Moi! Elokuvan nähtyä jäi kiinnostamaan millä autolla (merkki) Bond ajaa elokuvan Casino kohtauksessa, ilmeisesti jokin amerikkalainen merkki? Ken tietää. eepi
Bondin auto Casino kohtauksessa?
4
899
Vastaukset
- Pablo83
sysleri eli chrysler..
- Antti Blofield
ajaa Ford Mondeolla kuin kauppaedustaja ainakin.
http://www.mi6.co.uk/sections/articles/bond_21_ford_mondeo.php3?t=&s= Antti Blofield kirjoitti:
ajaa Ford Mondeolla kuin kauppaedustaja ainakin.
http://www.mi6.co.uk/sections/articles/bond_21_ford_mondeo.php3?t=&s=Ford Mondeo jolla Bond ajaa alussa on vuokra-auto
Sen lisäksi korttipelissä voittona tulee Aston martini DB5 ja Bondin oma auto on Aston Martin DBS- ostanmartinin
Iippo82 kirjoitti:
Ford Mondeo jolla Bond ajaa alussa on vuokra-auto
Sen lisäksi korttipelissä voittona tulee Aston martini DB5 ja Bondin oma auto on Aston Martin DBSEikö se ollutkaan Aston Martin Vantage? 1968?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486