MEIDÄN OINAS

akkakauris

Onko se nyt oinaan ominaisuus, että puhutaan vain jos on pakko ja pussataan kun täytyy? Häveliäisyys viimeisen päälle, seksiä pimeässä peiton allä 5 kertaa vuodessa? Vai onko mulle vaan osunut pakan omituisin oinasmies? Eihän tämän kanssa elä pirukaan vinkumatta!!! Minä kaurisnainen en tosiaankaan ymmärrä moista käytöstä. Onko oinasmiehillä puolustuspuheenvuoroja?

5

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N:20

      Enpä osaa sanoa, ihme oinasversion oot onnistunu löytään.. Itse olen oinas, tosin nainen kyllä.. Mutta kuitenkin, tykkään puhua asiat suoraan, ettei mikää varmasti jää hautomaan mieltä, ja tykkään että muutkin sanoo asiat suoraan, eikä sit seläntakana puhu tms. Ja kiihkeyttä ja intohimoa löytyy, että seksiä vois harrastella vaik useamman kerran päivässä! Mut varmasti pitää puolustuspuheenvuoron jos mainitset asiasta, ettet oo tyytyväinen tohon käyttäytymiseen! :)

    • xanna

      Niin kai joo. Kaverini järjesti mulle treffit oinasmiehen kanssa. Mies ei edes uskaltanut tulla treffeille ilman kaveriani esiliinana. Oli aika säälittävää kun 47- vuotias mies ei uskalla itsenäisesti treffeille. No, treffit meni kyllä ihan mukavasti, ja tapailimme muutaman kerran. Mies halusi oppia tuntemaan minut ennen mitään intiimiä kanssakäymistä. Ja kun se aika koitti, ei kyseinen herra kyennyt mihinkään. Sanoi olevansa liian vanha seksiin, eikä huomioinut minun tarpeitani ollenkaan. Juttu loppui siihen, kun kerroin hänelle mielipiteeni. Oliko sitten epäkorrektia, mutta kyllä tuon ikäisen miehen nyt jo on tiedettävämitä naiselle tehdään.

      • törmännyt oinaaseen....

        Ja tämäkin haluaa ensin tutustua ennenkuin aletaan sutisee..... hmmmm...


    • Kauris akka myös

      Onnellista avioliittoa takana jo elettynä yli 30v, parisuhdetta kaikkine seurusteluineen jo miltei 40v ja hyvin sujuu vieläkin, uskoisin että ihan loppuun asti.

    • fiba75

      Teillä on vain minusta lähtenyt se kiihko suhteesta...mutta jos kaurista katsoo hänelle parhaiten sopii neitsyt,scorpioni ja rapu.... esim. mulla kuolee seksihalut jos on riitaa ja mua sidotaan kotiin, enkä saa tehdä mitä haluan... ja toisen loukkaukset otan todella vakavasti.Silloin peitot ei heilu...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe