Tyhmiä akkoja

kuten tuo Susan

niitä kyllä riittää pilvin pimein.
Miksi ihmeessä muutaman kuukauden seurustelun perusteella pitää kuvitella ja maalailla jo yhteistä tulevaisuutta?
Kait jokaisella, myös pääministerilläkin on oikeus seurustella ja harrastaa seksiä ilman sitoutumista varsinkaan tuollaisen löyhäpään kanssa?
Naisena voin itsekin todeta, että kyllä keski-ikäisen naisen pitää tietää, mihin itsensä likoon laittaa.
Eikä enää heittäytyä yltiöromanttiseksi kuvitelmissaan.
Onhan naisillakin yhden illan juttuja ja muutaman kuukauden juttuja ihan vain pelkästään seksisuhteita.
Mikäs poikkeus se Vanhasen Matti on?
Mieshän se on kuten muutkin ja samanlaiset tarpeet kuin muilla.
Minä ainakin olen tässä asiassa Matin puolella.
En ymmärrä yhtään tuollaista rannalle jäänyttä ruikuttajaa, kuten Susan.

5

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On jatkoa muille

      julkisuudenkipeille "blondeille", kuten Fingeroos, Aitola(e)hti?, Playboyn sivuilla patsastellut Susanna (?), muutaman vuoden takainen jokapaikanhöylä Lappalainen...
      Onhan niitä, kun alkaa muistella.
      Mahtaa sukulaisilla olla hauskaa seuratessaan meneillään olevaa farssia.
      Kun ei ollenkaan osata lopettaa!

    • Matti on valehtelija

      ja puupökkelöinen törppö.

    • näin paljon yhdessä,

      Susan syötttää väärää tietoa ulos.
      Niitä seksiketoja ja yhteisoloja oli vain pari kappaletta, eikä lapsetkaan enemmän tavanneet kuin kerran, vaikkapa Susan väitti Anna-lehdessä asuvansa Vanhasen kanssa ja saunovan ja katsovan telkkaria iltaisin.

      Vanhanen oli silooin jo Susanin aikoja sitten jättänyt. Susan halusi itse tuoda tuo jutun nyt julkisuuteen, jotta pääsisi julkisuuden painostuksen avulla Vanhasen lompakkoon käsiksi.

      • jatkaa avustajanani

        Olet erotettu, Tämä oli tässä. Matti.


    • välikappale Vanhasen

      kiusaamisessa ja häpäisemisesä. Politiikka on kovaa peliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe