Onko "Gateway time out" Eniron ase häiriköitä vastaan, kun seriffi laiskottelee?
Vai onko se Internet Explorer 7.0:n lastentauti?
Gateway time out- mikä on?
4
310
Vastaukset
- JormaKKorhonen
Vstaan siis tuohon:
>> Onko "Gateway time out" Eniron ase häiriköitä vastaan- Jaba_43
Olen vastannut rukin viestiisi.
Avaus koski tietotekniikkaa. Imuroin nimittäin Explorerin 7-version jokunen päivä sitten, mutta jos se ryppyilee, niin palaan Mozilla Firefoxiin, johon siirryin edellisen Explorerin ruvettua temppuilemaan. - Aslakka
Jaba_43 kirjoitti:
Olen vastannut rukin viestiisi.
Avaus koski tietotekniikkaa. Imuroin nimittäin Explorerin 7-version jokunen päivä sitten, mutta jos se ryppyilee, niin palaan Mozilla Firefoxiin, johon siirryin edellisen Explorerin ruvettua temppuilemaan.Gateway time out tarkoittaa, että reititin ei löydä kohdepakettia asetetussa määräajassa eli yhteys jumii. Mozilla Firefox on paljon vakaampi kuin Exploreri. Jälkimmäinen on lisäksi todellinen haittaohjelmien imuri. Palaa siis Firefoxiin, se kannattaa :-)
- palstat
jumittaa, ei ole ensimmäinen kerta.
http://www.kerrolisaa.com/kuvat/Will Turner6.JPG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619