No mitens on murjulaiset, pidetäänkös joulun kunniaksi Puistotien avajaiset? Semmoiset ikimuistoiset, joissa ei glögistä ole puutetta? Saadaan kyläläisille vähän puheenaihetta!
Puistotien avajaiset?
8
1349
Vastaukset
- sopii
Puistotien avajaisetko? Sehän sopii.
Mikä olisi ajankohta? Työssä käyvä ei pääse arkisin päiväsaikaan. - jallu g.
Puistotien avajaisetko ? Sehän sopii.
Mikä olisi ajankohta? Työssä käyvä ei pääse arkisin päiväsaikaan.- puistotielle
tahdon myös! Olen tänään tulossa sinnepäin ja entisenä asukkaana saa kai osallistua? Ja työttömälle käy milloin vaan ;)
- hyvä hyvä
puistotielle kirjoitti:
tahdon myös! Olen tänään tulossa sinnepäin ja entisenä asukkaana saa kai osallistua? Ja työttömälle käy milloin vaan ;)
Vaikeetahan se työn teko oliskin.
- jallu g. pu
puistotielle kirjoitti:
Työttömiä ja yleensäkin yhteiskunnan loisia ei siellä kuitenkaan mielellään suvaita.
- wertty
jallu g. pu kirjoitti:
Työttömiä ja yleensäkin yhteiskunnan loisia ei siellä kuitenkaan mielellään suvaita.
opiskelijat??
- jallu g.
wertty kirjoitti:
opiskelijat??
Kyllä käyvät, sillä menestyksekäs opiskelu on heidän työtään.
Sellaisia sieltä löytyykin muutama.
- william.p .
Viittaa siihen, että paikkakunnan galomour-kerros asu ja viihtyy Puistotiellä ja seuralämän huiput kohtaavat siellä.
Millä perusteella tulisi hyväksytyksi niihin kadehdittavin seurapirreihin?
Pitäisikö olla suositttelija. Mistä sellaisen saisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760