lukea? minä sanoin, että jos olisi pakko. ihan turhaan mussutat. se on naivia ja minua naurattaa tuollainen lässytys. mitä norkut tällä palstalla jauhamassa tuota?


      • osti
        alkaen 100e! kirjoitti:

        heh,on naivia ajatella jos henkilö joka maksaa autostaan 50ke olisi jokseenkin rikas.Jopa isoveljeni teki 3krt kalliimmat asuntokaupat.

        Fakta on kuitenkin se,että jokaisella meistä on valmiudet astua premiumluokkaan.Sinne missä meitä käsitellään kultahansikkain ja teititellään toisillenne.
        Nettiautossa sitä premiumia on tarjolla alkaen 100e.
        Siihen meistä on jokaisella varaa,vai mitä?:)

        150 000e:n asunnon, voi juku, meilläpäin sillä saa
        22 neliön remontoimattoman yksiön.

        Oikeat asunnot ovat sitten ihan eri hintaisia...


      • Jurso
        alkaen 100e! kirjoitti:

        heh,on naivia ajatella jos henkilö joka maksaa autostaan 50ke olisi jokseenkin rikas.Jopa isoveljeni teki 3krt kalliimmat asuntokaupat.

        Fakta on kuitenkin se,että jokaisella meistä on valmiudet astua premiumluokkaan.Sinne missä meitä käsitellään kultahansikkain ja teititellään toisillenne.
        Nettiautossa sitä premiumia on tarjolla alkaen 100e.
        Siihen meistä on jokaisella varaa,vai mitä?:)

        Ikäsi luultavasti on arvatenkin alle 18 vuotta, tai jos ei ole, osanottoni.

        Miksi Audi herättää noin voimakkaita tunteita jos se on vain ylihintainen Skoda? Sehän on vain auto. Premiumihan on vain jonkun keksimä käsite joka on aika epämääräinen kaiken lisäksi.

        Itse omistan Audi A6 2.4 tipronicin, ihan perusauto sähköisillä herkuilla. Ei sitä kuitenkaan kukaan kadehtien katso. Kalliimpi kuin Skoda, mutta en minä Skodaa halunnut. Huollot maksaa mitä maksaa, elämä on täynnä valintoja.

        Ensimmäinen autoni oli Ford Capri vm. 1969. Ihan hyvin sillä pääsi paikasta A paikkaan B, kuten tälläkin.

        Kertoo lapsonen:

        "Fakta on kuitenkin se,että jokaisella meistä on valmiudet astua premiumluokkaan.Sinne missä meitä käsitellään kultahansikkain ja teititellään toisillenne.
        Nettiautossa sitä premiumia on tarjolla alkaen 100e.
        Siihen meistä on jokaisella varaa,vai mitä?:)"

        Vastaa aikuinen:

        Osta joku 70-luvun lopun tai 80-luvun alun Audi alkaen 100e jos se auttaa tulemaan hyväksytyksi ja poistaa alemmuuden tuntoasi, tai muuten lievittää pahaa oloasi.


      • aika hönö
        tavalla, kirjoitti:

        sinä pikkuruinen tuulipukujuntti päätit vängätä vastaan. osaatko lukea? minä sanoin, että jos olisi pakko. ihan turhaan mussutat. se on naivia ja minua naurattaa tuollainen lässytys. mitä norkut tällä palstalla jauhamassa tuota?

        Lainaus tekstistäsi:
        "jos kaikille annettaisiin 50000 euroa, joka olisi pakko käyttää autoon, ei kukaan ostaisi skodaa tai toyotaa."
        Tuo on vain jossittelua, joka ei johda mihinkään älylliseen, joten mene nyt hyvä mies ittees ja mieti hetki.
        Et voi ahatella niin,koska tu toimii vain teoriassa. Oikeessa elämässä on niin paljon muitakin tärkeämpiä sioita, kuin ostaa 50k€ auto. Esimerkiksi talo voi olla menoerä, laskut ym. ym. ja tällöin ei todellakaan tule mieleen ostaa 50 tonnin autoa, jos velkaa on liikaa...mieti nyt hyvä ihminen...
        Ja huom. et sanonut jos olisi pakko, vaan, että "joka olisi pakko käyttä...." siinä on vissi ero.
        Taidat olla aika tyhmä henkilö.


    • järkiostoksia

      omassa hintaluokassaan. Joka haluaa pistää rahaa parempaan autoon ostaa Audin noista merkeistä. Audin pääkilpailija ei ole VW tai Skoda vaan Mersu tai Bemari.

    • sak
      • cherrykuski

        Vieläkö ilkeätte ostaa vagejanne ,kun nyt jo työläisiltä vaaditaan 38:n tunnin työpäiviä.
        Ostaisitte mieluummin vaikka turkiksia.


      • Jurso
        cherrykuski kirjoitti:

        Vieläkö ilkeätte ostaa vagejanne ,kun nyt jo työläisiltä vaaditaan 38:n tunnin työpäiviä.
        Ostaisitte mieluummin vaikka turkiksia.

        Mikä ettei. Itse teen 40 tunnin viikkoa. Ja pitäähän heitä tukea, että ei lopu työt kokonaan.

        Jos tekee mieli ostaa uusi auto, mitä turkikset siihen liittyy?


      • cherrykuski
        Jurso kirjoitti:

        Mikä ettei. Itse teen 40 tunnin viikkoa. Ja pitäähän heitä tukea, että ei lopu työt kokonaan.

        Jos tekee mieli ostaa uusi auto, mitä turkikset siihen liittyy?

        Siis lue tarkemmin: TYÖPÄIVIÄ!


      • Jurso
        cherrykuski kirjoitti:

        Siis lue tarkemmin: TYÖPÄIVIÄ!

        "hieroo silmiään" ja katsoo uusiksi. Poijat tosiaan painaa piiitkäää päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe