hintaa nostettiin eikä mitään tarjottu vastineeksi.
Jos liittymän lakkauttaa,niin uudestaan ei voi sitä avata .
Tosi reilua kilpailua. Hyvästit ELISAlle
Elisa sanelee:jos lähdet
4
744
Vastaukset
- voi olla
Mä luulen että tuo "ei avata uudestaan"-rajoitus koskee lähinnä siis tarjouksia. Monissa tarjouksissa on rajoitus "ei koske tarjousaikana suljettuja ja samalle asiakkaalle uudelleen avattuja"...vai miten se tarkka sanamuoto nyt menikään.
Minä en nimittäin usko että jos kerran lähtee niin paluuta ei muka olisi. Johan siihen lainsäätäjät, ja ainakin kuluttajaviranomaiset ärähtäis!- sanottu mutta
sen käsityksen sain - voin olla väärässä - että tähän osoitteeseen ei enää myydä uusia liittymiä...kyllä se kohtuuttomalta tuntuu...ehkä käsitin väärin.
- oudolta
tuollainen. Oletkohan nyt ymmärtänyt oikein tai onko kenties annettu väärää tietoa? Kyllä Elisalle rahat kelpaavat ja varmasti avaavat liittymän uudelleen jos haluat. Ja jos eivät avaa niin so what? Kilpailevat operaatorit ottavat avosylin uusia asiakkaita. Niin kuin tuossa joku jo kirjoitti, tarjouksissa on usein rajoituksia niin, että ei voi sulkea ja avata hetiuudelleen tarjoushinnalla.
Itse vaihdoin Elisalta Soneraan vuosi sitten kun sain hyvän tarjouksen ja kuukausimaksukin on hiukan edullisempi kuin Elisalla. Nyt olen miettinyt, jos vaihtaisi Visuverkkoon, joka on todella halpa. Ainoastaan käyttöönotto on kallis, mutta sen jälkeen sais neljä kertaa nopeamman laajakaistan parillakymmenellä eurolla kuussa.
Joten etsi toinen operaattori jos Elisa heittäytyy v***umaiseksi. - suusta
Niin nosti!
Tein omat päätökseni, ja vaihdoin liittymää pari päivää sitten.
Ostakoot minut takaisin, jos tulee järkiinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760