merkkien välillä? Kovin ruosteisia Audeja en muista nähneeni. Volkkareja olen kyllä nähnyt (-90 luvulta) mutta Audi taitaa olla melkoisen hyvä vastustamaan ruostetta?
Olen vaihtamassa selkeästi parempaan autoon joten Audi tai Volkkari tulisivat ainakin kysymykseen. Nyt ajan uudehkolla Toyotalla josta löytyy jo ruostetta. Tuulilasin Turbo-liitteen mukaan jo kolme vuotta vanha Lexus IS200 oli ruosteessa. Eli ko. konssernin tuotteet voi unohtaa mutta miten on sitten VAG-konsernin tuotteiden kohdalla?
Ruostuvuuseroja onko
8
1563
Vastaukset
- q-mies
ja siihen uskaltaa jopa luottaa nykymalleissakin. On hyvin harvinaista että Audin kori lahoaa käsiin, ja alta kymmenvuotiaasta autosta on turha pienintäkään mätäkohtia hakea.
Opel ja Honda ovat kuulemma päässeet eroon takavuosien mätäongelmista. Lieneekö maanatai yksilö, kun naapurista löytyy Obelixi mallia -03, jossa on päässyt helmaan iskemään vesipöhö. Onko kyseessä sattumaa vai normaalia laatua, sen päättäköön jokainen itse. - täyssinkitty
kori tuli ensimmäisenä 1985 syksyllä Audi 100-malliin,
pienemmät 80-mallit saivat sinkityksen syksystä -86 lähtien.
"Uudet" volkkarit eivät myöskään päde ruostumisen
saralla kuten esim. TM kertoi meille loppusyksystä.
Golf IV-malli oli tutkituista automalleista se vähiten ruostunut.
Eli molempi parempi... - korpi6
vai käytettyä meinaat allesi ottaa. Itse ostan Audini käytettynä koska saman laadun saa paljon halvemmalla kun se on "sisäänajettu"
En ole nähnyt uudehkoja Audeja lisäväritettynä "ruoste" joten se on ruostevapaa.
Jos taas ostat käytetyn niin tsekkaa tarkasti ettei sitä ole kolhittu tai kolaroitu,jos alkuperäinen sinkitys on korissa niin on korin puolesta kunnossa, ja se on varma kuin tauti sanoi Turpeinen.
Pari Audia tossa pihalla nytkin on.ittellä satanen vm-88 eikä ole kukkinut,ja tytölle ostin hiljattain vähän ajetun A nelosen,en olisi ostanut jos kokemukset olisivat olleet negatiiviset omalta kohdaltani. - tietoa
VAG-merkeistä Audi, Volkkari ja Skoda ovat hyvin tehdassuojattuja. Esim. Bemarit jäävät näistä. Ja kolariautoista otettuihin näytteisiin perustuva tutkimus tässä:
http://www.autoliitto.fi/ximg/ruoste_01062005.pdf
Lisävarmistusta asiaan löytyy ruotsalaislehden ruosterekisteristä:
http://www.vibilagare.se/rostregistret.asp- ovilistat
Vieläkö ruostuu listojen alta?
- Tuota
Muistan nähneeni uudemmissakin Audeissa kohtuullisen täplikkäitä helmoja, mutta saatanhan olla väärässäkin. Jotenkin tuntuu, että 2000-luvun A4 -malleissa olisi pientä ruoste ongelmaa juuri helmoissa, mutta ne jotka ovat Audin helmoja enemmänkin katselleet, niin osaavat kertoa varmasti paremmin.
- asdaf
Todennäköisesti olet nähnyt harhoja, tai sitten tunnistanut automerkin väärin.
- kukkii .......
asdaf kirjoitti:
Todennäköisesti olet nähnyt harhoja, tai sitten tunnistanut automerkin väärin.
Kuskinoven alareunasta;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944