niitä kyllä riittää pilvin pimein.
Miksi ihmeessä muutaman kuukauden seurustelun perusteella pitää kuvitella ja maalailla jo yhteistä tulevaisuutta?
Kait jokaisella, myös pääministerilläkin on oikeus seurustella ja harrastaa seksiä ilman sitoutumista varsinkaan tuollaisen löyhäpään kanssa?
Naisena voin itsekin todeta, että kyllä keski-ikäisen naisen pitää tietää, mihin itsensä likoon laittaa.
Eikä enää heittäytyä yltiöromanttiseksi kuvitelmissaan.
Onhan naisillakin yhden illan juttuja ja muutaman kuukauden juttuja ihan vain pelkästään seksisuhteita.
Mikäs poikkeus se Vanhasen Matti on?
Mieshän se on kuten muutkin ja samanlaiset tarpeet kuin muilla.
Minä ainakin olen tässä asiassa Matin puolella.
En ymmärrä yhtään tuollaista rannalle jäänyttä ruikuttajaa, kuten Susan.
Tyhmiä akkoja
5
400
Vastaukset
- On jatkoa muille
julkisuudenkipeille "blondeille", kuten Fingeroos, Aitola(e)hti?, Playboyn sivuilla patsastellut Susanna (?), muutaman vuoden takainen jokapaikanhöylä Lappalainen...
Onhan niitä, kun alkaa muistella.
Mahtaa sukulaisilla olla hauskaa seuratessaan meneillään olevaa farssia.
Kun ei ollenkaan osata lopettaa! - Matti on valehtelija
ja puupökkelöinen törppö.
- näin paljon yhdessä,
Susan syötttää väärää tietoa ulos.
Niitä seksiketoja ja yhteisoloja oli vain pari kappaletta, eikä lapsetkaan enemmän tavanneet kuin kerran, vaikkapa Susan väitti Anna-lehdessä asuvansa Vanhasen kanssa ja saunovan ja katsovan telkkaria iltaisin.
Vanhanen oli silooin jo Susanin aikoja sitten jättänyt. Susan halusi itse tuoda tuo jutun nyt julkisuuteen, jotta pääsisi julkisuuden painostuksen avulla Vanhasen lompakkoon käsiksi.- jatkaa avustajanani
Olet erotettu, Tämä oli tässä. Matti.
- välikappale Vanhasen
kiusaamisessa ja häpäisemisesä. Politiikka on kovaa peliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm46659- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473