Ongelmia kävelyssä.

Me Kaks

Nyt viikkoja 20 3 ja lantio vaivaa jo nyt. Hohhoi. :( Mulla on kylläkin jo ennen raskautta ollut lantion kanssa vähän ongelmia, mutta ei koskaan näin pahoja. Itkulla pääsin tänään iltapäivällä makuuasentoon, kävely tuntuu mahdottomalta ja aikaa kuluu ja kuluu, ihan lyhyen matkan tekoon. Vasen puoli on ihan rikki. Muita odottajia, joilla tälläisiä ongelmia? Onko se lantionlöystymä? Vai jokin muu? Miten lievitätte kipua? Ja mietin, olisikohan mulla mahdollista saada sairaslomaa? Kepitkin voisin hakea, mutta sitten taas kepit on niin hankalat, kun masukin alkaa olla jo mukavan kokoinen. :) Tänään ulkopuolinen huomasi olevani raskaana, en tiedä onko aiemmin huomattu, mutta ei kukaan ole maininnut. :D

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa

itse jouduin 20 viikon tuntumassa jäämään saikulle kipujen takia. Kivut loppui vasta synnytyksen jälkeen. Syynä se että raskausaikana luut rupeavat löystymään ja liikkuessa saattavat tulehduttaa lihaksia ja kävely varsinkin on pahasta, koska askellessa tulee tärähtelyä. Puhu lääkärin kanssa. Ja saikkua saat varmasti. Itselläni häntäluu oli murtunut ja tämän johdosta koko alavartalon lihakset tulehtuivat.

• tukivyön

niin alko kipu helpottamaan. Mulla meni pultoista vuotta sitten lonkka sijoiltaan joten nyt se sitten muistuttaa olemassa olostaan, viikkolla 18 alko säryt. Nyt mennään viikoilla 33 ja on tosiaan helpottanut kun tukivyön ostin ja pidän sitä päivisin, kannattaa kokeilla. Käytettyjä ja hyvä kuntoisia on myynnissä suht halvalla jos ei ole nirso ja halua ostaa uutta.
      Hyviä vointeja sinne ja toivottavasti tästä oli jotain apua...

• miisuemi

rupes lantionseutu löystymään jo ihan alussa. hain itelleni lantotukivyön teveyskeskuksesta lainaks jo viikolla 14, ja siitä oliki kyllä apua kunnes en enää voinu käyttäää sitä ku maha kasvo niin isoks että alko ahistamaan ajatuski tukivyöstä.Nyt viikkoja 28 3,eikä enää voi edes istua paikallaan kovin pitkään ilman että sitten särkee muutaman tunnin =/ tosi ilkee vaiva.. jaksamista, ja käy ihmeessä juttelemassa lääkärin kanssa sairaslomasta

• täälläkin...

eli lantion seutu ihan järkyttävän kpeä. Mulla meinaa lonkat lähteä pois sijoiltaan koko ajan, sain kyllä fysioterapiasta jumppaohjeita -ja iloisen muistutuksen, että saattaa mennä kuukausia, että jumppa alkaa auttamaan... Zemppiä vaan odotukseen.
        Mitä luulette, mitenkähän mulle sopii alatiesynnytys, jos nuo lonkat ei pysy paikoillaan? Lääkärille vaivaa on vähän vaikea selittää, kun eihän ne pyytämällä nuljahda sijoiltaan, niin etten voi näyttää miten se tapahtuu ja miten kipeää se ottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5345
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      60
      2042
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1750
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1397
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe