Kaipailisin pro-anoja tuekseni.
Olen anorektikko, sairastanut myös bulimiaa. Kesällä olin ihanan laiha (siltikin löytyi vielä laihdutettavaa), mutta lihoin kaikki laihdutetut kilot takaisin. Olen yrittänyt itse laihduttaa, 3 kg olen saanut pois, mutta aina sorrun ahmimaan. Tämänhetkiset mittani ovat 158/48-49. Tavoitteeni on 40 kg. Ikää mulla on 19.
Eli siis etsiskelen anoja, jotka ovat tukena mulle laihduttamisessa. En kaipaa mitään "mee hoitoon" -juttuja. Terapiassa käyn ja syön Cipraa.
Tukiverkko pro-anoista?
14
1361
Vastaukset
- shari
Mailaile: [email protected]
- Amy_
Minäkin voisin olla tässä mukana, jos kelpaa. Suunnilleen samat mitat on kuin sinulla.
- Melissa1
Kelpaa kyllä.
Laitelkaa sähköpostiosoitteita, niin mailailen. - Amy_
Melissa1 kirjoitti:
Kelpaa kyllä.
Laitelkaa sähköpostiosoitteita, niin mailailen.Osoitteeni on: [email protected]
- vielä remmiin?
minuakin kiinnostais!
- mari__
olen kanssa aloittanu dietin ja toivoisin saavani mahdollisimman hyvän tuloksen aikaan! suurin syy tähän on äkillinen painon nousu sekä teen mallin töitä ja jotta pärjäisin alalla pitäisi saada kiloja aika paljon pois, noissa hommissa laihuus kun on valttia. ajattelin että te voisitte jakaa hiukan vinkkejä ja omia kokemuksia yms millä noin 7-10 kilon laihdutuksesta tulisi helpompaa ja nopeampaa? :)
- Siiruskas
Moi. Mulla ei kyl ole anaa mut bulimia kyl. tai no oikeestaa aika sekotus niistä. Ois ihana päästä mukaa teidän tukiverkkoon. Oon lukiolaistyttö kotkasta :) mun msn osote on: [email protected]
lisäilkää :)
siiri- Melissa1
Ihan jokaisen oman turvallisuuden vuoksi haluaisin tukiverkkoon vain syömishäiriöstä kärsiviä, EN missään nimessä terveitä laihduttajia.
- diipacaapa
Melissa1 kirjoitti:
Ihan jokaisen oman turvallisuuden vuoksi haluaisin tukiverkkoon vain syömishäiriöstä kärsiviä, EN missään nimessä terveitä laihduttajia.
>Ihan jokaisen oman turvallisuuden vuoksi
>haluaisin tukiverkkoon
Ihan vaan turvallisuuden takia olisi järkevää, että teidän piirissä olisi edes _yksi_ mieleltään terve. Tuollainen sairaiden piiri on pelottava ja huono idea.
- mr Kalma
>Tavoitteeni on 40 kg. Ikää mulla on 19.
Tuollaisen tavoitteen jälkeen voit ottaa yhteyttä Monosen hautauspalveluun. Herää!!!! - minnie88
minäkin haluisin mukaan..
tässä on mun maili
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061