Olen pitkäaikais työtön ja tyhmä, mutta olen jo pitkään kannattanut Kokoomuksen politiikkaa.
Sauli oot mahtava ukko ja Katainenkin on mahtava jätkä.
Voimia kokoomuksen porukalle ja menkää keskustan kanssa hallitukseen niin saamme hieman vastapoolia tuolle Demukka ja Lefto juntalle
Vasemistolaisuus on tulevissa vaaleissa englanninkieliseltä nimeltään (Leftoverism)
Pyydän hartaasti älkää menkö demukkojen kanssa sinne hallitukseen.
Olen työtön
11
210
Vastaukset
- ResKers
Tarkoituksesi?Melkein erehdyn !
- Ehdottaja
Kokoomuksen pöllöpäiset nettikirjoittajat alkavat suoltaa typeriä sepustuksiaan eduskuntavaalien merkeissä.
Miltä näyttäisi seuraava "ministerilista". Pääministerinä pölmätänyt tuijottavakatseinen pörröpää - kokoomuksen messias. Kuntaministerinä Simon kunnan historiikkia graduunsa kopioinut "maisteri". Sosiaaliministeriksi esimerkiksi joku ansioitunut kokoomuksen sutenöörisiiven tyyppi. Valtiovarainministeriksi veropetoksista tuomion saanut "yrittäjä". Salkuttomaksi ministeriksi mulkuton tupakanpöllijä. Maatalousministeriksi voisi esittää erään kannabistuotteista innostuneen kaupunginjohtajan, joka innovatiivisesti voisi laajentaa maataloustuotantoamme tajuntaa laajentavien kasvien piiriin. Ulkoministeri voitaisiin etsiä Helsingin juutalaisen seurakunnan piiristä. Loput ministerinpaikat voisi jakaa keskustapuolue, kristilliset ja RKP - oitis
Sauli ei tykkää, että laiskottelet kotona. Ei myöskään Ruotsissa kokoomus tykkää, että kotona laiskotellaan. Sauli ottaa sinulta liiat pois, että sinun on kerrankin pakko etsiä itse duunia. Työtä sinulle ei enää kukaan tuo lautasella sänkyysi. Näinhän se on ollut nyt, sinulle on pitänyt työ tuoda, sinä et ole viitsinyt sitä itse hakea. Filatoffi on ollut hyvin empaattinen sinua kohtaan. On järjestellyt kursseja ja ties mitä, että olisi saanut sinut sieltä sängyn pohjalta nousemaan. Sauli pistää sinuun liikettä, kossusta voin mennä takuuseen.
- Olen työtön
Sikälimikäli olet normaali-ihmisten aikaan töissä!
Netti kiinni ja töihin.
Sauli ei myöskään tykkää työnantaja maksuista ja verotuksesta joka nostaa tota työllistämis kynnystä. - et sillai on marjat
Olen työtön kirjoitti:
Sikälimikäli olet normaali-ihmisten aikaan töissä!
Netti kiinni ja töihin.
Sauli ei myöskään tykkää työnantaja maksuista ja verotuksesta joka nostaa tota työllistämis kynnystä.Muurahaiset ovat ahkeria, niin pomo pääsee vähemmällä.
- Kokoomuksetar
Etelä-Suomen metsissä ei ole lunta, joten sieltä voipi hyvin käydä poimimassa esimerkiksi suppilofafferoita, joilla on kova kysyntä markkinoilla. 6-8 tunnin aikana saapi paljon aikaiseksi jos vain haluaa. Pitää olla yrittäjähenkeä. Sienet voisi myydä vaikkapa ravintoloihin ja ruokaloihin. Niillä tienaisi hyvät rahat. Metsistä löytyypi vielä kaikenlaista muuta mainiota raaka-ainesta, joista yritteliäs henkilö tekeepi vaikka mitä. Nyt menisi kaupaksi muunmuassa havukranssit ja jäkäläkranssit hautausmaille ja koteihin. Kysyntä on kova. Toivottavasti Sauli pääministerinä saa vipinää teihin lorvailijoihin, joita punamulta on lellinyt ja ruokkinut kotiin. Ripeästi vain toimeen.
Nyt kyllä meinasin unohtaa että maanomistajalta pitää saada lupa havujen ja jäkälänottoon. Sieniä saa poimia vapaasti kuten marjojakin. Joita karpaloita ja puolukoita voipi kmyös noukkia näin lumettomaan aikaan myös myyntiin ja mikseipä omaankin ruokapöytään. Lupaan, että meidän kartanon mailta oksanotto on vapaata- antaa..
henkilölle joka on pitkäaikaistyötön. (kokoomuskielellä sosiaalipummi) Tyhmyyttä ei olisi tarvinnut erikseen mainita, se selviää kyllä avauksesta muutenkin.
...
Ja p....t, avaus on pelkkä provo. - Olen työtön
Mene kuule ihan rauhassa poimimaan mustikoita, olen pätkätyöläinen ja yrittäjä.
Tehkää jotain niille työnantajamaksuille.
Oletko kenties kokeillut itse yrittäjyyttä?
- Hyvä Sauli!
Pakko se on uskoo että puolet kokoomuksestakin on sosialisteja sekä demareita..huhhuh!!
Minä olen anteeksi vaan yrittäjä sieluinen ihminen.
Työvoimakoulutustakin kannattaa tarkastella suurennuslasilla, ei se koulutus vastaa ihan niin hyvin työnantajien tarpeisiin kuin ehkä luulette.
Se on vaan demujen suojatyöpaikkahämäys.
Terveisin tuleva TYÖNANTAJA!!!!
Työnantajamaksut alas! verot alas! palkan sivukulut alas!
Kansalaispalkka hyvä!
Työharjoittelut alas! Pätkätyöt alas!
Tyttöjen 20t/viikko kaupan työt lailla pois!
Irtisanomissuoja alas!!- oikeassa...
Kokoomus edustaa parhaiten toimeentulevaa kymmenesosaa väestöstä. Toinen puoli kokoomuksesta on aivan tavallisia asuntosäästäjäsosialidemokraatteja.
- suomen republikaanit
kaksi huippuhetkeä elämässä on näillä "työläisporvareilla" jotka äänestää kokoomusta = reppanoita (suomen republikaanit)
- ensimmäinen on se, että housut kastuu porvariehdokasta äänetettäessä.
- toinen on se, että kusee housuun.
molemmissa housut kastuu ja hetken lämmittää. pian alkaa kuitenkin palelemaan.
kylmää kyykytystä läpi historiansa on reppanat (kokoomus) tarjonnut duunarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481