MIKÄ IHME tuolla monnilla on??

***

Sama partamonni, jonka ulosteesta aikaisemmin kyselin on nyt alkanut ulostamaan normaalin ulosteen näköistä (ruskeaa) mutta PALJON! Mistä voi johtua tuollainen ensinnäkin ulosteen muuttuminen vaaleasta, pitkästä nauhasta (joka oli sellaista kevyttä, joka leijaili veden mukana) ruskeaksi pötköksi, joka painuu pohjaan ja toiseksi, miksi sitä tulee niin paljon? Ja MINKÄLAISTA PARTAMONNIN ULOSTE YLEENSÄKIN PITÄISI OLLA? Jos sillä on ollut loinen, mihin ensin tullut valkea nauha voisi ehkä viitata, olisiko tämä nyt merkki siitä, että on kuolemassa ja ulostaa tyyliin sisälmyksensäkin ulos vai voisiko tämä olla toipumista? Olen lukenut jostain, että kalat voi selvitä loisista ilman lääkitystäkin. Vai voisiko olla kyse jostain ihan muusta???

Auttakee!

3

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rihma

      Ulosteen laatu riippuu paljolti ravinnosta. Meillä monnit erittää kesäkurpitsaa syödessään valkoista kakkaa, tableteista/muusta sapuskasta tulee tummaa. Normaalilta kuulostaa ja ruokinnan määrä vaikuttaa ulosteen määrään.
      Enpä usko että sinun pitäisi siitä olla kovin huolissaan. ;)

      • ***

        Jotenkin olen kyllä epäuskoinen, että ois ihan normaalia ulostaa niin paljon, että päivittäin sais olla akvaarion putsaamassa, kun hiekan pinta on täynnä ulostetta. En kuitenkaan niin paljon kaloja ruoki. Annan kaksi kertaa päivässä hiutaleruokaa niin paljon, että kalat kerkiää aikalailla syödä kaikki ennen kuin painuvat pohjaan. Silloin tällöin heitän pohjatabletin pohjakaloille. Mitä mieltä yleensäkin olette tuosta ruuan antamisesta, onko ok määrät? Pohjatableteista minulle on neuvottu ettei kannattaisi edes paljon antaa, mutta olen antanut, kun mitä ne pohjakalat syö jos hiutaleruoka menee muiden kalojen suihin? Monneille olen antanut myös kurkkua n. kerran viikossa pariksi päiväksi imeskeltäväksi.


      • hoitaja
        *** kirjoitti:

        Jotenkin olen kyllä epäuskoinen, että ois ihan normaalia ulostaa niin paljon, että päivittäin sais olla akvaarion putsaamassa, kun hiekan pinta on täynnä ulostetta. En kuitenkaan niin paljon kaloja ruoki. Annan kaksi kertaa päivässä hiutaleruokaa niin paljon, että kalat kerkiää aikalailla syödä kaikki ennen kuin painuvat pohjaan. Silloin tällöin heitän pohjatabletin pohjakaloille. Mitä mieltä yleensäkin olette tuosta ruuan antamisesta, onko ok määrät? Pohjatableteista minulle on neuvottu ettei kannattaisi edes paljon antaa, mutta olen antanut, kun mitä ne pohjakalat syö jos hiutaleruoka menee muiden kalojen suihin? Monneille olen antanut myös kurkkua n. kerran viikossa pariksi päiväksi imeskeltäväksi.

        Mutta monnit rapsuttaa levää ja mahdollisia juurakoita (puuta) ja tietenkin kasveja, aikansa kuluksi. Meillä tuolla partiksella kyllä p**kaa riittää kans, mutta onneksi suodatin vetää enimmät sonnat sisäänsä ja kasvien juurille, mutta kun siirtelee juurakoita ja kasveja, niin sitä ihtiään on aivan hirveesti. Eikös se ole hyvä että ruoka maistuu ja p**kaa tulee, entä jos ei tuliskaan sitä p**kaa, siinä olisi taas uusi huoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe