Todella ne viat ovat mitättömiä.Lamppu palaa ,sulake löysällä jne.Eivät ollenkaan mitään tuhansien eurojen hintaisia ,kuten Mersussa.Mitättömiä kuin hyttysenpisto.Ja eivät käy kukkaron päälle
Lada on pikkuvikainen
6
305
Vastaukset
- onnellinen mies
Todella ne viat ovat mitättömiä.Lamppu palaa ,sulake löysällä jne.Eivät ollenkaan mitään tuhansien eurojen hintaisia ,kuten Mersussa.Mitättömiä kuin hyttysenpisto.Ja eivät käy kukkaron päälle
- ole iloa
fordin pikkuvikaisuudesta, kun se ruostuu tomuksi, ennen kuin on ensimmäinen lamppu ehtinyt palaa.
- suuresti
ole iloa kirjoitti:
fordin pikkuvikaisuudesta, kun se ruostuu tomuksi, ennen kuin on ensimmäinen lamppu ehtinyt palaa.
Kovasti ne Fordin ruostumisesta puhuu.Meillä perheessämme on kaikilla Ford,elikkä Fordeja on 7 lähisukulaisilla meidät mukaan laskettuina 16.Isännällä Mondeo Trend -05 emännällä Mondeo Ghia -04 vanhimmalla siskoillani Focus -03,Mondeo -01.Veljillä Mondeo -96,Fiesta -04 ja minulla itselläni Scorpio-97.Muita en jaksa luetella.
Yksikään Ford ei kuki mistään,eikä niitä "suuria" vikoja ole ollut.Scorpiostani on kansi remontoitu ei sen takia että siinä jotain vikaa olisi ollut vaan sen takia että pelaa tästä eteenpäin hyvin.
Ehkä tämä on tuuripeliä mutta ihmettelen silti suuresti:-) - mahorkka.
suuresti kirjoitti:
Kovasti ne Fordin ruostumisesta puhuu.Meillä perheessämme on kaikilla Ford,elikkä Fordeja on 7 lähisukulaisilla meidät mukaan laskettuina 16.Isännällä Mondeo Trend -05 emännällä Mondeo Ghia -04 vanhimmalla siskoillani Focus -03,Mondeo -01.Veljillä Mondeo -96,Fiesta -04 ja minulla itselläni Scorpio-97.Muita en jaksa luetella.
Yksikään Ford ei kuki mistään,eikä niitä "suuria" vikoja ole ollut.Scorpiostani on kansi remontoitu ei sen takia että siinä jotain vikaa olisi ollut vaan sen takia että pelaa tästä eteenpäin hyvin.
Ehkä tämä on tuuripeliä mutta ihmettelen silti suuresti:-)on foortihulluja kaikki! kun on foorti-auto ja ridgestonerenkaat ei ole auto eikä renkaat
- bit
jos mersua,aletaan valmistaa ladan tehtailla.kyl se ladan hyvä laatu kärsii.
- Söder
Hessun toinen nikki on siis bit. Kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466