tämä onkin "p:n jauhajien "....

vastustus palsta

Luulinpa et palstalla pyörii "me tavalliset ihmiset, jotka olemme liittyneet verkostomarkkinointiin"......Olisi kiva jutella ja vaihtaa kokemuksia muiden kanssa......
Vaan eipä täältä mitään oikeaa tietoa saa, kun nää vastustajat jaksaa jauhaa ......ja jauhaaaaa ......
Mitä te muuten tällä foorrumilla teette , kun ette ole edes mukana missään movessa ,s2e, amwayssa, herbalifessa.......
Tää pitäs olla verkostomarkkinoijien oma foorumu......

41

2767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sellainen teitin oman porukan uskomattoman mahtava fanitus -footumi? :-)

• on__

kova sana keskustelufoorumeilla. Aina ei voi valita keskustelukumppaneitaan, mutta omat argumenttinsa voi aina valita. Aina voi kumota väitteen ja kun vastustajien väitteitä järkiperäisillä perusteluilla kumoaa, katoavat vastustajat varmasti nopeasti. Näin käy aika ajoin vm:n puolustelijoille.

Älkää aina ruikuttako, vaan lyökää uskottavat faktat pöytään. Faktoja voivat olla esimerkiksi matemaattiset todistukset tai linkit riippumattomiin lähteisiin, jossa toimintaa käsitellään objektiivisesti. Usko, toisen käden tieto, motivaatio, unelma tai mikään muu tunneperäinen todistus ei yleensä kelpaa, vaan sen esittäjä antaa vain itsestään tietämättömän kuvan.

• tämä on .

Kirjoitit että kaipaat faktoja?Ja uskot saavasi niitä toveri verkostoijilta?!Tyypeiltä jotka on kuulemassa tasan samat hehkutus-lässytykset kuin sinä itsekin?!Suosittelisin ottamaan lasin tai kaksi konjakkia , sillä on järjenjuoksua tehostava vaikutus.
        PS.Ainoat faktat toiminnasta saat pyramidin kärjeltä ,tosin se ei taatusti sitä lompakolleen kerro!

• Jolla on merkitystä
        tämä on . kirjoitti:

Kirjoitit että kaipaat faktoja?Ja uskot saavasi niitä toveri verkostoijilta?!Tyypeiltä jotka on kuulemassa tasan samat hehkutus-lässytykset kuin sinä itsekin?!Suosittelisin ottamaan lasin tai kaksi konjakkia , sillä on järjenjuoksua tehostava vaikutus.
        PS.Ainoat faktat toiminnasta saat pyramidin kärjeltä ,tosin se ei taatusti sitä lompakolleen kerro!

Ainoa fakta, joll aon merkitystä, on se, paljonko tilille tulee fyrkkaa. Mulle on tullut viimeiset puoli vuotta 1600-2400€/vko. Ei mua kiinnosta teidän ininänne asiasta.

Jokainen pystyy tienaamaan. Jokainen joka ei anna näiden verkkarihousuisten vätysten pelotella teitä.

PS. yksikään näistä inisijöistä ei ole koskaan saanut mitään aikaiseksi. Ei millään saralla.

• Minä vain
        Jolla on merkitystä kirjoitti:

Ainoa fakta, joll aon merkitystä, on se, paljonko tilille tulee fyrkkaa. Mulle on tullut viimeiset puoli vuotta 1600-2400€/vko. Ei mua kiinnosta teidän ininänne asiasta.

Jokainen pystyy tienaamaan. Jokainen joka ei anna näiden verkkarihousuisten vätysten pelotella teitä.

PS. yksikään näistä inisijöistä ei ole koskaan saanut mitään aikaiseksi. Ei millään saralla.

Hei, miten pääsen tuohon mukaan. Olen koulutukseltani DI, tienaan tällä hetkellä 4200 € / kk brutto.

Toki tahdon ensin nähdä kyseisen firman kirjanpidon, että tulot ovat varmasti mitä väität.

• ...

Noilla tuloilla olet Suomen kärkipään palkansaajia, eli viimeistään nähtävissä ensi vuoden verolistalla. Hyvä! Sillä olet ensimmäinen lajiasi versus verkostomarkkinointi...

• opetteja
        Minä vain kirjoitti:

Hei, miten pääsen tuohon mukaan. Olen koulutukseltani DI, tienaan tällä hetkellä 4200 € / kk brutto.

Toki tahdon ensin nähdä kyseisen firman kirjanpidon, että tulot ovat varmasti mitä väität.

ai olet di et ole sut on joku kouluttanut eli aivopessyt itse et ole oivaltanut mitään

• jeppis

"PS. yksikään näistä inisijöistä ei ole koskaan saanut mitään aikaiseksi. Ei millään saralla."

Melkosen rohkea heitto :P
        Ootsä joku jeesus vai kun tiedät noin hyvin ihmisten asiat pelkästään sen perusteella että niiden mielestä verkostomarkkinoinnissa ei aina oo ihan kaikki kohdallaan.

• siitä

mihin ylälinjasi on Sinut valmentanut, ensin valehtelet omat tulosi ja seuraavaksi unohdat mistä ne sinun rahasi ovatkaan kotoisin.
        Nuo rahat ovat syntyneet lähes täydellisesti laittomista byramidipelin lisenssimaksuista ja kuukausittaisista aktiivisuusostoista.
        Lisäksi kaikissa vm. organisaatioissa on kokoajan 50% ihmisiä jotka ovat netto maksajia ei tienaajia.
        Oletko todellakaan miettinyt kuinka kaun kestää tilanne jossa uusien edustajien aloitusmaksuilla syntyy mitään tuloa. Mm. Movella tilanne on sellainen ettei laillisesta liiketoiminnasta tule juuri ollenkaan ns. passiivistatuloa ja nyt sitten uusilla järjestelyillä ohjattiin aloituslisensseistäkin tullut, edustajille suunnattu tuloutus kokonaisuudessaan yritykselle.
        Lisäksi oikeuslaitos ja verottaja tulee olemaan ansiostasi hyvinkin kiinnostunut. Varsinkin jos edustat Movea, kuten kirjoituksestasi voisi päätellä.
        Lisäksi muista, että nämä inisiät toimivat rehellisesti, ilman omanvoiton ja lähimmäisen rahojen tavoittelua.
        Tiedän teidän argumentit koulutuksilla ja oppikirjoissa, koska olen lukenut ne kaikki ja osaa olen käyttänyt omassa elämässäni. Mutta te vääristelette härskisti niidenkin sanomaa. Olet juuri niin menestynyt kuinka laaja on kirjastosi ja lukeneisuutesi.
        Enpä ole todellakaan jäänyt elämässäni inisemään tai kadehtimaan ns. Moven "menestyjiä ".

• imppis
        siitä kirjoitti:

mihin ylälinjasi on Sinut valmentanut, ensin valehtelet omat tulosi ja seuraavaksi unohdat mistä ne sinun rahasi ovatkaan kotoisin.
        Nuo rahat ovat syntyneet lähes täydellisesti laittomista byramidipelin lisenssimaksuista ja kuukausittaisista aktiivisuusostoista.
        Lisäksi kaikissa vm. organisaatioissa on kokoajan 50% ihmisiä jotka ovat netto maksajia ei tienaajia.
        Oletko todellakaan miettinyt kuinka kaun kestää tilanne jossa uusien edustajien aloitusmaksuilla syntyy mitään tuloa. Mm. Movella tilanne on sellainen ettei laillisesta liiketoiminnasta tule juuri ollenkaan ns. passiivistatuloa ja nyt sitten uusilla järjestelyillä ohjattiin aloituslisensseistäkin tullut, edustajille suunnattu tuloutus kokonaisuudessaan yritykselle.
        Lisäksi oikeuslaitos ja verottaja tulee olemaan ansiostasi hyvinkin kiinnostunut. Varsinkin jos edustat Movea, kuten kirjoituksestasi voisi päätellä.
        Lisäksi muista, että nämä inisiät toimivat rehellisesti, ilman omanvoiton ja lähimmäisen rahojen tavoittelua.
        Tiedän teidän argumentit koulutuksilla ja oppikirjoissa, koska olen lukenut ne kaikki ja osaa olen käyttänyt omassa elämässäni. Mutta te vääristelette härskisti niidenkin sanomaa. Olet juuri niin menestynyt kuinka laaja on kirjastosi ja lukeneisuutesi.
        Enpä ole todellakaan jäänyt elämässäni inisemään tai kadehtimaan ns. Moven "menestyjiä ".

Vittu te mistään tajua mitään, luuserit!

Vm on tulevaisuuden pisnes ettekä te voi sille mitään!

Move on koko ajan kasvanut ja laajentunut ympäri Suomen. Kohta tulee julkisuuteen jotain aivan käsittämättömän uskomatonta.. En voi vielä paljastaa mitä, mutta sitten näette...

9.1.2007 räjähtää!!! Siitä ei saa vielä puhua, mutta voin vain vihjasta, että tulette yllättymään........ :)

huh, mätkyjäkin tuli 3000€, kun ei pystynyt kuvittelemaan näin suuria tienestejä...

Keep on rokkin!

• menestystä
        imppis kirjoitti:

Move on koko ajan kasvanut ja laajentunut ympäri Suomen. Kohta tulee julkisuuteen jotain aivan käsittämättömän uskomatonta.. En voi vielä paljastaa mitä, mutta sitten näette...

9.1.2007 räjähtää!!! Siitä ei saa vielä puhua, mutta voin vain vihjasta, että tulette yllättymään........ :)

huh, mätkyjäkin tuli 3000€, kun ei pystynyt kuvittelemaan näin suuria tienestejä...

Keep on rokkin!

valitsemallesi tielle.
        T:Luuseri

• Luuseri II
        imppis kirjoitti:

Keep on rokkin!

Saakeli! Mulle tuli palautuksia 3451,80 ja tienaan keskisuuren perheen tarpeeksi ilman VM-toimintaa...mutta olenhan vain tavallinen luuseri, joka tyytyy tasapainoiseen elämään ilman kurkotteluja sinne, minne kyvyt eivät riitä.

Esim. s2e-tilaisuudessa en vain pystynyt tarttumaan elämäni tilaisuuteen ansaita passiivista tuloa ja valehtelemaan itselleni tai niille, joita minun tähän virtuaalibisnekseen olisi tullut haalia.

Tuli vain mieleen tuosta mainitsemastani tulevaisuudesta...mutta ei-ii, onneksi Movella on omat sarasvuonsa, jotka pystyvät määrittelemään tulevaisuuden ja tavat toteuttaa sitä realismista välittämättä.

Ja kyllähän niitä mätkyjä on minullekin tullut, mutta jostain kumman syystä vain silloin, kun en ole osannut ottaa verotuksessa huomioon ansiokkaasta työstäni saamaa reilua kädenpuristusta...eli muista sitten kun räjähtää, ni jättää jotain verottajalle!

Hyvää joulua & uutta vuotta!
        Terveisin Luuseri II

• minä vaan
        Minä vain kirjoitti:

Tuohon kysymykseesi firman kirjanpidosta et tule koskaan saamaan vastausta. Et ainakaan mustaa valkoisella. Et firman etkä kenenkään värvärinkään kirjanpitoa. Näin on.

• että__
        imppis kirjoitti:

Keep on rokkin!

mätkyjä...hah...no tästä en jaksa edes puhua, koska kaikki ymmärtävät jujun.

Vm on ollut tulevaisuuden bisnes jo 50 vuotta ja move on tenyt mullistavia juttuja jo monta kertaa. Kukaan ei usko sinun tienanneen juuri paskaakaan, koska se ei moven myynnillä ole mahdollista. No tietenkin laittomilla aktivointiostoksilla ja pääkallorahoilla voi muutaman kohtuullisen tilin saada. Etkö ole huomannut, että samaa paskaa on jauhettu jo vuosi ja alkuperäiset edustajatkin(sinua paljon korkeammalla hierarkiassa olleet) ovat jo jättäneet laivan.

Tuomio tulee joka tapauksessa. Todennäköisesti teidät rahastetaan kunnolla kerran ennen sitä, ehkä juuri tuolloin tammikuussa. En ymmärrä, miksi haukut DI:n, joka varmasti on elämässään tienannut monta kertaa enemmän kuin kukaan verkostomarkkinoinnin tuotemyynnillä Suomessa.

Toki voit olla trolli, mutta muutenkin naurattavat jutut siitä, että vain pankkitilin saldo ratkaisee. Sillä tavoin puhuvat kaikki pankkiryöstäjät ja talousrikolliset. Miksi joku haluaisi tehdä bisnestä kanssanne.

• niin joo

Hah hah...yksikään, joka tienaa noin paljon viikossa ei vaivautuisi tänne mesoamaan!

• rippumattomat

"linkit riippumattomiin lähteisiin"

Onko vastustajien linkit riippumattomien tahojen linkkejä? Kaikkea muuta. Ne linkit ovat kuin Komunistisen aatteen läpikyllästämiä Neukkulan "virallista" totuutta.

Siis missä faktat? Edes vastutsajilla.

• marsu1
        imppis kirjoitti:

Keep on rokkin!

Moi moveimppari!

Jotenkin tuo sun tarinasi tuntuu..tarinalta.

Jos Move jotain uutta taas kerran haluaisi räjäyttää niin miksi valita niinkin arkinen päivä kuin tiistai (9.1.2007 tiistai).

Räjäytys tapahtuu tietysti netissä ja milloin ihmiset netissä roikkuvat? Vapaa-aikanaan!!

Kuinka moni ehtii nettiin TIISTAINA? Eikö esim. sunnuntai olisi luonnollinen räjäytyspäivä. Ihmisillä olisi aikaa odottaa ja kuola suupielestä valuen suurta Move-pommia odottaa... Mikä viikonpäivä muuten oli 19.2. jolloin edellisen kerran räjähti? Valistakaa!

Taidat nyt puhua iltasatuja Move-kuolaaja...eikun imppariko sä olit?

Mutta uljasta itsenäisyyspäivää sullekin..olethan säkin (kaikesta huolimatta) Suomen kansalainen ja myös sun vuoksi äijät aikoinaan taistelivat...että voit tienata elantonsi toisia huijaamalla :/

• Sakarias Hirrenveistäjä
        rippumattomat kirjoitti:

"linkit riippumattomiin lähteisiin"

Onko vastustajien linkit riippumattomien tahojen linkkejä? Kaikkea muuta. Ne linkit ovat kuin Komunistisen aatteen läpikyllästämiä Neukkulan "virallista" totuutta.

Siis missä faktat? Edes vastutsajilla.

Ei kaikkea tietoa ole nettiin kirjoitettu, kannattaa käyttää myös omia aivojaan... Tässä muutama näkökulma:

1. Verkostomarkkinoinnin idean mahdottomuus on tavattoman helppo todeta jo hyvin yksinkertaisella loogisella päättelyllä ja pienellä laskemisella. Se on täälläkin tehty jo monet kerrat.
        2. Useimmilla vm-vastustajilla on omasta lähipiiristään kokemusta verkostomyyjien "menestymisestä".
        3. Suomessa ei tunneta yhtään tapausta, jossa joku olisi oikeasti rikastunut toimimalla verkostomarkkinoijana.
        4. Verkostomarkkinointifirmat varovat visusti julkaisemasta tietojaan myynnistä ja myyjistä julkisesti. Koska luvut olisivat liian tyrmääviä! Vaan löysinpä tällaisen, oikein liiton tiedotteen: ( http://www.ssml-fdma.fi/suoramy_tiedote%202004.pdf )

"Suomen Suoramarkkinointiliiton (SSML) suoramyynti- ja verkostomarkkinointijäsenten määrä, myynti ja myyjämäärä jatkoivat voimakasta kasvua vuoden 2004 aikana. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto ylsi jo 93,5 miljoonaan euroon viime vuonna. Luvussa on kasvua 13 % edellisvuodesta.
        ”Suoramyynti jatkaa erittäin voimasta vuosikasvuaan, esimerkiksi vähittäiskauppaan verrattuna suoramyyntimarkkinan vuosittainen kasvuvauhti on noin kolminkertainen.”, toteaa SSML:n markkinointipäällikkö Teemu Ylikoski.
        Suora- ja verkostomarkkinoinnissa toimivien jäsenyritysten jälleenmyyjien määrä kasvoi 7,5 % ja oli peräti 75000. Liiton jäsenyritykset edustavat n. 85 % kokonaismarkkinoista, joten alan kokonaisvolyymi myös muut kuin jäsenyritykset mukaan lukien oli n. 117 miljoonaa euroa, ja alalla toimi n. 86 000 henkeä."

Hmmm... 117 000 000 / 86 000 = 1360. Keskimääräisen verkosto- tai suoramyyjän liikevaihto on korkeintaan 1360 euroa vuodessa.

LIIKEVAIHTO. VUODESSA. Onko tätä muistettu hehkuttaa riittävästi lyhkäreissä ja esittelyissä?

Onneksi vm on suomessa aivan marginaalista.

• oikea tulos on tämä
        Sakarias Hirrenveistäjä kirjoitti:

Ei kaikkea tietoa ole nettiin kirjoitettu, kannattaa käyttää myös omia aivojaan... Tässä muutama näkökulma:

1. Verkostomarkkinoinnin idean mahdottomuus on tavattoman helppo todeta jo hyvin yksinkertaisella loogisella päättelyllä ja pienellä laskemisella. Se on täälläkin tehty jo monet kerrat.
        2. Useimmilla vm-vastustajilla on omasta lähipiiristään kokemusta verkostomyyjien "menestymisestä".
        3. Suomessa ei tunneta yhtään tapausta, jossa joku olisi oikeasti rikastunut toimimalla verkostomarkkinoijana.
        4. Verkostomarkkinointifirmat varovat visusti julkaisemasta tietojaan myynnistä ja myyjistä julkisesti. Koska luvut olisivat liian tyrmääviä! Vaan löysinpä tällaisen, oikein liiton tiedotteen: ( http://www.ssml-fdma.fi/suoramy_tiedote%202004.pdf )

"Suomen Suoramarkkinointiliiton (SSML) suoramyynti- ja verkostomarkkinointijäsenten määrä, myynti ja myyjämäärä jatkoivat voimakasta kasvua vuoden 2004 aikana. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto ylsi jo 93,5 miljoonaan euroon viime vuonna. Luvussa on kasvua 13 % edellisvuodesta.
        ”Suoramyynti jatkaa erittäin voimasta vuosikasvuaan, esimerkiksi vähittäiskauppaan verrattuna suoramyyntimarkkinan vuosittainen kasvuvauhti on noin kolminkertainen.”, toteaa SSML:n markkinointipäällikkö Teemu Ylikoski.
        Suora- ja verkostomarkkinoinnissa toimivien jäsenyritysten jälleenmyyjien määrä kasvoi 7,5 % ja oli peräti 75000. Liiton jäsenyritykset edustavat n. 85 % kokonaismarkkinoista, joten alan kokonaisvolyymi myös muut kuin jäsenyritykset mukaan lukien oli n. 117 miljoonaa euroa, ja alalla toimi n. 86 000 henkeä."

Hmmm... 117 000 000 / 86 000 = 1360. Keskimääräisen verkosto- tai suoramyyjän liikevaihto on korkeintaan 1360 euroa vuodessa.

LIIKEVAIHTO. VUODESSA. Onko tätä muistettu hehkuttaa riittävästi lyhkäreissä ja esittelyissä?

no tuosta kun poistaa "omaan käyttöön, lisenssimaksut tai tallintäyteeksi hankitut" aktivointiostot niin tuo vuosimyynti ilmeisesti tipahtaa nelko murskaavaan muutamaan sataan euroon / myyjä.

ja tuossa on sentääs mukana muutama ihan tarpeita kauppaava liike kuten tupperit ym.

• tähän!!!!!
        oikea tulos on tämä kirjoitti:

no tuosta kun poistaa "omaan käyttöön, lisenssimaksut tai tallintäyteeksi hankitut" aktivointiostot niin tuo vuosimyynti ilmeisesti tipahtaa nelko murskaavaan muutamaan sataan euroon / myyjä.

ja tuossa on sentääs mukana muutama ihan tarpeita kauppaava liike kuten tupperit ym.

Monet ihmiset ostaa viikoittain kahvipaketin voidakseen juoda kahvia. He eivät kuitenkaan ansaitse sillä mitään. Vain ne harvat jotka ostavat kahvia siksi että voivat myydä sitä omassa kahvilassa muille ansaitsevat sillä rahaa, vain heillä on tämä ansainta mahdollisuus .Samasta syystä verkostomarkkinoissa raha menee harvoille. Joten mitään keskiarvoa ei voi laskea per edustaja, koska vain harvat jotka aloittavat rakentavat siitä oman tuotemyyntibisneksen. Aloittaminen ja oman bisneksen rakentaminen ovat 2 eri asiaa. Rakentaa oma bisnes , tähän vaaditaan iso päätös . Sitä ei voi ostaa millään rahasummalla. Ne jotka eivät rakenna systemaattisesti vähintään 2-5 vuotta, heille se ei tietenkään voi toimia.Mukanaolemalla ei saa mitään . Se ei ole mikään lotto. Samat myynti ja rekrytointi numerot toimii jokaiselle, myös hyvin menestyneille. Numerot kertoo suoraan ihmisten kyvyttömyydestä tehdä päätöstä rakentaa itselle jotakin. Suuri enemmistö aloittaneista on aloittanut muista syistä kuin omasta unelmasta johtuvista syistä. Ilman omaa henkilökohtaista tunneunelmaa verkostomarkkinointi ei toimi. UNELMAN lisäksi pitää opetella toimintamalli joka tuo rahaa itselle (käytänössä pitää opetella taitoja jotka liittyy myyntiin ja markkinointiin). Sitten tarvitaan systemaattista TYÖTÄ 2-5 vuotta vähintään 10-15 tuntia viikossa.(ajankäytön etukäteissuunnitelma joka on ETUKÄTEEN merkitty almanakkaan) Lopuksi vielä positiivinen yrittäjäasenne. Vain itse muuttamalla omia toimintamalleja voi muuttaa oman tulevaisuuden. Kukaan toinen ihminen sitä tule tekemään. Tähän muutoshaluun tarvitaan se selkeä UNELMA MIKSI tekisi itselleen töitä. Rakentaa oma unelma on ihan muuta kuin palkkatyö. Ville Valo on hyvä esimerkki ihmisestä joka on rakentanut oman unelman ja onnistunut siinä. Läpi harmaan kiven asenteella. Samaa asennetta tarvitaan myös verkostomarkkinoissa

• Jxxx
        tähän!!!!! kirjoitti:

Monet ihmiset ostaa viikoittain kahvipaketin voidakseen juoda kahvia. He eivät kuitenkaan ansaitse sillä mitään. Vain ne harvat jotka ostavat kahvia siksi että voivat myydä sitä omassa kahvilassa muille ansaitsevat sillä rahaa, vain heillä on tämä ansainta mahdollisuus .Samasta syystä verkostomarkkinoissa raha menee harvoille. Joten mitään keskiarvoa ei voi laskea per edustaja, koska vain harvat jotka aloittavat rakentavat siitä oman tuotemyyntibisneksen. Aloittaminen ja oman bisneksen rakentaminen ovat 2 eri asiaa. Rakentaa oma bisnes , tähän vaaditaan iso päätös . Sitä ei voi ostaa millään rahasummalla. Ne jotka eivät rakenna systemaattisesti vähintään 2-5 vuotta, heille se ei tietenkään voi toimia.Mukanaolemalla ei saa mitään . Se ei ole mikään lotto. Samat myynti ja rekrytointi numerot toimii jokaiselle, myös hyvin menestyneille. Numerot kertoo suoraan ihmisten kyvyttömyydestä tehdä päätöstä rakentaa itselle jotakin. Suuri enemmistö aloittaneista on aloittanut muista syistä kuin omasta unelmasta johtuvista syistä. Ilman omaa henkilökohtaista tunneunelmaa verkostomarkkinointi ei toimi. UNELMAN lisäksi pitää opetella toimintamalli joka tuo rahaa itselle (käytänössä pitää opetella taitoja jotka liittyy myyntiin ja markkinointiin). Sitten tarvitaan systemaattista TYÖTÄ 2-5 vuotta vähintään 10-15 tuntia viikossa.(ajankäytön etukäteissuunnitelma joka on ETUKÄTEEN merkitty almanakkaan) Lopuksi vielä positiivinen yrittäjäasenne. Vain itse muuttamalla omia toimintamalleja voi muuttaa oman tulevaisuuden. Kukaan toinen ihminen sitä tule tekemään. Tähän muutoshaluun tarvitaan se selkeä UNELMA MIKSI tekisi itselleen töitä. Rakentaa oma unelma on ihan muuta kuin palkkatyö. Ville Valo on hyvä esimerkki ihmisestä joka on rakentanut oman unelman ja onnistunut siinä. Läpi harmaan kiven asenteella. Samaa asennetta tarvitaan myös verkostomarkkinoissa

Palkkatöistä maksetaan keskimäärin n. 1600 euroa nettona kuukaudessa, Amwayssa ennen kuluja keskimäärin 80 euroa kuukaudessa. Ja jos alkaa "menestyä" (eli saa muutaman kerran jonkun satasen kuukaudessa), täytyy pelätä, että organisaatio häviää. Tuskin moni vaihtaisi palkkatyötä ainakaan Amwayn edustajuuteen, eikä oikeastaan muidenkaan VM-yritysten. Ei näes kannata ainakaan taloudellisessa mielessä.

• se tiedät
        Jxxx kirjoitti:

Palkkatöistä maksetaan keskimäärin n. 1600 euroa nettona kuukaudessa, Amwayssa ennen kuluja keskimäärin 80 euroa kuukaudessa. Ja jos alkaa "menestyä" (eli saa muutaman kerran jonkun satasen kuukaudessa), täytyy pelätä, että organisaatio häviää. Tuskin moni vaihtaisi palkkatyötä ainakaan Amwayn edustajuuteen, eikä oikeastaan muidenkaan VM-yritysten. Ei näes kannata ainakaan taloudellisessa mielessä.

kun olet ilmeisen paljon pitkäjänteisesti tehnyt näitä verkostomarkkinatöitä.Itse vaihdoin palkkatyöt jo kymmenen vuotta sitten. En ole katunut, mutta jokainen tekee tavallaan.

• Jxxx
        se tiedät kirjoitti:

kun olet ilmeisen paljon pitkäjänteisesti tehnyt näitä verkostomarkkinatöitä.Itse vaihdoin palkkatyöt jo kymmenen vuotta sitten. En ole katunut, mutta jokainen tekee tavallaan.

Olen tehnyt töitä pitkäjänteisesti. Jos on palkkatöistä saamillaan ansioilla maksanut talon ja auton ja lapset ovat jo lähteneet kotoa niin vähällä sitä silloin tuleekin toimeen. Heität tuon "toimii minun kohdallani" -kortin. Kuinka paljon tulosi ovat kiinni itsestäsi ja paljonko organisaatiostasi? Jos organisaatiosi lopettaa ostamisen, kun tuotteet eivät niin ihmeellisiä ole niin tulot loppuvat siihen.

• sattuu käymään
        Jxxx kirjoitti:

Olen tehnyt töitä pitkäjänteisesti. Jos on palkkatöistä saamillaan ansioilla maksanut talon ja auton ja lapset ovat jo lähteneet kotoa niin vähällä sitä silloin tuleekin toimeen. Heität tuon "toimii minun kohdallani" -kortin. Kuinka paljon tulosi ovat kiinni itsestäsi ja paljonko organisaatiostasi? Jos organisaatiosi lopettaa ostamisen, kun tuotteet eivät niin ihmeellisiä ole niin tulot loppuvat siihen.

niin sitten täytyy varmaan alkaa tekemään jotain muuta. Ei se sen kummempaa.Olen tällä työllä maksanut myös itse talon ja muut pakolliset vermeet. Muutama mukula vielä kotona, että silleen. En ole sen kummemmin sulle kortteja heitellyt. Minun kohdalla homma on toiminut, ei se kaikkien kohdalla toimi. Eihän niistä kaikista tule Nokian insinöörejäkään. Työtä pitää tehdä, tosin nyt olen vähän päässyt jo höllentämään tahtia.Sinä olet ilmeisesti onnellinen omassa työssäsi ja minä tykkään omasta. Ei minulle tule mieleenkään alkaa toisia mollaamaan sen tähden mitä he työksi tekevät. Se tällä foorumilla vähän ihmetyttää. Ilmeisesti vastustajat ovat joskus siipensä polttaneet.

• ollilind

Olisi paljon ammatillista keskustelua ja kokemusten ja mielipiteiden vaihtoa, jota kannattaisi tehdä myös verkostojen välillä. Toisiltamme voisimme oppia paljon.

Mutta täällä keskustelut tuhoaa tämä mielisairaiden ryhmä, joka vihaa verkostomarkkinointia, ihmisiä yleensäkin. he ovat tuhonneet jo monet palstat. Tämä on vain yksi näiden pilaama.

Olli

• diagnoosikykyäkö ?

Olisiko kuitenkin aika katsoa peiliin ennemmin kuin väittää jotakuta mielisairaaksi ?

Vai väitätkö Sinulla olevan siihenkin diagnosointiin kompetenssia ?

En ole tässä mehubisneksessä asianosainen (eli siis nonin itsensä vastustaja tai kannattaja), mutta kyllä nonituotteen esillepano kokonaisuudessaan kärsii täällänähdystä ominaisuuksien kritiikittömästä julistamisesta. Ja tämä siis koskee sinua itseäsi. Jos maahantuojalla/valmistajalla olisi yhtään kiinnostusta itse tuotteen aidon menekin edistämiseen, tulisivat he heti sulkemaan niinsanotusti suusi.

-Rolling Up The Dollar-

• ollilind
        diagnoosikykyäkö ? kirjoitti:

Olisiko kuitenkin aika katsoa peiliin ennemmin kuin väittää jotakuta mielisairaaksi ?

Vai väitätkö Sinulla olevan siihenkin diagnosointiin kompetenssia ?

En ole tässä mehubisneksessä asianosainen (eli siis nonin itsensä vastustaja tai kannattaja), mutta kyllä nonituotteen esillepano kokonaisuudessaan kärsii täällänähdystä ominaisuuksien kritiikittömästä julistamisesta. Ja tämä siis koskee sinua itseäsi. Jos maahantuojalla/valmistajalla olisi yhtään kiinnostusta itse tuotteen aidon menekin edistämiseen, tulisivat he heti sulkemaan niinsanotusti suusi.

-Rolling Up The Dollar-

Täällä on jatkuvasti kirjoiteltu minun nimelläni tai sitä muistuttavalla tavalla. Onko se järkevän ihmisen työtä?
        Täällä on jatkuvasti ihan keksittyjä paskajuttuja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Järkevän ihmisen työtäkö?

Minulla on kokemusta näistä häiriköistä, jotka häiriköivät eri palstoilla, mutta sitten häviävät kuukausiksi, kun ovat välillä hoidossa.

Tämmöistä porukkaa täällä on.

Olli

• nettijulli
        ollilind kirjoitti:

Täällä on jatkuvasti kirjoiteltu minun nimelläni tai sitä muistuttavalla tavalla. Onko se järkevän ihmisen työtä?
        Täällä on jatkuvasti ihan keksittyjä paskajuttuja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Järkevän ihmisen työtäkö?

Minulla on kokemusta näistä häiriköistä, jotka häiriköivät eri palstoilla, mutta sitten häviävät kuukausiksi, kun ovat välillä hoidossa.

Olli

Kirjoitat:
        "Täällä on jatkuvasti kirjoiteltu minun nimelläni tai sitä muistuttavalla tavalla. Onko se järkevän ihmisen työtä?
        Täällä on jatkuvasti ihan keksittyjä paskajuttuja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Järkevän ihmisen työtäkö?"

Olli, suurin osa noista täysin "paskajutuista" on kirjoitettu rekisteröidyllä nimimerkilläsi, kuinka voit laittaa "paskajuttujen" kirjoittelun muiden mielisairaiden piikkiin?

Veikkaisin, että suurin osa tämän palstan keksityistä jutuista tulee nimenomaan Ollin sormien välityksellä vilkkaan mielikuvituksen tuotteena. JOS näin ei ole, niin vastaa NÄIHIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000021815130

• ollilind
        nettijulli kirjoitti:

Kirjoitat:
        "Täällä on jatkuvasti kirjoiteltu minun nimelläni tai sitä muistuttavalla tavalla. Onko se järkevän ihmisen työtä?
        Täällä on jatkuvasti ihan keksittyjä paskajuttuja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Järkevän ihmisen työtäkö?"

Olli, suurin osa noista täysin "paskajutuista" on kirjoitettu rekisteröidyllä nimimerkilläsi, kuinka voit laittaa "paskajuttujen" kirjoittelun muiden mielisairaiden piikkiin?

Veikkaisin, että suurin osa tämän palstan keksityistä jutuista tulee nimenomaan Ollin sormien välityksellä vilkkaan mielikuvituksen tuotteena. JOS näin ei ole, niin vastaa NÄIHIN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000021815130

Minä esiinnyn täällä oikealla nimelläni ja täysin rehellisesti.
        Joka ainoa kirjoitus on totta, kaikki on tapahtunut. Yhtä ainutta en ole keksinyt.

Suomessa kukaan ei tunne nonia niin hyvin kuin minä.

Olli

• että se on
        ollilind kirjoitti:

Minä esiinnyn täällä oikealla nimelläni ja täysin rehellisesti.
        Joka ainoa kirjoitus on totta, kaikki on tapahtunut. Yhtä ainutta en ole keksinyt.

Suomessa kukaan ei tunne nonia niin hyvin kuin minä.

Olli

vaikeaa, mutta anna näitten luusereitten kommenttien mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Täällä on suurin osa sitä porukkaa, jotka itse eivät ole valmiita tekemään mitään itsensä eteen. Jatka sinä vaan valitsemallasi tiellä ja anna noiden arvostelijoiden olla. Silloin kun tietää itse vilpittömästi tekevänsä oikein se riittää. Tsemppiä Olli

• nettijulli
        että se on kirjoitti:

vaikeaa, mutta anna näitten luusereitten kommenttien mennä toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Täällä on suurin osa sitä porukkaa, jotka itse eivät ole valmiita tekemään mitään itsensä eteen. Jatka sinä vaan valitsemallasi tiellä ja anna noiden arvostelijoiden olla. Silloin kun tietää itse vilpittömästi tekevänsä oikein se riittää. Tsemppiä Olli

sitten kirjoitat naurettavia myötätunto-kyyneltarinoita itsellesi, kun kaikki kiusaa sinua.

FAKTAT on ainoa keino puolustautua tässä tilanteessa. Ja niitähän ei ole ainakaan vielä tippunut. Ole hyvä Olli, nyt on vuorosi pistää faktat pöytään!

• Verccomaha
        nettijulli kirjoitti:

sitten kirjoitat naurettavia myötätunto-kyyneltarinoita itsellesi, kun kaikki kiusaa sinua.

FAKTAT on ainoa keino puolustautua tässä tilanteessa. Ja niitähän ei ole ainakaan vielä tippunut. Ole hyvä Olli, nyt on vuorosi pistää faktat pöytään!

adekvaattia kliinistä nonitutkimusta.

Niitä kun ei taida olla.

T: mystinen täysin sairas nonihutkija.

• movettajakakkonen
        ollilind kirjoitti:

Olli

Itse olin juuri tänä vuonna kuukauden päivät hoidossa, joten olet kerrankin oikessa partasuu!

• sinä jullikka
        nettijulli kirjoitti:

ei sitä viestiä todellakaan Olli kirjoittanut. Pistää vaan v....maan kaiken maailman huuheltajat, jotka koittavat niitä FAKTOJA esitellä.

• ...
        sinä jullikka kirjoitti:

ei sitä viestiä todellakaan Olli kirjoittanut. Pistää vaan v....maan kaiken maailman huuheltajat, jotka koittavat niitä FAKTOJA esitellä.

Aivan varmasti kirjoitit itse tuon naurettavan "myötätuntoroskan". Niinpä niin, jotkut esittelevät faktoja. Toiset sen sijaan eivät vain pysty esittämään niitä.

• sinä voi
        ... kirjoitti:

Aivan varmasti kirjoitit itse tuon naurettavan "myötätuntoroskan". Niinpä niin, jotkut esittelevät faktoja. Toiset sen sijaan eivät vain pysty esittämään niitä.

uskoa, että minä en ole mikään Olli. En tunne koko miestä mitä nyt olen tämän palstan kautta hänen kirjoituksiaan lukenut. On se pirun vaikea sinun näköjään uskoa tätäkään. No tälläistä tasoahan ne teidän totuudet ovatkin.

• nettijulli
        sinä jullikka kirjoitti:

Vaikka et Olli olisikaan niin siitä huolimatta muka vilpitön mitä ilmeisemmin mormoonien aivopesemä kätyri tällä palstalla kolistelee niin paljon tyhjiä tynnyreitä VAILLA MINKÄÄNLAISTA FAKTAA, että pistää vaan ketuttamaan!

• ...
        sinä voi kirjoitti:

uskoa, että minä en ole mikään Olli. En tunne koko miestä mitä nyt olen tämän palstan kautta hänen kirjoituksiaan lukenut. On se pirun vaikea sinun näköjään uskoa tätäkään. No tälläistä tasoahan ne teidän totuudet ovatkin.

Miten niin en usko "tätäkään"? Mitä muuta en usko? Mormoonihöpötystä nonin terveysvaikutuksista? Olet oikeassa. En todellakaan usko, koska ei ole mitään perusteita uskoa moista kusetusta. Yksinkertaista?

• ikinä noniin
        nettijulli kirjoitti:

Vaikka et Olli olisikaan niin siitä huolimatta muka vilpitön mitä ilmeisemmin mormoonien aivopesemä kätyri tällä palstalla kolistelee niin paljon tyhjiä tynnyreitä VAILLA MINKÄÄNLAISTA FAKTAA, että pistää vaan ketuttamaan!

törmännyt muuten kuin tällä palstalla. Eli en ole mormoonien kätyri.Enkä jaksa teidän "totuuden" torvien kanssa alkaa väittelee. Ajelkaa vaikka nahkahissillä!!

• nettijulli
        ikinä noniin kirjoitti:

törmännyt muuten kuin tällä palstalla. Eli en ole mormoonien kätyri.Enkä jaksa teidän "totuuden" torvien kanssa alkaa väittelee. Ajelkaa vaikka nahkahissillä!!

Kiitos vierailusta palstalla ja tervemenoa pois. Jos sinulla ei ole mitään aikomusta keskustella asioista, saatika lukea mitään puutteellisella sisälukutaidollasi, on ehkä parempi, että naukkailet yksiksesi sitä nonilitkua ja harmittelet huonoa elämääsi.

Kiitos kortista, sitä ei ollutkaan pitkään aikaan napsahtanut.

Paljastat oman tasosi kehittymättömänä keskustelijana ja ihmisenä kiteytettynä viimeiseen lauseeseesi, muuta tuskin osaatkaan.

Kiitos ja hyvästi.

• silleen
        nettijulli kirjoitti:

Kiitos vierailusta palstalla ja tervemenoa pois. Jos sinulla ei ole mitään aikomusta keskustella asioista, saatika lukea mitään puutteellisella sisälukutaidollasi, on ehkä parempi, että naukkailet yksiksesi sitä nonilitkua ja harmittelet huonoa elämääsi.

Kiitos kortista, sitä ei ollutkaan pitkään aikaan napsahtanut.

Paljastat oman tasosi kehittymättömänä keskustelijana ja ihmisenä kiteytettynä viimeiseen lauseeseesi, muuta tuskin osaatkaan.

Kiitos ja hyvästi.

että elämässä on paljon muutakin tekemistä ainakin minulla, kuin alkaa todistella teille. Enkä edelleenkään tiedä nonista mitään. Huonosta elämästä en tiedä on vaimo ja muutama tenava ympärillä, ehkä se on sitten huonoa elämää. Jatkakaa te tätä hedelmällistä keskustelua minä en enää alennu moiseen tämän viestin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe