Tässä pari viikkoa sitten Mäkiaho taas tuttuun tyyliinsä valitsi vastustajista pelintekijä-tyypin(Saipan Petre)tappelupariksen, kuulema Petre ronkki pelin aikana ja Mäkkäri halus ojentaa Petreä!
Muistahan sitt Mäkkäri että Pelicancin Helenius ronkkii myös aika paljon. Mielenkiinnolla odotan kuinka sä Helgeä ojennat!!!!!!!!!
Mielenkiintoinen matsi odotettavissa!!!!!!
ojennatko Heleniusta???
Mäkämäkkäri
3
409
Vastaukset
- WIllYo
Heh, siinä taitaa mennä Mäkkärillä sormi suuhun. En minä uskalla Samia suututtaa, kun se on nini paha.
- Mäkämäkkäri
Mites Toni-boy uskalsi ojentaa Heleniusta sen pelityylin takia,heh?
Mitä tilastoista katsoin niin ei ollut tappelua, tais Toni-pojalla olla pupu pöksyssä.- mietipä
Helenius poissa jalkavamman takia, ei pelannut eikä pelaa ennen vuodenvaihdetta näillä näkymin.
Vittu mitä urheilutietäjiä täällä on, turha tulla huutelemaan muille palstoille jääkiekosta jos ei edes perusasioita tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1853044
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642606- 2032230
- 741866
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91671- 1041499
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089