Lada on pikkuvikainen

onnellinen mies

Todella ne viat ovat mitättömiä.Lamppu palaa ,sulake löysällä jne.Eivät ollenkaan mitään tuhansien eurojen hintaisia ,kuten Mersussa.Mitättömiä kuin hyttysenpisto.Ja eivät käy kukkaron päälle

6

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen mies

      Todella ne viat ovat mitättömiä.Lamppu palaa ,sulake löysällä jne.Eivät ollenkaan mitään tuhansien eurojen hintaisia ,kuten Mersussa.Mitättömiä kuin hyttysenpisto.Ja eivät käy kukkaron päälle

      • ole iloa

        fordin pikkuvikaisuudesta, kun se ruostuu tomuksi, ennen kuin on ensimmäinen lamppu ehtinyt palaa.


      • suuresti
        ole iloa kirjoitti:

        fordin pikkuvikaisuudesta, kun se ruostuu tomuksi, ennen kuin on ensimmäinen lamppu ehtinyt palaa.

        Kovasti ne Fordin ruostumisesta puhuu.Meillä perheessämme on kaikilla Ford,elikkä Fordeja on 7 lähisukulaisilla meidät mukaan laskettuina 16.Isännällä Mondeo Trend -05 emännällä Mondeo Ghia -04 vanhimmalla siskoillani Focus -03,Mondeo -01.Veljillä Mondeo -96,Fiesta -04 ja minulla itselläni Scorpio-97.Muita en jaksa luetella.


        Yksikään Ford ei kuki mistään,eikä niitä "suuria" vikoja ole ollut.Scorpiostani on kansi remontoitu ei sen takia että siinä jotain vikaa olisi ollut vaan sen takia että pelaa tästä eteenpäin hyvin.

        Ehkä tämä on tuuripeliä mutta ihmettelen silti suuresti:-)


      • mahorkka.
        suuresti kirjoitti:

        Kovasti ne Fordin ruostumisesta puhuu.Meillä perheessämme on kaikilla Ford,elikkä Fordeja on 7 lähisukulaisilla meidät mukaan laskettuina 16.Isännällä Mondeo Trend -05 emännällä Mondeo Ghia -04 vanhimmalla siskoillani Focus -03,Mondeo -01.Veljillä Mondeo -96,Fiesta -04 ja minulla itselläni Scorpio-97.Muita en jaksa luetella.


        Yksikään Ford ei kuki mistään,eikä niitä "suuria" vikoja ole ollut.Scorpiostani on kansi remontoitu ei sen takia että siinä jotain vikaa olisi ollut vaan sen takia että pelaa tästä eteenpäin hyvin.

        Ehkä tämä on tuuripeliä mutta ihmettelen silti suuresti:-)

        on foortihulluja kaikki! kun on foorti-auto ja ridgestonerenkaat ei ole auto eikä renkaat


    • bit

      jos mersua,aletaan valmistaa ladan tehtailla.kyl se ladan hyvä laatu kärsii.

      • Söder

        Hessun toinen nikki on siis bit. Kiitos tiedosta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe