EVLI pankki onko suomalainen, talletussuoja?

NigAri

Niin kysyisin onko Evli pankki suomalainen, vai onko vain konttori Suomessa?

1. onko talletussuoja 150 000 mk per henkilö?

2. jos tilinomistajana vaimo ja mies, onko talletussuoja 300 000 mk, ko. tilissä?

8

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva helsingistä

      Evli pankista en tiedä,mutta voin suositella ulkomaalaista sijoituspalveluyhtiötä.
      Weinberg Associatesta,jonka kanssa tein viimevuonna 92% tuoton.saat palvelut suomen kielellä. suosittelen!
      Yhteyden saat esim. [email protected]

      • NigAri

        Onko rahat jo kotiutettu, eli oletteko saanut tuoton ja pääoman todella taksisin.

        Tiedän että voi myös voittaa, mutta se ylensä tapahtuu vain alussa. Loppujenlopuksi usein nykyään menee miinukselle, kun innostuu liikaa.

        Nykyään ehkä vain yksi kymmenestä tuottaa voittoa, varmimmin kuitenkin vain kotimaiset korkorahastot.
        Puhutaan pitkistä talletuksista. Tilastoissa näkyy vielä "pitkien" talletusten tuotto, mutta tuotto on peräisin 3-4 vuoden takaa, ei nykyvuosilta.

        Rahat pankissa on aivan hyvä sijoitus.
        Varma ja saa käyttöön kun haluaa.
        Tai jos ei hyvä, niin ainakin paras mahdollinen.

        Mielestäni vasta aivan ylimääräiset, ne jotka on yli kymmenkertaisen vuosiansion yli kannattaa pelata ja hävitä.

        Onnea tavoitteleville kehoittaisin lukemaan puolivuotta Talous Sanomia ja Kauppalehteä ennen sijoittelua. Lukemalla vain tuottotaulukoita 1kk, 1v ja 5 v ajalta, sekä eniten tuottavia ja vähiten tuottavia, ymmärtää jo paljon.


      • ???????
        NigAri kirjoitti:

        Onko rahat jo kotiutettu, eli oletteko saanut tuoton ja pääoman todella taksisin.

        Tiedän että voi myös voittaa, mutta se ylensä tapahtuu vain alussa. Loppujenlopuksi usein nykyään menee miinukselle, kun innostuu liikaa.

        Nykyään ehkä vain yksi kymmenestä tuottaa voittoa, varmimmin kuitenkin vain kotimaiset korkorahastot.
        Puhutaan pitkistä talletuksista. Tilastoissa näkyy vielä "pitkien" talletusten tuotto, mutta tuotto on peräisin 3-4 vuoden takaa, ei nykyvuosilta.

        Rahat pankissa on aivan hyvä sijoitus.
        Varma ja saa käyttöön kun haluaa.
        Tai jos ei hyvä, niin ainakin paras mahdollinen.

        Mielestäni vasta aivan ylimääräiset, ne jotka on yli kymmenkertaisen vuosiansion yli kannattaa pelata ja hävitä.

        Onnea tavoitteleville kehoittaisin lukemaan puolivuotta Talous Sanomia ja Kauppalehteä ennen sijoittelua. Lukemalla vain tuottotaulukoita 1kk, 1v ja 5 v ajalta, sekä eniten tuottavia ja vähiten tuottavia, ymmärtää jo paljon.

        Olipas se luettavaa, meinasin tuolilta pudota!

        1.)KUKA "hullu", neuvoo panttaamaan rahojaan pankissa?
        nim.merk."NigAri" ei taida tietaa vuosittaista tuottoa jonka sielta pankista saa, puhumattakaa Lipposen suunnitelmasta laittaa KAIKKI pankkitilit verollisiksi!

        2.)em. nim.merk. kirjoittanut ei taida muutenkaan olla oikein ajan tasalla, varsinkaan jos ei tieda ko. yrityksen mainetta.
        (Tiedoksi vaan et he ottaa palkkionkin VASTA asiakkaan tuotosta!

        (Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).


      • iivari
        ??????? kirjoitti:

        Olipas se luettavaa, meinasin tuolilta pudota!

        1.)KUKA "hullu", neuvoo panttaamaan rahojaan pankissa?
        nim.merk."NigAri" ei taida tietaa vuosittaista tuottoa jonka sielta pankista saa, puhumattakaa Lipposen suunnitelmasta laittaa KAIKKI pankkitilit verollisiksi!

        2.)em. nim.merk. kirjoittanut ei taida muutenkaan olla oikein ajan tasalla, varsinkaan jos ei tieda ko. yrityksen mainetta.
        (Tiedoksi vaan et he ottaa palkkionkin VASTA asiakkaan tuotosta!

        (Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).

        Suomessa on jo kaikki pankkitilit veronalaisia. Lue läksys.


      • NigAri
        ??????? kirjoitti:

        Olipas se luettavaa, meinasin tuolilta pudota!

        1.)KUKA "hullu", neuvoo panttaamaan rahojaan pankissa?
        nim.merk."NigAri" ei taida tietaa vuosittaista tuottoa jonka sielta pankista saa, puhumattakaa Lipposen suunnitelmasta laittaa KAIKKI pankkitilit verollisiksi!

        2.)em. nim.merk. kirjoittanut ei taida muutenkaan olla oikein ajan tasalla, varsinkaan jos ei tieda ko. yrityksen mainetta.
        (Tiedoksi vaan et he ottaa palkkionkin VASTA asiakkaan tuotosta!

        (Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).

        Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).
        -----ylläoleva kopioitu--------

        Tässä paljastit todelliset taitosi.
        Et ole vielä sijoittanut, mihinkään.
        Siis vain luulet, et tiedä.

        nykysana,PITKÄAIKAINEN SIJOITUS
        käytetään jotta sijoittaja antaisi rauhassa rahansa katota.
        nykysana, HAJAUTUS 10 sijoitukseen
        yksi varmaan tuottaa 98%, toinenkin 48%, kolmas 8%, loput miinukselle. kymmenes -98%, eli laske keskimääräinen tuotto ?

        Ko. yrityksellä on varmaan hyvä sitä en epäile.

        Mutta mitäpä minä muita neuvomaan, ettei tule haukumisia lisää.
        Aurinkoista kevättä ja hyviä tuottoja.


      • oskari

        tää weinberg toimii Suomessa ja kuinka suuri firma ylipäätän .Katsoin netistä vaan en pajoa löytänyt.
        En tiedä mitään tapaa ,kuin hyvää tuuria, saada näinä aikoina tuollaista tuottoa?


      • taavi
        ??????? kirjoitti:

        Olipas se luettavaa, meinasin tuolilta pudota!

        1.)KUKA "hullu", neuvoo panttaamaan rahojaan pankissa?
        nim.merk."NigAri" ei taida tietaa vuosittaista tuottoa jonka sielta pankista saa, puhumattakaa Lipposen suunnitelmasta laittaa KAIKKI pankkitilit verollisiksi!

        2.)em. nim.merk. kirjoittanut ei taida muutenkaan olla oikein ajan tasalla, varsinkaan jos ei tieda ko. yrityksen mainetta.
        (Tiedoksi vaan et he ottaa palkkionkin VASTA asiakkaan tuotosta!

        (Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).

        ...tarkoitit pitka-aikais saastotileja, joihin todellakin kaavaillaan uutta verotusta.
        Etta siina mielessa et ollut vaarassa ollenkaan.


      • ??????
        NigAri kirjoitti:

        Itse en ole koskaan viela tienannut niin, jotta voisin jotain laittaa sijoituksiinkin, mutta alaa olen seurannut intensiivisesti, ja tunnen joitain, jotka ovat sijoittanet juuri sen Weinberg associaten kautta).
        -----ylläoleva kopioitu--------

        Tässä paljastit todelliset taitosi.
        Et ole vielä sijoittanut, mihinkään.
        Siis vain luulet, et tiedä.

        nykysana,PITKÄAIKAINEN SIJOITUS
        käytetään jotta sijoittaja antaisi rauhassa rahansa katota.
        nykysana, HAJAUTUS 10 sijoitukseen
        yksi varmaan tuottaa 98%, toinenkin 48%, kolmas 8%, loput miinukselle. kymmenes -98%, eli laske keskimääräinen tuotto ?

        Ko. yrityksellä on varmaan hyvä sitä en epäile.

        Mutta mitäpä minä muita neuvomaan, ettei tule haukumisia lisää.
        Aurinkoista kevättä ja hyviä tuottoja.

        et olenkin vasta opikelija, mutta en sanonutkaan olevani ammattilainen "neuvoja"!

        Luulen varmasti paljonkin eri asiosta, ja uskon minulla olevan hirveesti opittavaa.
        Sanoinkin "tiedoksi", et kyseinen yritys, ottaa palkkionsa vasta asiakkaan tuotosta, ja se on TIETO(ei luulo), olen sattumoisin lukenut Weinberg associaten -ja asiakkaan kesken tehdyn sopimuksen, jossa se kerrotaan hyvinkin selkeesti.
        -LUULISIN(!), et ko. yritys ei siis kauan olisi olemassa, jos he sijoittaisivat "huonosti", et suurinosa tuottaisikin vain tappiota!(muistuttaisin viel et he ei ota palvelumaksuja ym.)
        - TIETOA on (vanhempani kautta), et he nostaa profittinsa joka 3kk ja sijoittavat edelleen samaa summaa jolla aloittivatkin, ja tuotot he joko antavat sijoitettavaksi johonkin toiseen osakkeeseen tai simppelisti vain "tuhlaavat niit muualle".
        Olen pahoillani sanasta "hullu", johtuen varmaankin huonosta kasvatuksestani, oppimattomuudestani, tai vahvasta aivopesusta vanhempieni puolelta, joiden olen antanut minulle kerrottavan, et Pankin kautta sijoittaessaan ei rikastumaan pysty.
        Pahoittelen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe