Heippa!
Kiinnostaisi kovin tietää mitkä on olleet teidän arvot verikokeessa, kun keliakiaa on epäilty.
S-IgA ja S-tTGAbA -arvot kiinnostaisi erityisesti.
Itselläni oli transglutamiinivasta-ainelöydös.
Muut arvot olikin sitten ihan hyvät, mutta silti kävin nielemässä letkua. Tuloksista ei vielä tietoa.
Olisi kiva, jos joku viitsisi vastata =)
Vasta-ainearvoista
5
1210
Vastaukset
- Minttu-81
Minulla vasta-aineista transglutaminaasi oli 1.0 ja endomysium negatiivinen, kun sain lähetteen tähystykseen. Tähystyspäivänä lab.kokeissa transglutaminaasi 1.29 ja endomysium 80.
Minulla oli paha anemia, minkä vuoksi katsottiin myös keliakiavasta-aineet. Suvussa ei ole keliakiaa ja lääkärille väitin, ettei mitään mahavaivojakaan ole. Olin vuosien myötä niin tottunut temppuilevaan mahaani, että kuvittelin sen olevan normaalia vatsantoimintaa! - Jippur
Mulla oli transglutaminaasi 2,89 ja endomysium päälle 300.
- 10%
..keliakia ei näkynyt verikokeessa lainkaan..vasta näytepalasta selvisi..Näitä tapauksia kuulema 10 % kaikista todetuista tapauksista. Olenpa miettinyt kuinka moni tyytyy lääkärin vastaukseen että ei sinulla mitään ole kun ei näy verikokeessa..ja jatkaa kärsimystään=/
- ????
Miten sä sait lääkärit ottamaan näytepala susta jos ei näkynyt mitään verikokeista?? Mulla on vastaava tapaus menossa nyt, ei näy verikokeissa mutta lääkäri ei usko että mulla on mitään.. Kaikki maholliset oireet ovat.. Hoijtaja sen sijaan uskoo sitä vaikka ei näy verikokeissa ja sanoikin että eihän ne verikokeet ovat 100% varmoja.. Mutta silti tuntuu että lääkär ei siihen usko eikä haluisi lähettää mutt eteenpäin.. Enkä enää tiedä mitä tai ketä pitäisi uskoa ja mitä pitäis tehä.. =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750