Tässä pari viikkoa sitten Mäkiaho taas tuttuun tyyliinsä valitsi vastustajista pelintekijä-tyypin(Saipan Petre)tappelupariksen, kuulema Petre ronkki pelin aikana ja Mäkkäri halus ojentaa Petreä!
Muistahan sitt Mäkkäri että Pelicancin Helenius ronkkii myös aika paljon. Mielenkiinnolla odotan kuinka sä Helgeä ojennat!!!!!!!!!
Mielenkiintoinen matsi odotettavissa!!!!!!
ojennatko Heleniusta???
Mäkämäkkäri
3
448
Vastaukset 3
- WIllYo
Heh, siinä taitaa mennä Mäkkärillä sormi suuhun. En minä uskalla Samia suututtaa, kun se on nini paha.
- Mäkämäkkäri
Mites Toni-boy uskalsi ojentaa Heleniusta sen pelityylin takia,heh?
Mitä tilastoista katsoin niin ei ollut tappelua, tais Toni-pojalla olla pupu pöksyssä.- mietipä
Helenius poissa jalkavamman takia, ei pelannut eikä pelaa ennen vuodenvaihdetta näillä näkymin.
Vittu mitä urheilutietäjiä täällä on, turha tulla huutelemaan muille palstoille jääkiekosta jos ei edes perusasioita tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67706Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli54689- 55660
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.37590Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583- 61572
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7566- 78486
- 33445