Hyväksyntä selvännäkijöihin

usein yhteydenottoja

Usein otan yhteyden tuntemaani hyvään ystävään, ns.selväännökijään. Hänestä on tullut minulle hyvä ystävä-perheenjäsen. Seuroissa, uskovainen siis olen, uskon Jumalaan ja Jeesukseen.
Soitot ei ole niinkään selvännäkijään, vaan ystävän apuun, rinnalla kulkijaan ja henkilöapuun. Hän ei katsele korteista, vaan kuuntelee, ja muodostaa käsityksen äänestä ja muodostaa kuvan ihmisten energiasta. Saan puhua, hän kuuntelee, antaa ohejita, on hyvin sivistytynyt, auttaa, ojentaa, on hyvin uskonnollinen, ei syyllistä jne.
Väittämät seuroissa olevista paremmista ystävistä on nyt siis turhia

Ystävä hyvä!

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiohoohiiohoo

Nämä energian siirtohommat ja muut on hirveää taikauskoa ja noituutta. Itsepähän valitset mitä seuraat.

• niin että

ennustaminen.Näin olen ymmärtänyt.

• XXL
        niin että kirjoitti:

ennustaminen.Näin olen ymmärtänyt.

Otapa Raamattu esiin ja lue: "olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät" Lopun aikoina siis vl-porukkakin saa tämän lupauksen mukaisesti Hengen.

• .............
        XXL kirjoitti:

Otapa Raamattu esiin ja lue: "olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät" Lopun aikoina siis vl-porukkakin saa tämän lupauksen mukaisesti Hengen.

Väärin.
        Lopun aikoina tulee Raamatun mukaan olemaan,kuin Nooan aikoina.
        Jokainen varmaan muistaa,millaista silloin oli ja kuinka kävi.

Lopun aikoina tulee myös paljon väärää hengellisyyttä.
        Raamatussa on lisäksi aivan erityinen kuvaus lopunajan ihmisistä.
        Sopii aika hyvin nykyihmiseen.

• Maarit.

Joillakin ihmisillä on vain kyky nähdä asioita samoin kuin ihmisen energioita. Olen kohdannut useita sellaisia ihmisiä, joilla on ko. kyky. Jos ystävän ohjeisiin voi luottaa, mitä pahaa siinä on. Noitavainot on onneksi takana pimeässä keskiajassa. Jos Jumala on antanut jotain lahjoja vaikka tässä muodossa, niitä ei saa käyttää väärin, vaan ihmisten parhaaksi. Tiedän että on joitakin v-lestadiolaisiakin, joilla on tämä näkemisen kyky, mutta eivät uskalla siitä puhua julkisesti leimautumisen pelossa.

Ps. Pidä ystävistä kinni, niitä ei ole koskaan liikaa.

• .............

Joillakin on kyky tietää ennalta asioita. Oma äitini on juuri tällainen.
        Ei hän jätä kertomatta leimautumisen vuoksi,vaikka onkin vl.
        joskus hän kertoo,eikä itsekään tiedä sen tapahtuvan,joskus taas ei ymmärrä,ennen kuin kaikki on jo tapahtunut.
        Mummollani oli myös tämä kyky,mutta ei se ilmene niin,että ihminen voisi itse päättää,mitä haluaa nähdä ja kenestä.

Jumala näyttää juuri sen verran,kuin haluaa.
        Siksi en usko mihinkään selvännäkijöihin.
        He uskovat voiman olevan heissä itsessään,vaikka kaikki on Jumalan armoa. Siksi heillä ei voi myöskään olla tätä kyseistä Jumalan lahjaa. (joka ei muuten aina suinkaan tunnu lahjalta)
        Itsellänikin on joitain vastaavia kokemuksia,mutta minua ne pelottivat. En tiedä,miksi pelkäsin,mutta ne onneksi loppuivat.

Tiedän muitakin,jotka joskus näkevät tulevia asioita,mutta eivät koskaan omasta tahdosta.

Sama juttu enkelien kohdalla.
        Tiedän useita,jotka ovat heitä nähneet,mutta minua pelottaa sekin.
        Omat lapseni ja sisareni ovat nähneet,eikä heitä pelottanut.
        Itse en uskaltaisi katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe