Mun netti rakkaus ja kolme kertaa tavattu. joka kerta halunnu sänky touhuja. Miten saan vakavamman suhteen. Voiko nainen tehdä alotetta seurusteluun ja millä tavoin. Minua vaan hirvittää että se kieltäytyy.
Niinpä. Eli onko toivoa?Uskallanko edes ehdottaa. Niin ja jos se sattuu lukemaan tämän niin toivottavasti ei tunnista:)
Sänky taikka puska
11
634
Vastaukset
- On toivoa
vielä. Uskalla ihmeessä ehdottaa! Ei se kieltäydy. Mä tiedän. Mutta sen verta varotan, että kyllä siinä vakavammassakin suhteessa sänkyyn päädytään ennen pitkää..
- sä sen
voit tietää ettei kieltäydy. hirvittää tuommoset asiat. Miehenhän sen kuuluu alote tehä, eikä naisen!
- noin yleisellä
sä sen kirjoitti:
voit tietää ettei kieltäydy. hirvittää tuommoset asiat. Miehenhän sen kuuluu alote tehä, eikä naisen!
tasolla tavallisten miesten suhteen, mutta näin ihan vaan tavallisten miesten suhteen alotteen teko kuuluu naiselle tai puhemiehelle. Näin se ollut ja näin sen tulee olla. Enhän mä nyt sentään ihan tavallinen mies ole.
- ei ottanu
noin yleisellä kirjoitti:
tasolla tavallisten miesten suhteen, mutta näin ihan vaan tavallisten miesten suhteen alotteen teko kuuluu naiselle tai puhemiehelle. Näin se ollut ja näin sen tulee olla. Enhän mä nyt sentään ihan tavallinen mies ole.
oikeen selvää. Mutta mitä väliä. Pääasia että ollaan tavattu kolmesti. en uskalla kuitenkaan kysyä ja se on niin iso juttu sitten että pitäis itekkin panostaa jotenkin. Mä en taida pystyä.
- verta pitää
ei ottanu kirjoitti:
oikeen selvää. Mutta mitä väliä. Pääasia että ollaan tavattu kolmesti. en uskalla kuitenkaan kysyä ja se on niin iso juttu sitten että pitäis itekkin panostaa jotenkin. Mä en taida pystyä.
näemmä täsmentää, että mehän ei olla tavattu koskaan, ei ees kolmesti.
- Sitähän
verta pitää kirjoitti:
näemmä täsmentää, että mehän ei olla tavattu koskaan, ei ees kolmesti.
minäkin, vaikka mistäs sen koskaan tietää.
- Aina sama tuska
Sitähän kirjoitti:
minäkin, vaikka mistäs sen koskaan tietää.
toivon on saanut heittää.
- tiedän mistä
Aina sama tuska kirjoitti:
toivon on saanut heittää.
sä puhut, et ala väittään etten olis täällä.
- kamalaa
tiedän mistä kirjoitti:
sä puhut, et ala väittään etten olis täällä.
jos olisitkin. Vielä keskellä yötä.
- niinpä ,....
kamalaa kirjoitti:
jos olisitkin. Vielä keskellä yötä.
mut ku mä en nuku öisin....
- vois
niinpä ,.... kirjoitti:
mut ku mä en nuku öisin....
käydä kuvaan. Niin en tunne, vasta kolme kertaa tavattu.Yöt on nukkumista varten. Sielä on kuitenkin joku Ville 12 vee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862