Ihme hannareita täällä, miehiä usein, jotka aloittaa viestin ja sitten alkaa vaatimaan että naisen pitäisi ottaa yhteyttä. Ottaa yhteyttä tän palstan arvailuviestin perusteella.
Ottakaa ny niskaote ja tehkää itse jotain, ei tommosta saamatonta nyherrystä jaksa lukea.
Vaikkas ny niuhooon
9
668
Vastaukset
- sulle. Et
oikeessa elämässä uskaltanu ees silmiin katsoa. Mieli teki kuitenkin.
- fgfgf
Ja millä ihmeen perusteella mihen pitäs aina olla se joka tekee alotteen? Eli naiset kuvittelee voivansa vaan olla ja möllöttää saamattominena ja odottaa et joku teke jotain ilman et itse tarvii tehdä yhtään mitää? Ei muuten toimi nykyaikana.
- ---------
Mua ei ainakaan kiinnosta sellaset naiset joilla on tollanen asenne. Eikä myöskään sellaset, jotka kuvittelee voivansa olla vaan tyrkyllä ja mies sitten vaan tulee tekeen alotteen. Kyllä naistenkin puolelta kannattas tajuta se, että se alotteellisuus kannattaa. Aina löytyy niitäkin naisia, jotka on valmiita itsekin tekemään jotain sen suhteen syntymiseksi. Sellaset jotka vaan odottaa miehen tekevän alotteen saa syyttää ihan itseään, jos mitään ei tapahdu.
- tietää miehen
haluavan niin silloin se tekee jotain, mutta jos mies epäröi niin ei uskalla.
- sika...................
saatanan kusipäää!!!!!!!!!!!!!!!!!! vitun paska-aivo.
- mun tunteisiin
sika................... kirjoitti:
saatanan kusipäää!!!!!!!!!!!!!!!!!! vitun paska-aivo.
noilla kirjoituksilla. MUa ei kiinnosta tollanen paska. (teksti) reaalielämässä oot torjunut mut noin kaks kymmentä kertaa. MItä vittua? kysyn vaan, ekaks maanittelee, antaa ymmärtää.. sitten ei kiinnosta, tai valehtelee nimensä taí muuta paskaa. vittu sä oot paska.
- ap.
mun tunteisiin kirjoitti:
noilla kirjoituksilla. MUa ei kiinnosta tollanen paska. (teksti) reaalielämässä oot torjunut mut noin kaks kymmentä kertaa. MItä vittua? kysyn vaan, ekaks maanittelee, antaa ymmärtää.. sitten ei kiinnosta, tai valehtelee nimensä taí muuta paskaa. vittu sä oot paska.
Mitä täällä riidellään? Heti kun kääntää selkänsä alkaa taistelu!
Siksi mua risoo lukea sellaisia mistä aloituksessa mainitsin kun itse olen tyttö ja teen aloitteita.
Jos tänne asti uskaltaa kirjoittaa niin samalla sitten tyypille jota miettii. Riski on sen arvonen. - nii on
tietää miehen kirjoitti:
haluavan niin silloin se tekee jotain, mutta jos mies epäröi niin ei uskalla.
jotta nainen kun lähettelöö ristiriitasii viestei alkaa mies epäröijä ja sit siit ei tuu hevonp. koko jutusta. Nykyvään ku kaikil on nii huano ittetunto ja ollaa epävarmoi, asiat vaa vaikiutuu(varsinkii myö finskit). Jep, nii se menee.
- ikinä ei
nii on kirjoitti:
jotta nainen kun lähettelöö ristiriitasii viestei alkaa mies epäröijä ja sit siit ei tuu hevonp. koko jutusta. Nykyvään ku kaikil on nii huano ittetunto ja ollaa epävarmoi, asiat vaa vaikiutuu(varsinkii myö finskit). Jep, nii se menee.
voi aloittaa alusta, koska vanhoja juttuja ollu, mutta aloitan silti taas alusta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089