Alempana Käde kirjoittaa Itsenäisyydestä:
Se on suurin ponnistuksin saavutettu ja sen HENKINEN PERUSTA asuu meissä JOKAISESSA itsessämme?
Todellakin kummallista tekstiä mieheltä, joka samaisen kirjoitusketjun vastineessaan toteaa mm. séuraavaa:
Käden MOLEMMAAT VANHEMMAT olivat RINTAMAVETERAANEJA ja olivat loppuun saakka itsellisiä ja meidän lasten hoidossa..
Kädeltä Veteraanit saavat sen kunnian mikä heille kuuluu, mutta eivät saa sitä sääliä??
Hmmm. Itsellisiä, mutta lasten hoidossa???
Arvostelijansa esi/vanhempia Käde syyttää kotirintamalaisiksi tai käpykaartilaisiksi.
Arvostelijaansa Käde syyttää jälleen seuraavasti:
"Sinunkaltaisiasi ruikuttajiksi ja yhteiskunnan syöpäläisiksi,jotka työntävät vanhempansa yhteiskunnan harteille"...
Jokainen epäilijä voi todeta vastaukset alempaa.
Kysynkin vain suoraan:
Tätäkö on nyt tämä Persupolitiikka??
Miksi tällaisia jatkuvaa vähäosaisten mollaajaa pidetään listoilla?
Rohkeneekos kukaan Ilmoittaa asiasta puoluejohdolle?
Miksi Helsingin piirin lausuntoautomaattia ei saada kuriin?
Tätäkös se Helsingin virallinen ideologia edustaakin?
Vastausta odotellen:
Veteraanivanhukset
Käde haukkuu
8
303
Vastaukset
- Myös veteraanin poika
Käde on oikeassa .
Veteraanit ovat muuttuneet surkeiksi ruikuttajiksi.Jatkuvasti ihmisten ovilla keräämässä.
Pidä Käde linjastasi kun muut ei uskalla sanoa suoraan näistä isoeläkkeisistä veteraaneista.- selkeä trolli
jolla ei ole veteraanien kanssa mitään tekemistä, eikä tunnu ymmärtävän edes kirjoitrttua tekstiä. Jos ihminen on itsellinen, se tarkoittaa että asuu omineen eikä ole laitoksessa. Jos sanotaan että ihminen on lastensa hoidossa se tarkoittaa että lapset huolehtivat siitä että tuo itsellisyys sujuu hyvin ja ovat tarpeenvaatiessa lastensa autettavissa ja jatkuvassa kanssakäymisesssä.
Jos veteraanille antaa kunnioituksen , niin se on hyvä asia. ja jos veteraani ei halua aiheetonta ja tarpeentonta sääliä osakseen, niin sitä ei pidä myöskään tuputtaa. KÄDE on aivan oikeassa suhtautumisessaan tuohonkin asiaan, vaikka tuo trolli koittaa tuonkin asian vääristellä.
Kaikki veteraanit eikä eläkeläiset ole köyhiä, eikä kipeitä, joten sen varjolla on turha ruikuttaa. - Uudestaan..
selkeä trolli kirjoitti:
jolla ei ole veteraanien kanssa mitään tekemistä, eikä tunnu ymmärtävän edes kirjoitrttua tekstiä. Jos ihminen on itsellinen, se tarkoittaa että asuu omineen eikä ole laitoksessa. Jos sanotaan että ihminen on lastensa hoidossa se tarkoittaa että lapset huolehtivat siitä että tuo itsellisyys sujuu hyvin ja ovat tarpeenvaatiessa lastensa autettavissa ja jatkuvassa kanssakäymisesssä.
Jos veteraanille antaa kunnioituksen , niin se on hyvä asia. ja jos veteraani ei halua aiheetonta ja tarpeentonta sääliä osakseen, niin sitä ei pidä myöskään tuputtaa. KÄDE on aivan oikeassa suhtautumisessaan tuohonkin asiaan, vaikka tuo trolli koittaa tuonkin asian vääristellä.
Kaikki veteraanit eikä eläkeläiset ole köyhiä, eikä kipeitä, joten sen varjolla on turha ruikuttaa.Lueppas Käden kommentit. Miten muka Käden arvostelijoiden suku on heti Käpykaartilaisia tai kotirintamalla palvelleita??
Väittäähän Käde arvostelijoidensakin olevan vain ruikuttavia yhteiskunnan syöpäläisiä.
Vanhuksethan on myöskin tungettu vain yhteiskunna harteille..
Otapas ja tunge se pääs käden avustuksella hanuriin..
Mistäs muuten tiedät, etteivät Käde ja vanhukset asuneet samaa taloutta, kuten itäsuomessa on ollut läpi aikojen taapna?
Sitähän Käde tarkoitti... - uudestaan äänessä
Uudestaan.. kirjoitti:
Lueppas Käden kommentit. Miten muka Käden arvostelijoiden suku on heti Käpykaartilaisia tai kotirintamalla palvelleita??
Väittäähän Käde arvostelijoidensakin olevan vain ruikuttavia yhteiskunnan syöpäläisiä.
Vanhuksethan on myöskin tungettu vain yhteiskunna harteille..
Otapas ja tunge se pääs käden avustuksella hanuriin..
Mistäs muuten tiedät, etteivät Käde ja vanhukset asuneet samaa taloutta, kuten itäsuomessa on ollut läpi aikojen taapna?
Sitähän Käde tarkoitti...etkö pöljä tajua että tulkitsin noita merkityksiä, eli itsellinen ja lasten huolehtimina? Älä tukehdu ääliö kieleesi, sillä tarviit sitä vielä ahterin nuolemiseen.
Trolli mikä trolli tuo aloittaja sen huomasi jo sokea reettakin. Aloittaja joku vähä-älyinen torvelo joka ei lopulta tiedä mistään mitää, kunhan pitää olla päätään paukuttamassa kuten sinäkin.(ilmeisesti sama henkilö) - veteraanien asiassa
selkeä trolli kirjoitti:
jolla ei ole veteraanien kanssa mitään tekemistä, eikä tunnu ymmärtävän edes kirjoitrttua tekstiä. Jos ihminen on itsellinen, se tarkoittaa että asuu omineen eikä ole laitoksessa. Jos sanotaan että ihminen on lastensa hoidossa se tarkoittaa että lapset huolehtivat siitä että tuo itsellisyys sujuu hyvin ja ovat tarpeenvaatiessa lastensa autettavissa ja jatkuvassa kanssakäymisesssä.
Jos veteraanille antaa kunnioituksen , niin se on hyvä asia. ja jos veteraani ei halua aiheetonta ja tarpeentonta sääliä osakseen, niin sitä ei pidä myöskään tuputtaa. KÄDE on aivan oikeassa suhtautumisessaan tuohonkin asiaan, vaikka tuo trolli koittaa tuonkin asian vääristellä.
Kaikki veteraanit eikä eläkeläiset ole köyhiä, eikä kipeitä, joten sen varjolla on turha ruikuttaa.Veteraanit ei kaipaa aktiviteettejä. Kyllä omaiset niistä huolehtii.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000011278510
"hyvin niin.
Kirjoittanut: KÄDE 18.10.2005 klo 21.28
Unohtanet että veteraanien keski-ikä on jo 84 vuotta! Siinä iässä ei kovin paljon joka päiväistä aktiviteettia tarvitse, eikä kaipaa.
Pitää muistaa, että noilla veteraaneilla on myös omaisia, jotka pitävät kyllä huolen noista veteraanien tarpeista, oli ne sitten perushuoltoon liittyviä, tai virikkeiden hankkimista.
Tuostakaan asiasta ei kanna vääntää dramatiikkaa enempää, kuin on tarpeellista."
Mikä on Hesan piirin kanta?
Sademies hehkuttaa veteraanien kunniaa ja piirin hallituksen jäsen jättäis ne heitteille ja omaisten vastuulle.
Hesan piiriltä on pallo hukassa kun ei edes yhteistä linjaa löydy. Vai vaihtuuko kanta aina kuulijoitten mukaan? - ite KÄDEHÄN
uudestaan äänessä kirjoitti:
etkö pöljä tajua että tulkitsin noita merkityksiä, eli itsellinen ja lasten huolehtimina? Älä tukehdu ääliö kieleesi, sillä tarviit sitä vielä ahterin nuolemiseen.
Trolli mikä trolli tuo aloittaja sen huomasi jo sokea reettakin. Aloittaja joku vähä-älyinen torvelo joka ei lopulta tiedä mistään mitää, kunhan pitää olla päätään paukuttamassa kuten sinäkin.(ilmeisesti sama henkilö)se siinä päätään paukuttaa ja vääntää sanoja.
Ootko niin tollo että et edes huomaa kuinka korneja nuo sun puheet "sanojen takana seisomisesta" on?
Tuossa on linkki sun omaan kirjoitukseen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000019&posting=22000000011278510
Seisotko noitten sanojes takana vai et?
- Käden puheista...
- täynnä pelkkiä
pölkkypäitä joilla ei ole mitää käsitystä mistään asiasta. Teksitin ymmärtäminen tuottaa jo niin suuria vaikeuksia ko. henkilöille että olisi syytä hakea jo apua jokapäiväisiin asiointeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550