Unohtaminen

käännekohtako?

niin miten onnistuu?

Viina ei auta, ja toisia ihmisiä ei oikeen viitsisi käyttää hyväksi. Päivällä riittää tekemistä ja ajatuksetkin pysyvät suht hyvin kasassa, mutta illat ovatkin sitten hankalampia. Urheillakkaan ei jatkuvasti ihan jaksa.

Useampi kuukausi kestänyt, mutta nyt alkaa riittää. Kertonut en ole, mutta realistina ja käyttäytymisestä päätellen ei kannata edes kokeilla.

Eli siis miten onnistuu nollaus ja uusi alku, kun joku ihminen on päässyt pesiytymään liian tiiviisti päähän?

T.

16

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupa.........

      olla ihastunut/rakastunut häneen. Niin yksinkertaista. Miksi venkuloit vastaan?

      • .....................

        ..................... hyvä juttu.


      • ja miksi et

        kertoisi..se voisi olla se käännekohta.


      • Käännekohtako?

        toteuttanut tähän saakka, mutta

        ongelmia asian suhteen ei vielä ole koska hän mitä ilmeisimmin on sinkku. Sitten kun jonain päivänä tulee käsi kädessä jonkun kanssa vastaan, tulee tekemään aika kipeää. Siksi tästä oravanpyörästä on päästävä pois mahdollisimman nopeasti, ennen kun on liian myöhäistä. Näin on käynyt jo kerran aikaisemmin, joten tiedän mistä puhun.

        Kertoisin luultavasti jos uskoisin että sillä olisi jotain merkitystä, tai uskoisin että se voisi muuttaa jotain. Koska vastaus kumpaankin on ei, on tähän saakka jäänyt kertomatta.
        Yhteisön pienen koon takia joudun lähes viikottain näkemään tätä ihmistä, ja tätä ei auta sekään että asiat yleensä kiertävät aika nopeasti kaikkien ihmisten tietoon.

        Olenkin tullut siihen tulokseen että unohtaminen on se paras vaihtoehto tässä tilanteessa.

        T.


      • syitä
        Käännekohtako? kirjoitti:

        toteuttanut tähän saakka, mutta

        ongelmia asian suhteen ei vielä ole koska hän mitä ilmeisimmin on sinkku. Sitten kun jonain päivänä tulee käsi kädessä jonkun kanssa vastaan, tulee tekemään aika kipeää. Siksi tästä oravanpyörästä on päästävä pois mahdollisimman nopeasti, ennen kun on liian myöhäistä. Näin on käynyt jo kerran aikaisemmin, joten tiedän mistä puhun.

        Kertoisin luultavasti jos uskoisin että sillä olisi jotain merkitystä, tai uskoisin että se voisi muuttaa jotain. Koska vastaus kumpaankin on ei, on tähän saakka jäänyt kertomatta.
        Yhteisön pienen koon takia joudun lähes viikottain näkemään tätä ihmistä, ja tätä ei auta sekään että asiat yleensä kiertävät aika nopeasti kaikkien ihmisten tietoon.

        Olenkin tullut siihen tulokseen että unohtaminen on se paras vaihtoehto tässä tilanteessa.

        T.

        mutta sinuna tekisin jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Katumaan jää loppujen lopuksi sitä mitä jätti tekemättä kun oli vielä tilaisuus. Tunteet harvemmin itsestään viilentyvät.

        Epäselväksi on jäänyt miksi et usko sillä (sinulla) olevan merkitystä? Ehkä hänkin on varuillaan ja etäinen juuri yhteisön pienuuden takia.


      • Käännekohtako?
        syitä kirjoitti:

        mutta sinuna tekisin jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Katumaan jää loppujen lopuksi sitä mitä jätti tekemättä kun oli vielä tilaisuus. Tunteet harvemmin itsestään viilentyvät.

        Epäselväksi on jäänyt miksi et usko sillä (sinulla) olevan merkitystä? Ehkä hänkin on varuillaan ja etäinen juuri yhteisön pienuuden takia.

        tässä vaan oli myös se syy että tuntuu jo nyt että tilaisuus on menetetty. Alkuvaiheessa olisi ollut parempi mahdollisuus yrittää tutustua, mutta nyt sen aloittaminen tuntuu niin helvetin väkinäiseltä. Mitään järkevää tai edes vähemmän järkevää sanottavaa ei saa aikaiseksi, vaikka muiden kanssa keskusteleminen ei kovin hankalaa olekaan.

        Alussa oletin että jonkinlaista kiinnostusta olisi voinut olla, mutta nyttemmin epävarmuus on päässyt nakertamaan käytöksen muuttuessa. Todella vahvasti tuntuu siltä että tilaisuus on missattu, eikä sitä saa enää takaisin.

        Tiedän kuitenkin suunnilleen sen koska näen tätä ihmistä viimeisiä kertoja. Tällöin on yksinkertaisesti pakko kertoa, jos omat fiilikset eivät ole yhtään laimenneet ja hän on vielä sinkku.

        Se on helppo sanoa että katumaan jää aina sitä... kun sitä katuu sitten joskus tulevaisuudessa, ehkä. Jos vastauksesta on kuitenkin jo nyt aika varma, tulee kysymyksen esittämisen jälkeisestä ajasta hyvin vaikea ja pitkä.

        T.


      • häntä enää
        Käännekohtako? kirjoitti:

        tässä vaan oli myös se syy että tuntuu jo nyt että tilaisuus on menetetty. Alkuvaiheessa olisi ollut parempi mahdollisuus yrittää tutustua, mutta nyt sen aloittaminen tuntuu niin helvetin väkinäiseltä. Mitään järkevää tai edes vähemmän järkevää sanottavaa ei saa aikaiseksi, vaikka muiden kanssa keskusteleminen ei kovin hankalaa olekaan.

        Alussa oletin että jonkinlaista kiinnostusta olisi voinut olla, mutta nyttemmin epävarmuus on päässyt nakertamaan käytöksen muuttuessa. Todella vahvasti tuntuu siltä että tilaisuus on missattu, eikä sitä saa enää takaisin.

        Tiedän kuitenkin suunnilleen sen koska näen tätä ihmistä viimeisiä kertoja. Tällöin on yksinkertaisesti pakko kertoa, jos omat fiilikset eivät ole yhtään laimenneet ja hän on vielä sinkku.

        Se on helppo sanoa että katumaan jää aina sitä... kun sitä katuu sitten joskus tulevaisuudessa, ehkä. Jos vastauksesta on kuitenkin jo nyt aika varma, tulee kysymyksen esittämisen jälkeisestä ajasta hyvin vaikea ja pitkä.

        T.

        viimeisiä kertoja?? Muuttaako, vaihtaako työpaikkaa, vai mitä?


      • Käännekohtako?
        häntä enää kirjoitti:

        viimeisiä kertoja?? Muuttaako, vaihtaako työpaikkaa, vai mitä?

        muuttaa ja vaihtaa opiskelupaikkaa. Lukukausi on molemmille yhtä pitkä, joten tiedän milloin hänkin viimeistään lopettaa.

        T.


    • ....

      ..olet pesiytynyt minun päähäni..ja luulenpa,että enemmän kuin minä sinun-et muuten aina olisi niin hyvällä tuulella..minun on vaikea elää edes tätä elämää.Niin ihastunut olen.Enkä tiedä tunteitasi..

    • kertoa

      tuolla kirjaimella, että oot sinä?
      On tää aivan molemminpuolista. Uskoisit jo.
      Pitääkö hypätä syliin ja huutaa korvaan, että välitän....

      • mistä

        muusta sitä voisi tietää?


    • pitäisi

      unohtaa eikä tehdä asialle jotakin? Käytös ei välttämättä kerro yhtään mitään. Tai jos kertoo, niin voi johtaa harhaan...

    • seoikea...

      olisi kun tulisit ja kertoisit sen, mitä odotan. Se olisi elämäni suurin käännekohta.

    • *Minä*

      VIISAS NEUVO; Kerro vielä kerran hänelle mitä tunnet!

      Et voita jos et koita=)

      • Käännekohtako?

        Tämähän olisi kaiken logiikan mukaista. Pääsisi kerralla eroon epäilystä ja tietäisi miten asiat ovat.

        Sinällään hassua että pidän itseäni suht loogisena ihmisenä ja olen aina pyrkinyt toimimaan järjen kautta. Nyt kuitenkin tämä on osoittautunut todella vaikeaksi ellei peräti mahdottomaksi. Niin uusi ja kokonaisvaltainen tilanne, ettei järjellä pysty sitä vastaan kamppailemaan.

        Päätin kirjoittaa kirjeen, mutta en tiedä vielä pidänkö sen itselläni vai lähetänkö sen hänelle. Se jää nähtäväksi. Kirjoittaminen tuntui kuitenkin edes vähän auttavan ja helpottavan tilannetta. Ehkä tämä sittenkin kääntyy ajan kanssa parempaan suuntaan..

        T.


    • Sitten kun saat

      vastauksen, joko iloisen tai surullisen, itselläsi on helpompi olla ja jatkaa elämääsi eteenpäin. Rohkeasti vaan, ne on vain sanoja kuitenkin.

      Ja unohda se VIINA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe