Usein otan yhteyden tuntemaani hyvään ystävään, ns.selväännökijään. Hänestä on tullut minulle hyvä ystävä-perheenjäsen. Seuroissa, uskovainen siis olen, uskon Jumalaan ja Jeesukseen.
Soitot ei ole niinkään selvännäkijään, vaan ystävän apuun, rinnalla kulkijaan ja henkilöapuun. Hän ei katsele korteista, vaan kuuntelee, ja muodostaa käsityksen äänestä ja muodostaa kuvan ihmisten energiasta. Saan puhua, hän kuuntelee, antaa ohejita, on hyvin sivistytynyt, auttaa, ojentaa, on hyvin uskonnollinen, ei syyllistä jne.
Väittämät seuroissa olevista paremmista ystävistä on nyt siis turhia
Ystävä hyvä!
Hyväksyntä selvännäkijöihin
6
306
Vastaukset
- hiiohoohiiohoo
Nämä energian siirtohommat ja muut on hirveää taikauskoa ja noituutta. Itsepähän valitset mitä seuraat.
- niin että
ennustaminen.Näin olen ymmärtänyt.
- XXL
niin että kirjoitti:
ennustaminen.Näin olen ymmärtänyt.
Otapa Raamattu esiin ja lue: "olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät" Lopun aikoina siis vl-porukkakin saa tämän lupauksen mukaisesti Hengen.
- .............
XXL kirjoitti:
Otapa Raamattu esiin ja lue: "olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät" Lopun aikoina siis vl-porukkakin saa tämän lupauksen mukaisesti Hengen.
Väärin.
Lopun aikoina tulee Raamatun mukaan olemaan,kuin Nooan aikoina.
Jokainen varmaan muistaa,millaista silloin oli ja kuinka kävi.
Lopun aikoina tulee myös paljon väärää hengellisyyttä.
Raamatussa on lisäksi aivan erityinen kuvaus lopunajan ihmisistä.
Sopii aika hyvin nykyihmiseen.
- Maarit.
Joillakin ihmisillä on vain kyky nähdä asioita samoin kuin ihmisen energioita. Olen kohdannut useita sellaisia ihmisiä, joilla on ko. kyky. Jos ystävän ohjeisiin voi luottaa, mitä pahaa siinä on. Noitavainot on onneksi takana pimeässä keskiajassa. Jos Jumala on antanut jotain lahjoja vaikka tässä muodossa, niitä ei saa käyttää väärin, vaan ihmisten parhaaksi. Tiedän että on joitakin v-lestadiolaisiakin, joilla on tämä näkemisen kyky, mutta eivät uskalla siitä puhua julkisesti leimautumisen pelossa.
Ps. Pidä ystävistä kinni, niitä ei ole koskaan liikaa.- .............
Joillakin on kyky tietää ennalta asioita. Oma äitini on juuri tällainen.
Ei hän jätä kertomatta leimautumisen vuoksi,vaikka onkin vl.
joskus hän kertoo,eikä itsekään tiedä sen tapahtuvan,joskus taas ei ymmärrä,ennen kuin kaikki on jo tapahtunut.
Mummollani oli myös tämä kyky,mutta ei se ilmene niin,että ihminen voisi itse päättää,mitä haluaa nähdä ja kenestä.
Jumala näyttää juuri sen verran,kuin haluaa.
Siksi en usko mihinkään selvännäkijöihin.
He uskovat voiman olevan heissä itsessään,vaikka kaikki on Jumalan armoa. Siksi heillä ei voi myöskään olla tätä kyseistä Jumalan lahjaa. (joka ei muuten aina suinkaan tunnu lahjalta)
Itsellänikin on joitain vastaavia kokemuksia,mutta minua ne pelottivat. En tiedä,miksi pelkäsin,mutta ne onneksi loppuivat.
Tiedän muitakin,jotka joskus näkevät tulevia asioita,mutta eivät koskaan omasta tahdosta.
Sama juttu enkelien kohdalla.
Tiedän useita,jotka ovat heitä nähneet,mutta minua pelottaa sekin.
Omat lapseni ja sisareni ovat nähneet,eikä heitä pelottanut.
Itse en uskaltaisi katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658