Entä jos sanonkin

mieheltä

Että en ole enää ihastunut suhun. Olen rakastunut!
Taitaisit mennä aika shokkiin kuitenkin :)

125

5169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoitettua

enää mitenkään... oon niinku varautunu kaikkeen....

• eräs joka haluis tietää!

Missäs tämä mies on?? ois ni kiva tietää?? ja kehen oot rakastunut??

• naiselta

Olisihan se hienoa,jos joku mies..hmm.. jostakin sanoisi noin.Mutta se nyt taitaa olla sula mahdottomuus,eihän edes ota yhteyttä.Mutta kerro ihmeessä sille ihmiselle tunteesi,oli se sitten kuin vaikeaa/helppoa tahansa.

• kääk!

ja kuinka nyt niin pääsi käymään?

• se...

sieltä! Nyt voinkin kertoa, että olen tehnyt saman havainnon omissa tunteissani sua kohtaan... Että ollaankos nyt shokissa molemmat !?

• Ja seuraavaksi

Shokkiterapiaa. Kerro asiasta mulle niin kutistan kalloasi ja sama toisinpäin?

• tottuu...
        Ja seuraavaksi kirjoitti:

Shokkiterapiaa. Kerro asiasta mulle niin kutistan kalloasi ja sama toisinpäin?

Taidanpa olla enemmän "siedätyshoidon" kannalla kuin minkään radikaalimman... Ei nimittäin hassumpaa..!

• sekin käy
        tottuu... kirjoitti:

Taidanpa olla enemmän "siedätyshoidon" kannalla kuin minkään radikaalimman... Ei nimittäin hassumpaa..!

Pitkäaikainen juttu, mutta mulla olis vaikka koko elämä aikaa.

• tässä...
        sekin käy kirjoitti:

kummempia kiireitä mullakaan, kun vahinko on jo päässyt tapahtumaan... Tästä vois ottaa sellasen pi-itkän ajan projektin..?!

• vierihoito
        sekin käy kirjoitti:

Hoitomuotona erittäin pehmeä ja lämmin > suosittelen !

• pi-itkän ajan projekti
        tässä... kirjoitti:

kummempia kiireitä mullakaan, kun vahinko on jo päässyt tapahtumaan... Tästä vois ottaa sellasen pi-itkän ajan projektin..?!

Ei aika mihinkään parempaankaan kulu. Paljonko on pi-itkä aika suunnilleen?

• tokkopa
        pi-itkän ajan projekti kirjoitti:

Ei aika mihinkään parempaankaan kulu. Paljonko on pi-itkä aika suunnilleen?

mitään parempaa voisi ollakaan..! Hmm... To-del-la pitkäkestoinen..? Lienee aiheellista tarkistella hoidon laatua välillä sen mukaan, miten siedätys etenee...

• noinkin
        tokkopa kirjoitti:

mitään parempaa voisi ollakaan..! Hmm... To-del-la pitkäkestoinen..? Lienee aiheellista tarkistella hoidon laatua välillä sen mukaan, miten siedätys etenee...

Siedän toisaalta sua jo valmiiksi hyvin. Se ei kuiteskaan ole asian ainoa puoli valitettavasti. Jos lopputulos on hyvä niin eiköhän kärsivällisyys riitä.

• asiassa on...
        noinkin kirjoitti:

Siedän toisaalta sua jo valmiiksi hyvin. Se ei kuiteskaan ole asian ainoa puoli valitettavasti. Jos lopputulos on hyvä niin eiköhän kärsivällisyys riitä.

tosiaan monta puolta... Ja mäkin "siedän" sua päivä päivältä paremmin... Melkeinpä pelottavan hyvin, eikä loppua näy. Se on totta, että kärsivällisyys on valttia ; onhan tässä koko loppuelämä aikaa..!

• mä jo
        asiassa on... kirjoitti:

tosiaan monta puolta... Ja mäkin "siedän" sua päivä päivältä paremmin... Melkeinpä pelottavan hyvin, eikä loppua näy. Se on totta, että kärsivällisyys on valttia ; onhan tässä koko loppuelämä aikaa..!

Rakastaa sua. Siltä vaikuttaa. Niin hyvin siedän tähän astisen hoidon ansiosta. Mutta ne asian monet puolet.

• mäkin...
        mä jo kirjoitti:

Rakastaa sua. Siltä vaikuttaa. Niin hyvin siedän tähän astisen hoidon ansiosta. Mutta ne asian monet puolet.

voi tunnustaa, että mäkin sua... Olo on jatkuvasti totaalisen nyrjähtänyt - ihan kuin ois synttärit, joulu, nimpparit ja ties mitä samana päivänä. No, ei Roomaakaan yhdessä päivässä rakennettu... Eiköhän ne monet puoletkin selviä, kun ei hosuta..?

• samalla tavalla
        mäkin... kirjoitti:

voi tunnustaa, että mäkin sua... Olo on jatkuvasti totaalisen nyrjähtänyt - ihan kuin ois synttärit, joulu, nimpparit ja ties mitä samana päivänä. No, ei Roomaakaan yhdessä päivässä rakennettu... Eiköhän ne monet puoletkin selviä, kun ei hosuta..?

On upeaa saada rakastaa vaikka se ei vielä näy tekoina elämässä. Välittäminen kyllä näkyy? On upeaa tietää ettei ole yksin tunteidensa kanssa vaikka ei olla voitu niin suoraan puhua kuin haluaisin.

Mulla ei ole kiire, oon ihan levollinen. Sitten kun aika on kypsä. Tosta päättelen ettei kyse ole mistään hetken ihastumisesta.

• myös...
        samalla tavalla kirjoitti:

On upeaa saada rakastaa vaikka se ei vielä näy tekoina elämässä. Välittäminen kyllä näkyy? On upeaa tietää ettei ole yksin tunteidensa kanssa vaikka ei olla voitu niin suoraan puhua kuin haluaisin.

Mulla ei ole kiire, oon ihan levollinen. Sitten kun aika on kypsä. Tosta päättelen ettei kyse ole mistään hetken ihastumisesta.

levollinen olo - tietää, ettei toinen siitä mihinkään katoa... Kyllä, välittämisen huomaa, se on kaiken aikaa "ilmassa" meidän välillä. Mä olen hyvin varma tunteistani, tää ei ole mitään hetken huumaa - sen verran pitkän aikaa tää on itänyt mielen sopukoissa. Pikkuhiljaa, niin kuin hyvältä tuntuu, edetään..?

• haaveilet
        myös... kirjoitti:

levollinen olo - tietää, ettei toinen siitä mihinkään katoa... Kyllä, välittämisen huomaa, se on kaiken aikaa "ilmassa" meidän välillä. Mä olen hyvin varma tunteistani, tää ei ole mitään hetken huumaa - sen verran pitkän aikaa tää on itänyt mielen sopukoissa. Pikkuhiljaa, niin kuin hyvältä tuntuu, edetään..?

et sinä tuota tunne, herää jo hölmö

• sunlaisia
        haaveilet kirjoitti:

et sinä tuota tunne, herää jo hölmö

pölvästejä aina riittääkin heittämään tänne todella fiksuja kommentteja..?!

• ei pölvästikommentin kirjot...
        sunlaisia kirjoitti:

pölvästejä aina riittääkin heittämään tänne todella fiksuja kommentteja..?!

Mitä pölvästiä siinä oli, tosiasiahan se oli.

• jossei
        ei pölvästikommentin kirjot... kirjoitti:

nämä jutut "kosketa", niin miksi niihin pitää sotkeentua..? Kuinka moni oikeasti uskoo täällä sen tietyn ihmisen kohtaavansa - ei varmaan monikaan. En minäkään. Mutta annetaan toisen silti pitää illuusionsa...

• kateissa pahasti
        ei pölvästikommentin kirjot... kirjoitti:

Täällä voi keskustella kenen kanssa tahansa. Tällä saitilla ihastumisesta. Eikä kenenkään tarvitse tilittää sinne sun peräkammariin sen enempää.

• se sinua
        jossei kirjoitti:

nämä jutut "kosketa", niin miksi niihin pitää sotkeentua..? Kuinka moni oikeasti uskoo täällä sen tietyn ihmisen kohtaavansa - ei varmaan monikaan. En minäkään. Mutta annetaan toisen silti pitää illuusionsa...

kehittää, se illuusiossa eläminen.,
        etenkin naisen kanssa keskusteleminen.
        Saat vain harhakuvitelmia miesten ajatusmaailmasta,
        vain mieleiset ajatukset hyväksytään, muu on provoilua tai vittuilua.

• taitaa olla
        myös... kirjoitti:

Suhun ihastunut.... Ei ihme tietysti, mutta ehkä mä olen vielä etulyöntiasemassa?

• tämä juuri
        kateissa pahasti kirjoitti:

Täällä voi keskustella kenen kanssa tahansa. Tällä saitilla ihastumisesta. Eikä kenenkään tarvitse tilittää sinne sun peräkammariin sen enempää.

ole keskustelua - herättelyä sieltä ruususen unesta, jottei reaalimaailma sitten pahasti kolhisi.

• en minä
        taitaa olla kirjoitti:

Suhun ihastunut.... Ei ihme tietysti, mutta ehkä mä olen vielä etulyöntiasemassa?

Suhun ole ihastunut, ihan outo nimi.

• lisätietoa

Onko sulla joku lähetystehtävä herätellä ihmisiä ruususen unesta? Aika avutonta, koska sisältää ajatuksen että me esimerkiksi jotenkin rakennetaan elämä tän saitin varaan.

Mene vaikka vertaistueksi nettiriippuvaisille mieluummin.

• On tainnu

se mahdollisuus käydä sinunkin mielessä,
        siellä alitajunnassa, vai mitä?
        Mutta jos elämä on muuten tyhjää, haluaahan sitä illuusionsa säilyttää, eikös vaan.

• tietenkin
        taitaa olla kirjoitti:

sulla on aina etusija... En oo muita nähnytkään sen jälkeen, "kun katsoit minuun"... Oikeesti.

• hyvä
        tietenkin kirjoitti:

sulla on aina etusija... En oo muita nähnytkään sen jälkeen, "kun katsoit minuun"... Oikeesti.

Ei sitä viittis ruveta kilpailemaan, vaikka ykköspalkinto onkin parasta maailmassa..

• asiassa...
        hyvä kirjoitti:

Ei sitä viittis ruveta kilpailemaan, vaikka ykköspalkinto onkin parasta maailmassa..

ei kilpailuja käydä - sulla on jo eka palkinto: mä..!

• kilpailua
        asiassa... kirjoitti:

ei kilpailuja käydä - sulla on jo eka palkinto: mä..!

Mihinkään vitriiniin en sua kulta silti sijoita. On ihan muuta tekemistä sulle, mun kanssa.

• ....

..sillon olisi sanoa,että tunnen samoin..:(

• vaan leiki

mitään leikkiä, peliä?

Mun tunne-elämä ei ainakaan kestäisi..

• "Amorin apulainen"

Taas yks täysosuma!

Mahdanks mä saada bonusta...

• Olen sanaton

...aivan sanaton...

hyvä..

• usko....

Kerro se suoraan hänelle, nyt herätit turhia toiveita.

• sanoa sinulle

Rakastan sinua!!!

• kyllä totta

Se on totta, että sellaisesta menee sekaisin, jos joutuu liittämään uutta isoa asiaa
      kauan rakentamaansa tunteitten rakennelmaan/(pilvilinnaan)...
      Sehän voi melkein romahduttaa koko linnan.

Ja jos kysymyksessä on sellainen tapaus, että miehestä ei olisi aikaisemmin kuulunut paljon mitään, niin nainen voi päätellä, että "koska hän ei ole sitä aikaisemmin kertonut, niin ei se voi olla totta. Hän ei välitä minusta, ja tässä on nyt jokin muu juttu, hän yrittää käyttää minua vain hyväkseen."

a

• sellainen yllätys,

että saattaisin pyörtyä...

• *Minä*

Sitähän mä oon jo odotellut tässä...

...niin minäkin sinuun...

• sano vain

Varmaan menisin shokkiin jo pelkästä puhumisesta.

• vaivun shokkiin...

sanon että olen ollut jo pitkään rakastunut Sinuun!

• haluaiskaan...

sinne vitriiniin... Olis mullakin muuta mielessä..!

• kaverit

Olis kateellisia, kun tulevat käymään jos sä siellä vitriinissä nököttäisit!

Aika pitkä lista siitä tulis mitä olis kiva tehdä yhdessä. Yksinkertaisia asioita, joissa ei oo tärkeintä mitä tehdään vaan että tehdään yhdessä.

• olen...
        kaverit kirjoitti:

Olis kateellisia, kun tulevat käymään jos sä siellä vitriinissä nököttäisit!

Aika pitkä lista siitä tulis mitä olis kiva tehdä yhdessä. Yksinkertaisia asioita, joissa ei oo tärkeintä mitä tehdään vaan että tehdään yhdessä.

yllättänyt itseni miettimässä ihan samaa... Mitä kaikkea oiskaan kiva tehdä sun kanssa! Ei mitään suurta ja prameeta,vaan tosiaan tavallisia juttuja - tiedän, et meillä on aikalailla samanlaiset mieltymykset monen asian suhteen...

• muuten on
        olen... kirjoitti:

yllättänyt itseni miettimässä ihan samaa... Mitä kaikkea oiskaan kiva tehdä sun kanssa! Ei mitään suurta ja prameeta,vaan tosiaan tavallisia juttuja - tiedän, et meillä on aikalailla samanlaiset mieltymykset monen asian suhteen...

Samanlaisia mieltymyksiä.

Mulla olis tällainen: istuttaisiin lattialla otsat vastakkain jalat toisen selän takana. Pakko katsoa koko ajan silmiin. Jos kääntää katseensa tai nauraa, häviää ja joutuu tiskaamaan. Se olis kova matsi.

Vähän normaaleimpiin kuuluu hömppäleffan katsominen sylikkäin, kävelylenkit ja sellaset. Niin ja sitte olis tosi kiva esitellä sua mun tärkeille ihmisille.

Aika hömpältä näyttää näin kirjoitettuna. Jotenkin täytyis päästä sanoista tekoihin edes joskus.

• listaan
        muuten on kirjoitti:

Samanlaisia mieltymyksiä.

Mulla olis tällainen: istuttaisiin lattialla otsat vastakkain jalat toisen selän takana. Pakko katsoa koko ajan silmiin. Jos kääntää katseensa tai nauraa, häviää ja joutuu tiskaamaan. Se olis kova matsi.

Vähän normaaleimpiin kuuluu hömppäleffan katsominen sylikkäin, kävelylenkit ja sellaset. Niin ja sitte olis tosi kiva esitellä sua mun tärkeille ihmisille.

Aika hömpältä näyttää näin kirjoitettuna. Jotenkin täytyis päästä sanoista tekoihin edes joskus.

Kilpailun kuvaus oli puutteellinen: Jos kääntää katseensa, nauraa tai yrittää pussata, häviää ja joutuu tiskaamaan.

• Paha juttu...
        listaan kirjoitti:

Kilpailun kuvaus oli puutteellinen: Jos kääntää katseensa, nauraa tai yrittää pussata, häviää ja joutuu tiskaamaan.

Mä oon allerginen tiskivedelle, armoa..! Joku muu "rangaistus" kenties..? Muu kuulostaa oikein hyvältä...

• pussata sitten
        Paha juttu... kirjoitti:

Mä oon allerginen tiskivedelle, armoa..! Joku muu "rangaistus" kenties..? Muu kuulostaa oikein hyvältä...

Tai yritä vaan. Ikkunoiden pesukin käy. Mä voin antaa ohjeita sohvalta. Tuleeko sun kylmä, jos saat vaan pienen essun työvaatteeksi...?

Kyllä mä ja ikkunat tykättäisiin.

• pesu...
        pussata sitten kirjoitti:

Tai yritä vaan. Ikkunoiden pesukin käy. Mä voin antaa ohjeita sohvalta. Tuleeko sun kylmä, jos saat vaan pienen essun työvaatteeksi...?

Kyllä mä ja ikkunat tykättäisiin.

on kahdesta pahasta pienempi, ei tarvii tassuja kokonaan liottaa... Näillä keleillä lienee hivenen puutteellinen varustus, mutta... Kais lämmität ohjeiden antamisen lomassa..?

• tietysti
        pesu... kirjoitti:

on kahdesta pahasta pienempi, ei tarvii tassuja kokonaan liottaa... Näillä keleillä lienee hivenen puutteellinen varustus, mutta... Kais lämmität ohjeiden antamisen lomassa..?

Sitä vartenhan mä olen sulle olemassa. Ettei sun tarvi palella. Tuleekohan uni tänä yönä, kun mä mietin itseäni sua lämmittämässä??

• mäkin...
        tietysti kirjoitti:

Sitä vartenhan mä olen sulle olemassa. Ettei sun tarvi palella. Tuleekohan uni tänä yönä, kun mä mietin itseäni sua lämmittämässä??

Mutta piti varmistaa... Kovin on pimeää ja tuulista ikkunanpesukeliä... Mutta kaipa se siitä... Pitäis kai mennä näkemään ikkunanpesu-unia..?

• ja mennäänkin
        mäkin... kirjoitti:

Mutta piti varmistaa... Kovin on pimeää ja tuulista ikkunanpesukeliä... Mutta kaipa se siitä... Pitäis kai mennä näkemään ikkunanpesu-unia..?

Ostan sulle sellaisen lastan joululahjaksi, jolla sun on hyvä niitä ikkunoita kaapia. Siinä on pikkuruinen sydän kädensijassa.

Kaikesta sitä saakin romanttisen kun vaan viittii yrittää..?

Yötä kulta.

• kyllä...
        ja mennäänkin kirjoitti:

Ostan sulle sellaisen lastan joululahjaksi, jolla sun on hyvä niitä ikkunoita kaapia. Siinä on pikkuruinen sydän kädensijassa.

Kaikesta sitä saakin romanttisen kun vaan viittii yrittää..?

Yötä kulta.

about romanttisinta, mitä oon koskaan kuullut..! Wau, kyllä sillä kelpais akkunoita kaapia...
        Kauniita unia sulle myös!

• pakettiin kuuluu
        kyllä... kirjoitti:

about romanttisinta, mitä oon koskaan kuullut..! Wau, kyllä sillä kelpais akkunoita kaapia...
        Kauniita unia sulle myös!

Ikkunaliinat samanlaisella kirjailulla, mutta vain jos oot ollut tosi kiltti koko vuoden. Mun kanssa ehdit olemaan pikkasen tuhmakin, sit kun keritään.. Vähän vaan.

• veti...
        pakettiin kuuluu kirjoitti:

Ikkunaliinat samanlaisella kirjailulla, mutta vain jos oot ollut tosi kiltti koko vuoden. Mun kanssa ehdit olemaan pikkasen tuhmakin, sit kun keritään.. Vähän vaan.

Ainahan mä kiltti oon ; ihan vain salaa tuhma, pikkasen vaan...

• kyllä
        veti... kirjoitti:

Ainahan mä kiltti oon ; ihan vain salaa tuhma, pikkasen vaan...

Sun kiltin puolen ja arvailen kiivaasti sitä tuhmempaa. Aika näyttää senkin mut yritän jo varautua kaikkeen.

Ihan oikeesti sitten, ne sydänkuvioiset kamat on tarkoitettu käytettäviksi... Jos sulla on salaisia rikkaita sukulaisia niin ostetaan iso talo, jossa on valtavat akkunat?

• sitähän...
        kyllä kirjoitti:

Sun kiltin puolen ja arvailen kiivaasti sitä tuhmempaa. Aika näyttää senkin mut yritän jo varautua kaikkeen.

Ihan oikeesti sitten, ne sydänkuvioiset kamat on tarkoitettu käytettäviksi... Jos sulla on salaisia rikkaita sukulaisia niin ostetaan iso talo, jossa on valtavat akkunat?

ei tiedä, mitä saat puolia saat kaiveltua esille... Tietysti ne tulee käyttöön... Ameriikan tätin perintöä odotellessa siis - ollaan kyl aika pitkäikäistä sukua, joten ehkä tarvii keksiä jotain muuta...

• haittaa
        sitähän... kirjoitti:

ei tiedä, mitä saat puolia saat kaiveltua esille... Tietysti ne tulee käyttöön... Ameriikan tätin perintöä odotellessa siis - ollaan kyl aika pitkäikäistä sukua, joten ehkä tarvii keksiä jotain muuta...

Mummon mökkikin on ihan kiva.

Aina olis etäisyyttä kultsiin korkeintaan pari metriä... Ellei se Ameriikan täti lähetä vähä ennakkoa kun sanot, että ihana se on muttei mikään Rokkefelleri. Täti vois ymmärtää yskän.

Tai sitte niin kuin muutkin, hirvee velka ja kiikkustuolista viimeset erät maksuun.

• Voishan
        haittaa kirjoitti:

Mummon mökkikin on ihan kiva.

Aina olis etäisyyttä kultsiin korkeintaan pari metriä... Ellei se Ameriikan täti lähetä vähä ennakkoa kun sanot, että ihana se on muttei mikään Rokkefelleri. Täti vois ymmärtää yskän.

Tai sitte niin kuin muutkin, hirvee velka ja kiikkustuolista viimeset erät maksuun.

siinä kuitenkin olla monta pientä akkunaa, siinä mummon mökissä... Kivempi siitäkin, ettei tosiaan päästäis toisistamme eksymään... Voipi olla varmempi tapa toi velanotto.

• menee näin

Tapaan sut, ihastun suhun, haaveilen susta, rakastun ja rakastan ja jonkun ajan kuluttua velkaa on vinot pinot.

Sä tuut kulta aika kalliiksi, mutta toisaalta mikään ei ole liikaa....

• hei..!
        menee näin kirjoitti:

Tapaan sut, ihastun suhun, haaveilen susta, rakastun ja rakastan ja jonkun ajan kuluttua velkaa on vinot pinot.

Sä tuut kulta aika kalliiksi, mutta toisaalta mikään ei ole liikaa....

Ne velathan on yhteisiä... Enkä mä halua kuuta taivaalta, vaan se mökki on passeli... Siitä on kiva haaveilla...

• ihan passeli
        hei..! kirjoitti:

Ne velathan on yhteisiä... Enkä mä halua kuuta taivaalta, vaan se mökki on passeli... Siitä on kiva haaveilla...

Ja velat on yhteiset, joo.

Halutaankos me lapsia ja jos halutaan monta niitä mahtuu yhteen mummon mökkiin??

Vähän asioiden edelle, tiedän.. Mut haaveilu on kivaa. Susta mä kyllä haavailen enkä lapsista, tässä kohtaa. Haluisin sut nyt eikä vasta joskus.

• Eiköhän
        ihan passeli kirjoitti:

Ja velat on yhteiset, joo.

Halutaankos me lapsia ja jos halutaan monta niitä mahtuu yhteen mummon mökkiin??

Vähän asioiden edelle, tiedän.. Mut haaveilu on kivaa. Susta mä kyllä haavailen enkä lapsista, tässä kohtaa. Haluisin sut nyt eikä vasta joskus.

sopu sijaa anna... Sama täällä, ainakin kohta ennemmin kuin joskus...

• kohta
        Eiköhän kirjoitti:

sopu sijaa anna... Sama täällä, ainakin kohta ennemmin kuin joskus...

Heitä villi arvaus. Minkä vuoden joulu ollaan jo yhdessä? Mulla kun on jo sulle se lahjakin jo tiedossa.

Minkälaisesta herätyksestä sä tykkäät kiireettömänä vapaapäivänä?

• tässä...
        kohta kirjoitti:

Heitä villi arvaus. Minkä vuoden joulu ollaan jo yhdessä? Mulla kun on jo sulle se lahjakin jo tiedossa.

Minkälaisesta herätyksestä sä tykkäät kiireettömänä vapaapäivänä?

hosumaan aleta - mut eikös joulu vm 2007 ois jo jotain!? Pitkä ja kiireetön herätys, kiitos..! Kahvia en tarvii sänkyyn - enkä näkkileivän muruja... Mutta seura ei ois pahitteeksi.

• meni jo
        tässä... kirjoitti:

hosumaan aleta - mut eikös joulu vm 2007 ois jo jotain!? Pitkä ja kiireetön herätys, kiitos..! Kahvia en tarvii sänkyyn - enkä näkkileivän muruja... Mutta seura ei ois pahitteeksi.

Vm. 2007 olis hyvä tavoite.

Näkkileipää en sänkyyn tois edes vihamiehelle - saati nyt sulle. Ei mulla ole vihamiehiä, mutta jos olis ei ne mitään sais, ei edes näkkileipää.

Sä, lämpöisenä, vähän unisena ja hyvän tuoksuisena. Siinä on mun onneni resepti joka aamuksi!

• hyvältä...
        meni jo kirjoitti:

Vm. 2007 olis hyvä tavoite.

Näkkileipää en sänkyyn tois edes vihamiehelle - saati nyt sulle. Ei mulla ole vihamiehiä, mutta jos olis ei ne mitään sais, ei edes näkkileipää.

Sä, lämpöisenä, vähän unisena ja hyvän tuoksuisena. Siinä on mun onneni resepti joka aamuksi!

Voi itku, tahtoisin aloittaa jo... Aamut ja kaiken muun! No, on tässä sitten loppuelämä aikaa...

• niin....
        hyvältä... kirjoitti:

Voi itku, tahtoisin aloittaa jo... Aamut ja kaiken muun! No, on tässä sitten loppuelämä aikaa...

Huomisaamu voi olla ihan hyvä sekin, ajattelen sua ja niitä tulevia aamuja. Että saan herättää sut suukottamalla sun niskaa, käsiä, selkää... Ja eka mitä sä näet on ihminen, joka rakastaa sua.

Kauniita unia sulle kulta.

• huokaus..!
        niin.... kirjoitti:

Huomisaamu voi olla ihan hyvä sekin, ajattelen sua ja niitä tulevia aamuja. Että saan herättää sut suukottamalla sun niskaa, käsiä, selkää... Ja eka mitä sä näet on ihminen, joka rakastaa sua.

Kauniita unia sulle kulta.

Ei sit millään malttaisi odottaa...

Kiitos samoin, kauniita unia sulle myös !!!

• aikaa parempaa
        huokaus..! kirjoitti:

Ei sit millään malttaisi odottaa...

Kiitos samoin, kauniita unia sulle myös !!!

Kerropa mihin sä mussa ihastuit? Ihan vaan uteliaana kyselen.

Sun luonne, huumorintaju, lämpöisyys ja täydellinen yleinen viehättävyys sisältä ja päältä sai mut totaalisesti loukkuun. Ei oo mikään hiirenloukku!

• Monen...
        aikaa parempaa kirjoitti:

Kerropa mihin sä mussa ihastuit? Ihan vaan uteliaana kyselen.

Sun luonne, huumorintaju, lämpöisyys ja täydellinen yleinen viehättävyys sisältä ja päältä sai mut totaalisesti loukkuun. Ei oo mikään hiirenloukku!

tekijän summa... Eka mielikuva susta on kaiketi... Ääni! Aloin kuunnella sun juttujas ja sun huumorintajusi teki heti vaikutuksen, sitä seurasi liuta muita valloittavia piirteitä... Ja aina löytyy jotain uutta..! Aika pakkaus oot!

• o solo mio
        Monen... kirjoitti:

tekijän summa... Eka mielikuva susta on kaiketi... Ääni! Aloin kuunnella sun juttujas ja sun huumorintajusi teki heti vaikutuksen, sitä seurasi liuta muita valloittavia piirteitä... Ja aina löytyy jotain uutta..! Aika pakkaus oot!

Jos en kuitenkaan laulaisi, ainakaan kovin paljoa... enkä ainakaan yli yhden yleisölle. Sä voisit laulaa hyvinkin.

Jos mä näytän väsyneeltä, johtuu kun en aina oikein saa heti unta. Arvaa kuka pyörii ajatuksissa?

• laulaa...
        o solo mio kirjoitti:

Jos en kuitenkaan laulaisi, ainakaan kovin paljoa... enkä ainakaan yli yhden yleisölle. Sä voisit laulaa hyvinkin.

Jos mä näytän väsyneeltä, johtuu kun en aina oikein saa heti unta. Arvaa kuka pyörii ajatuksissa?

voit mulle kyllä... Ainakin hyräillä..! Hmm... Mulla on jokin harmaa mielikuva, että ehkä oon kuullutkin..? En ole kyllä sata-varma... Mä hoilaan kyllä, kun luulen, ettei kukaan kuule --- senkin on varmaan kyllä joku kuullut...
        Tota on liikkeellä... Ei auta valokynä näihin "pesukarhun" silmiin..!

• mahdollista
        laulaa... kirjoitti:

voit mulle kyllä... Ainakin hyräillä..! Hmm... Mulla on jokin harmaa mielikuva, että ehkä oon kuullutkin..? En ole kyllä sata-varma... Mä hoilaan kyllä, kun luulen, ettei kukaan kuule --- senkin on varmaan kyllä joku kuullut...
        Tota on liikkeellä... Ei auta valokynä näihin "pesukarhun" silmiin..!

Joskus itsekritiikki voi vähän pettää, mullakin... Mut en muistele ylpeydellä!

Pesukarhun kesytys on mulle paljon sopivampaa hommaa. Sellasen söpön, jota ei vois olla silittämättä. Kesyyntyisköhän se söpö? Ei kokonaan tietysti, mutta silleen sopivasti..

• mielikuva...
        mahdollista kirjoitti:

Joskus itsekritiikki voi vähän pettää, mullakin... Mut en muistele ylpeydellä!

Pesukarhun kesytys on mulle paljon sopivampaa hommaa. Sellasen söpön, jota ei vois olla silittämättä. Kesyyntyisköhän se söpö? Ei kokonaan tietysti, mutta silleen sopivasti..

on totta, ei paha ollenkaan...
        Ahaa, kyllä vois kesyyntyäkin, mutta on aikas omapäistä sorttia... Riippuu tietysti siitäkin, millä konstilla kesytetään..?

• monet, sano
        mielikuva... kirjoitti:

on totta, ei paha ollenkaan...
        Ahaa, kyllä vois kesyyntyäkin, mutta on aikas omapäistä sorttia... Riippuu tietysti siitäkin, millä konstilla kesytetään..?

Rakkaudella tietty. Tarkemmin sanottuna et voisi olla huomaamatta, että olet mulle tärkein. Mutta silleen sopivasti, ei mitään yliampumisia. Pienet asiat, pienet eleet. Niin, että tajuat ettei kukaan muu voi olla sulle samaa. Sitten vanhana mä tuuppaan vauhtia sun kiikkustuoliin. Kyllä sä siihen viimeistään tokenet.

• siltä...

että tiedät, mikä tepsii... Oivat aatokset pörröturkin kesytykseen..! Jep, enköhän siihen mennessä jo tokene - vaikka pää onkin aikas pahasti pyörällä tästäkin...

• se pää juu

Yksi osa kesytyshoitoa on se, et otan sut kainaloon kun sulla päässä vippaa.. Hyssytän ja rauhotan ja kerron, että kaikki on ihan hyvin, olen tässä. Ja silmät vilkkuen kattelen miten se suhun vaikuttaa eli mihin tilaan sit siirrytään :)

• kyllä...
        se pää juu kirjoitti:

Yksi osa kesytyshoitoa on se, et otan sut kainaloon kun sulla päässä vippaa.. Hyssytän ja rauhotan ja kerron, että kaikki on ihan hyvin, olen tässä. Ja silmät vilkkuen kattelen miten se suhun vaikuttaa eli mihin tilaan sit siirrytään :)

homma tosiaan hyvin mietittynä..! Hmm... Voi kyllä tulla hyvinkin "kesy" olo tollasesta... Ainakin vähäks aikaa...Mutta voi olla, et sitten villiinnyn...

Pitäisköhän koittaa kattella taasen unia...
        Kauniita unia sulle..!

• unia
        kyllä... kirjoitti:

homma tosiaan hyvin mietittynä..! Hmm... Voi kyllä tulla hyvinkin "kesy" olo tollasesta... Ainakin vähäks aikaa...Mutta voi olla, et sitten villiinnyn...

Pitäisköhän koittaa kattella taasen unia...
        Kauniita unia sulle..!

Ja oman kullan blaa blaa. Hei, mut sehän tarkoittaa mua!

Katsele vaan ja oikeen perusteellisesti.

• ja...
        unia kirjoitti:

Ja oman kullan blaa blaa. Hei, mut sehän tarkoittaa mua!

Katsele vaan ja oikeen perusteellisesti.

aamulla herään hymy huulilla --- on tässä nimittäin niin käynyt eräänkin kerran..!

• kuulla
        ja... kirjoitti:

aamulla herään hymy huulilla --- on tässä nimittäin niin käynyt eräänkin kerran..!

Uskon teoriaan, jonka mukaan toisen hymyilemään/nauramaan saava on vahvoilla parinmuodostuksessa. Sun ei tarvi tehdä mitään. Olet vain sä ja olet vahvoilla.

• unet...
        kuulla kirjoitti:

Uskon teoriaan, jonka mukaan toisen hymyilemään/nauramaan saava on vahvoilla parinmuodostuksessa. Sun ei tarvi tehdä mitään. Olet vain sä ja olet vahvoilla.

oli, kyllä sä niissä vilahdit... En ole varmaan koskaan hymyillyt ja nauranut niin paljon kuin näinä aikoina - joten juu, vahvaa on..!

• vahvaa
        unet... kirjoitti:

oli, kyllä sä niissä vilahdit... En ole varmaan koskaan hymyillyt ja nauranut niin paljon kuin näinä aikoina - joten juu, vahvaa on..!

Kiva kulta, että sä nukuit hyvin. Kait mä olin sitten edukseni sun unessa?

En viitti edes kertoa kaikkea mitä siihen vahvaan mulla kuuluu. Sä olet niin sulonen kun hymyilet. Ei mikään salaperäinen Mona Lisa. ML ei ole edes kovin nätti. Pistäisin sut joulupukin säkkiin ja veisin pesääni hyssytettäväksi...

• sä...
        vahvaa kirjoitti:

Kiva kulta, että sä nukuit hyvin. Kait mä olin sitten edukseni sun unessa?

En viitti edes kertoa kaikkea mitä siihen vahvaan mulla kuuluu. Sä olet niin sulonen kun hymyilet. Ei mikään salaperäinen Mona Lisa. ML ei ole edes kovin nätti. Pistäisin sut joulupukin säkkiin ja veisin pesääni hyssytettäväksi...

edukses olet, unessaKIN...
        Kiitosta vaan... Että parempi kuin ML, no oho..! Salaperäinen en taida osata olla - ainakaan enää...
        Vois olla kivaa olla hyssyteltävänä..!

• hyssytys
        sä... kirjoitti:

edukses olet, unessaKIN...
        Kiitosta vaan... Että parempi kuin ML, no oho..! Salaperäinen en taida osata olla - ainakaan enää...
        Vois olla kivaa olla hyssyteltävänä..!

Tiedätkö sä, sellainen päästä varpaisiin hyssytys? Alkaa illalla ja vasta aamupuolella alkaa olla valmista. Sulla on helpoin osa, ei tarvi kuin välillä huokailla et kyllä kulta, ihanaa kulta.. :)

Viikonloppuna ikävä on pahimmillaan. Onkohan perjantaissa jotain mikä laukaisee tuplakaipauksen?

• Kuulostaa...
        hyssytys kirjoitti:

Tiedätkö sä, sellainen päästä varpaisiin hyssytys? Alkaa illalla ja vasta aamupuolella alkaa olla valmista. Sulla on helpoin osa, ei tarvi kuin välillä huokailla et kyllä kulta, ihanaa kulta.. :)

Viikonloppuna ikävä on pahimmillaan. Onkohan perjantaissa jotain mikä laukaisee tuplakaipauksen?

"oivalliselta" toi hyssytys... Jo pelkkä ajatus saa melkein kehräämään...
        Oon huomannut ton saman tapahtuvan perjantaisin... Triplanakin välillä... No, ylihuomenna on jo taas sunnuntai...

• puutu kuin
        Kuulostaa... kirjoitti:

"oivalliselta" toi hyssytys... Jo pelkkä ajatus saa melkein kehräämään...
        Oon huomannut ton saman tapahtuvan perjantaisin... Triplanakin välillä... No, ylihuomenna on jo taas sunnuntai...

Että rapsuttelen sua mahan ja leuan alta. Kehräämistä on mukava kuunnella.

Haluisin sun kanssa iltakävelylle, on aika kiva ilma juuri nyt. Mennään usein sitten kun mennään. Laitan sitten pienen iltapalan ja katotaan jotain hölmöä elokuvaa, sä olet mun sylissä.

• rapsuttelulle...
        puutu kuin kirjoitti:

Että rapsuttelen sua mahan ja leuan alta. Kehräämistä on mukava kuunnella.

Haluisin sun kanssa iltakävelylle, on aika kiva ilma juuri nyt. Mennään usein sitten kun mennään. Laitan sitten pienen iltapalan ja katotaan jotain hölmöä elokuvaa, sä olet mun sylissä.

oon myöskin... Sun rapsuttelulle ainakin...

Joo, keli olis hyvä kävelylle. Kävin pikemmin tossa happea haukkaamassa, ja kun oli tarpeeksi pimeää, näytti kuin olis ollut revontulia. Tiedä häntä, niitä ei usein näe...
        Joskus kattellaan niitäkin yhdessä. Mua saa ihan rauhassa hemmotella pilalle vaik iltapalallakin - ja elokuvan katselu sun sylissä kuulostaa taivaalliselta..!

• sama mikä
        rapsuttelulle... kirjoitti:

oon myöskin... Sun rapsuttelulle ainakin...

Joo, keli olis hyvä kävelylle. Kävin pikemmin tossa happea haukkaamassa, ja kun oli tarpeeksi pimeää, näytti kuin olis ollut revontulia. Tiedä häntä, niitä ei usein näe...
        Joskus kattellaan niitäkin yhdessä. Mua saa ihan rauhassa hemmotella pilalle vaik iltapalallakin - ja elokuvan katselu sun sylissä kuulostaa taivaalliselta..!

Elokuva siellä pyörisi. Nyt ainakin tuntuu siltä. Sitä paitsi enhän mä mitään sun takaa näkiskään, kun olet sylissä. Mutta loistava asema joko kutitella, silitellä tai millä mielellä nyt sattuis olemaankin.

Pahiten mua nyt kuristaa sun läheisyyden puute. Kaikkea kivaa haluan tehdä sun kanssa, mutta ihan tärkeintä on saada olla lähellä, tosi lähellä.

• toikin...
        sama mikä kirjoitti:

Elokuva siellä pyörisi. Nyt ainakin tuntuu siltä. Sitä paitsi enhän mä mitään sun takaa näkiskään, kun olet sylissä. Mutta loistava asema joko kutitella, silitellä tai millä mielellä nyt sattuis olemaankin.

Pahiten mua nyt kuristaa sun läheisyyden puute. Kaikkea kivaa haluan tehdä sun kanssa, mutta ihan tärkeintä on saada olla lähellä, tosi lähellä.

sanoa "ääneen"... Niin, pelkkä läheisyyskin riittäis!
        Mulla on aavistus siitä, mitä sun lähelläolo teettää... Toisaalta se kemia tai vetovoima tai mitä onkaan, on aikas pelottavaakin voimakkuudessaan, mut enimmäkseen jotain muuta..! Sitä haluaa lisää...

• kuuluu....
        toikin... kirjoitti:

sanoa "ääneen"... Niin, pelkkä läheisyyskin riittäis!
        Mulla on aavistus siitä, mitä sun lähelläolo teettää... Toisaalta se kemia tai vetovoima tai mitä onkaan, on aikas pelottavaakin voimakkuudessaan, mut enimmäkseen jotain muuta..! Sitä haluaa lisää...

Luetella kaikki mitä meiltä nyt puuttuu, et osataan niitä sitten arvostaa kun ne on. Keksin ton just, en ole ihan satavarma onko oikea teoria...

Kuvaavia sanoja on ainakin kemia, vetovoima, sielunkumppanuus, halu ja rakkaus. On niitä varmasti muitakin, mutta noi nyt ainakin. Sen takia se on vähän pelottavaakin kun se on niin voimakasta. Sattuu ihan sairaasti, jos joku menis pieleen. Mutta ei mene!

• Totta...
        kuuluu.... kirjoitti:

Luetella kaikki mitä meiltä nyt puuttuu, et osataan niitä sitten arvostaa kun ne on. Keksin ton just, en ole ihan satavarma onko oikea teoria...

Kuvaavia sanoja on ainakin kemia, vetovoima, sielunkumppanuus, halu ja rakkaus. On niitä varmasti muitakin, mutta noi nyt ainakin. Sen takia se on vähän pelottavaakin kun se on niin voimakasta. Sattuu ihan sairaasti, jos joku menis pieleen. Mutta ei mene!

joka sana! Tää on niitä asioita, joihin ihminen törmää tasan kerran elämässään - toiset ei ole niin onnekkaita, että edes silloin - eikä minkään tosiaan haluaisi menevän pieleen.

Sielunkumppanuus... Mitä kaikkea se pitääkään sisällään... Yks varsin hämmentävä seikka on ollut huomata, miten toisen kanssa voi kommunikoida ilman mitään turhia selityksiä ja rautalangastavääntämisiä. Vaistomaisesti vaan osaa puhua "samaa kieltä".

• kieli...
        Totta... kirjoitti:

joka sana! Tää on niitä asioita, joihin ihminen törmää tasan kerran elämässään - toiset ei ole niin onnekkaita, että edes silloin - eikä minkään tosiaan haluaisi menevän pieleen.

Sielunkumppanuus... Mitä kaikkea se pitääkään sisällään... Yks varsin hämmentävä seikka on ollut huomata, miten toisen kanssa voi kommunikoida ilman mitään turhia selityksiä ja rautalangastavääntämisiä. Vaistomaisesti vaan osaa puhua "samaa kieltä".

Noin se on. Kerran sen elämässään kohtaa. Mulle tän täytyy ole se kerta, koska aikaisemmin ei ole tuntunut lähellekään miltään tällaselta. Kaikki on niin vaivatonta. Jos oltaisiin vielä henkisesti lähempänä, luettaisiin suoraan toistemme ajatukset!

Sä saat lukea koska tahansa mun ajatukset. Ne on nimittäin olleet viime aikoina aikas suoraviivaiset... Normaalit arkihommat ei vie eikä saa tilaa enempää kuin on pakko. Loput on sulla. Tosin ne ajatukset heittelee välillä sinne ja tänne, että älä sitten punastu...

• Musta...

tuntuu, että mun ajatukset loistaa läpi aikas pahasti välillä..? Luultavasti sä punastuisit niitä lueskellessa myös - mä onneks en punastu kovin helposti, paitsi mitä nyt sisäisesti "helotan" jatkuvasti tätä nykyä.

Jep, sama vika - ajatus askartelee teikäläisessä niin tiiviisti, että on pakko välillä ravistella itseään...

• tällainen ehdotus

Kokeillaan kuinka onnistuu hyvänyönsuukko tälleen linjoja pitkin.

Suuuuuuuuuuuukkkkkoooooooo

vai olisko tämä parempi:

Puuuuuuuuuuusuuuuuuuuuu

Ei sairaan tyylikästä, mutta jos ajatus olisikin tärkeintä... Sä teet mut ihan hassuksi nainen! ;)

• Tuliko
        tällainen ehdotus kirjoitti:

Kokeillaan kuinka onnistuu hyvänyönsuukko tälleen linjoja pitkin.

Suuuuuuuuuuuukkkkkoooooooo

vai olisko tämä parempi:

Puuuuuuuuuuusuuuuuuuuuu

Ei sairaan tyylikästä, mutta jos ajatus olisikin tärkeintä... Sä teet mut ihan hassuksi nainen! ;)

perille..? Tein molemmilla ehdottamillas tavoilla...

Ajatus, se on aina tärkein. Niin kuin sekin, et sydämellä näkee parhaiten, ei silmillä.
        Siks toiseks - tää on tyylikästä..!

Kaikenlaista on liikkeellä... Ja vertaus lastentauteihin on sangen osuva - mitä vanhempana sen saa, sitä kovempana se tulee... Luulin, et vesirokko parikymppisenä oli jo tarpeeks...

• perille
        Tuliko kirjoitti:

perille..? Tein molemmilla ehdottamillas tavoilla...

Ajatus, se on aina tärkein. Niin kuin sekin, et sydämellä näkee parhaiten, ei silmillä.
        Siks toiseks - tää on tyylikästä..!

Kaikenlaista on liikkeellä... Ja vertaus lastentauteihin on sangen osuva - mitä vanhempana sen saa, sitä kovempana se tulee... Luulin, et vesirokko parikymppisenä oli jo tarpeeks...

Mä keräilen tässä itseäni, että saan vastattua. Mä tulin kerrasta sun suukkonarkkariksi. Huumaavaa. Sitten kun me suukotellaan in real life, pidä mua aluksi pystyssä! Tai ollaan seinää vasten. Kyllä se siitä sitten.

Kiva että oli susta tyylikästä, mä stailasin sen ihan itse...

Koska ei tosiaan olla mitään teinejä enää, on ennuste senkin puolesta hyvä mä luulen. Poliitikotkin alkaa puhua totta ennen kuin mun rakkauteni suhun hiipuu! Tää ei ole vesirokkoa, vaan jotain totaalisen kroonista.

• on...
        perille kirjoitti:

Mä keräilen tässä itseäni, että saan vastattua. Mä tulin kerrasta sun suukkonarkkariksi. Huumaavaa. Sitten kun me suukotellaan in real life, pidä mua aluksi pystyssä! Tai ollaan seinää vasten. Kyllä se siitä sitten.

Kiva että oli susta tyylikästä, mä stailasin sen ihan itse...

Koska ei tosiaan olla mitään teinejä enää, on ennuste senkin puolesta hyvä mä luulen. Poliitikotkin alkaa puhua totta ennen kuin mun rakkauteni suhun hiipuu! Tää ei ole vesirokkoa, vaan jotain totaalisen kroonista.

mukana sen verran ukkosta ja salamointia, että mä kyl pidän sua pystyssä seinää vasten... Tai miten mahtaa käydä..? Aloin visioida asiaa...

Mä tykkään kaikenlaisesta "kotikutoisesta", rihkamaan kun törmää joka puolella...

Joo, ja se tässä iässä on hyvä, et on jo sen verran nähnyt, kuullut ja kokenut, et erottaa - niin uskon - feikit aidosta.
        Tää tunne on jämähtänyt muhun kuin purkka joskus pentuna hiuksiin... Turha räpistellä vastaan, siinä se on. No, tosin se ratkaistiin toisella tavalla... Tän kans "on vaan eläminen", ja sen teen jokaisesta uudesta päivästä onnellisena.

• meille niin...
        on... kirjoitti:

mukana sen verran ukkosta ja salamointia, että mä kyl pidän sua pystyssä seinää vasten... Tai miten mahtaa käydä..? Aloin visioida asiaa...

Mä tykkään kaikenlaisesta "kotikutoisesta", rihkamaan kun törmää joka puolella...

Joo, ja se tässä iässä on hyvä, et on jo sen verran nähnyt, kuullut ja kokenut, et erottaa - niin uskon - feikit aidosta.
        Tää tunne on jämähtänyt muhun kuin purkka joskus pentuna hiuksiin... Turha räpistellä vastaan, siinä se on. No, tosin se ratkaistiin toisella tavalla... Tän kans "on vaan eläminen", ja sen teen jokaisesta uudesta päivästä onnellisena.

Sun visiossa että kellahdettiin kumoon? Salama löi niin lujaa meihin? Toivottavasti mä jäin alapuolelle ettei suhun tule pipi tai muuta lastentautia.... Mä jatkoin sun visiota, muttei se ehkä ole kaikin puolin julkaisukelpoinen tässä ympäristössä.

Mäkin tykkään kotikutoisesta. Kiittelen mielessäni sun vanhempia, että niillä oli aikanaan just se oikea herkkä hetki..:) jolloin ne sut kutoi.

Sä et ole feikki enkä mä. Tai jos ollaan, hypätään yhdessä kaivoon. Turha täällä enää olis räpistellä. Ja ihan totta, on mahtavaa rakastaa vaikka kaikkia askeleita ei vielä ole otettu. Kaipuu ja ikävä on, mutta silti on mahtavaa rakastaa.

• siinä...
        meille niin... kirjoitti:

Sun visiossa että kellahdettiin kumoon? Salama löi niin lujaa meihin? Toivottavasti mä jäin alapuolelle ettei suhun tule pipi tai muuta lastentautia.... Mä jatkoin sun visiota, muttei se ehkä ole kaikin puolin julkaisukelpoinen tässä ympäristössä.

Mäkin tykkään kotikutoisesta. Kiittelen mielessäni sun vanhempia, että niillä oli aikanaan just se oikea herkkä hetki..:) jolloin ne sut kutoi.

Sä et ole feikki enkä mä. Tai jos ollaan, hypätään yhdessä kaivoon. Turha täällä enää olis räpistellä. Ja ihan totta, on mahtavaa rakastaa vaikka kaikkia askeleita ei vielä ole otettu. Kaipuu ja ikävä on, mutta silti on mahtavaa rakastaa.

niin tais käydä, että kellahdettiin... Ei paha kohtalo sekään..! Ei tullut pipiä mulle siinä visiossa... Sulla tais käydä kehnommin...

Toi on todella kauniisti sanottu !!! Menin ihan sanattomaksi - ja sitähän ei kovin usein tapahdu... Paitsi silloin, kun sä viet mun ajatukset johonkin ihan... hunningolle.

Ei olla feikkejä, ei. Tän aidommaksi ei tunne voi tulla ; sitä on valmis tekemään kaikkensa ja/ tai odottamaan vaik maailman tappiin, että saa olla toisen kanssa.

• voi jatkua?
        siinä... kirjoitti:

niin tais käydä, että kellahdettiin... Ei paha kohtalo sekään..! Ei tullut pipiä mulle siinä visiossa... Sulla tais käydä kehnommin...

Toi on todella kauniisti sanottu !!! Menin ihan sanattomaksi - ja sitähän ei kovin usein tapahdu... Paitsi silloin, kun sä viet mun ajatukset johonkin ihan... hunningolle.

Ei olla feikkejä, ei. Tän aidommaksi ei tunne voi tulla ; sitä on valmis tekemään kaikkensa ja/ tai odottamaan vaik maailman tappiin, että saa olla toisen kanssa.

Mistäs sen tietää vaikka 20-30 vuoden kuluttua joku nuori mies/nainen kiittelee meitä, että me on kudottu joku hänelle niin rakas pikkupiltti? Hauska ajatus, vai mitä?

Et jää helposti sanattomaksi, se on totta. Mä voin ottaa elämäntehtäväksi sun ajatusten hunningolle viemisen. Yritänkin sitä joka käänteessä. Välillä sä meinaat hermostua mulle, mutta sitten muistat, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.. Vilkaiset mua ja näet miltä umpirakastunut mies näyttää.

Yhteenvetona voin omasta puolestani sanoa, että tulevaisuuden visiossa on 2 vaihtoehtoa. Elämä sun kanssa tai elämä ei kenenkään kanssa.

• voipi...
        voi jatkua? kirjoitti:

Mistäs sen tietää vaikka 20-30 vuoden kuluttua joku nuori mies/nainen kiittelee meitä, että me on kudottu joku hänelle niin rakas pikkupiltti? Hauska ajatus, vai mitä?

Et jää helposti sanattomaksi, se on totta. Mä voin ottaa elämäntehtäväksi sun ajatusten hunningolle viemisen. Yritänkin sitä joka käänteessä. Välillä sä meinaat hermostua mulle, mutta sitten muistat, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.. Vilkaiset mua ja näet miltä umpirakastunut mies näyttää.

Yhteenvetona voin omasta puolestani sanoa, että tulevaisuuden visiossa on 2 vaihtoehtoa. Elämä sun kanssa tai elämä ei kenenkään kanssa.

käydä, aikas vinha ajatus..!

Mut onks se sit enää kivaa, jos mä vaan kattelen silmät ymmyrkäisinä enkä sano mitään, kun oon niin totaalisen hunningolla..? Sulla tulis aika pitkäks mun kans...
        Joo, se on kyllä totta, et välillä meinaan hermostua... Mutta en suo sulle sitä iloa..!

Äitin sanontaa lainaten: "parempi vallan ilman kuin huonon korvikkeen kanssa" - kommenttina sun visioon. Korvikkeista ei tuu kuin paha mieli - tahtoo aitoo ja oikeeta !!!

• tietty....
        voipi... kirjoitti:

käydä, aikas vinha ajatus..!

Mut onks se sit enää kivaa, jos mä vaan kattelen silmät ymmyrkäisinä enkä sano mitään, kun oon niin totaalisen hunningolla..? Sulla tulis aika pitkäks mun kans...
        Joo, se on kyllä totta, et välillä meinaan hermostua... Mutta en suo sulle sitä iloa..!

Äitin sanontaa lainaten: "parempi vallan ilman kuin huonon korvikkeen kanssa" - kommenttina sun visioon. Korvikkeista ei tuu kuin paha mieli - tahtoo aitoo ja oikeeta !!!

Mulla hauskaa! Kun sä olet silmät ymmyrkäisinä. Tosin niinhän ei kävisi, että sä jäisit tumput suorina mun juttujani kuuntelemaan. Sä et ole sellainen. Et suo mulle sitä iloa... Kulta, meillä tulee riittämään kipinää koko loppuelämäksi, koska rakastamisen lisäksi me ollaan myös jonkinlainen haaste toisillemme. Ei meille tule aika pitkäksi, ei varmasti.

Anoppi on viisas ihminen. Oikeesti on tietysti vain yksi vaihtoehto. Se aito ja oikea. Mun aitoni tunnistat, kun katsot peiliin kohta hampaanpesulla.

• ja räiskettä...
        tietty.... kirjoitti:

Mulla hauskaa! Kun sä olet silmät ymmyrkäisinä. Tosin niinhän ei kävisi, että sä jäisit tumput suorina mun juttujani kuuntelemaan. Sä et ole sellainen. Et suo mulle sitä iloa... Kulta, meillä tulee riittämään kipinää koko loppuelämäksi, koska rakastamisen lisäksi me ollaan myös jonkinlainen haaste toisillemme. Ei meille tule aika pitkäksi, ei varmasti.

Anoppi on viisas ihminen. Oikeesti on tietysti vain yksi vaihtoehto. Se aito ja oikea. Mun aitoni tunnistat, kun katsot peiliin kohta hampaanpesulla.

luultavasti riittää keinustuolissakin kiikkuessa. Sun kans saa sitä aikaan melkein mistä vaan... Adrenaliinin eritys about 100-kertaistuu sun seurassa, sä pistät aivosoluihin vauhtia... Monellakin tasolla..! Kivoja "taistoja" varmaan edessä...

Niin on, viisas.
        Feikkeihin ei sorta, kun on ehtaa tiedossa!
        Täytyypäs kurkistaa... Samaten voit itsekin todeta mun aitoni samoissa askareissa.
        Taitais olla kauniiden unien toivottamisen paikka........

• päivä uus
        ja räiskettä... kirjoitti:

luultavasti riittää keinustuolissakin kiikkuessa. Sun kans saa sitä aikaan melkein mistä vaan... Adrenaliinin eritys about 100-kertaistuu sun seurassa, sä pistät aivosoluihin vauhtia... Monellakin tasolla..! Kivoja "taistoja" varmaan edessä...

Niin on, viisas.
        Feikkeihin ei sorta, kun on ehtaa tiedossa!
        Täytyypäs kurkistaa... Samaten voit itsekin todeta mun aitoni samoissa askareissa.
        Taitais olla kauniiden unien toivottamisen paikka........

Mikä tässä tapauksessa näyttää jo tarkoittavan sunnuntaita. Ei kerkiä ikävöidä, kun voidaan edes näin jutella.

Sä olet viimeinen ajatus ennen nukahtamista ja ensimmäinen herätessä. Mun sydänparkani on sun kakkosasuntosi... Kakkosasunto vielä toistaiseksi.

Hyvää yötä ja vielä pari sellaista sähköjohtosuukkoa.

Oon sunnuntaihin asti off line. Täytyy ikävöidä akustisesti tämä viikonloppu... Ilman näitä sähköapuvälineitä.

• kakkosasunto...
        päivä uus kirjoitti:

Mikä tässä tapauksessa näyttää jo tarkoittavan sunnuntaita. Ei kerkiä ikävöidä, kun voidaan edes näin jutella.

Sä olet viimeinen ajatus ennen nukahtamista ja ensimmäinen herätessä. Mun sydänparkani on sun kakkosasuntosi... Kakkosasunto vielä toistaiseksi.

Hyvää yötä ja vielä pari sellaista sähköjohtosuukkoa.

Oon sunnuntaihin asti off line. Täytyy ikävöidä akustisesti tämä viikonloppu... Ilman näitä sähköapuvälineitä.

Olipas taaskin kivasti sanottu... Sen kotikutoisen lisäks..!

Vanhaa biisiä lainaten "oot ensimmäinen aatoksissain, miete myös viimeinen" - niin säkin mulle!

Kiitos, samoin takaisin..!

Koitetaan kestää... Mikä ei tapa, vahvistaa... Ikäväkin tätä tunnetta vaan kasvattaa.

See you...

• kysynpä vain
        kakkosasunto... kirjoitti:

Olipas taaskin kivasti sanottu... Sen kotikutoisen lisäks..!

Vanhaa biisiä lainaten "oot ensimmäinen aatoksissain, miete myös viimeinen" - niin säkin mulle!

Kiitos, samoin takaisin..!

Koitetaan kestää... Mikä ei tapa, vahvistaa... Ikäväkin tätä tunnetta vaan kasvattaa.

See you...

Minkä ikäisiä te ootte? Mistäpäin?
        On niin tuttua tekstiä, ihan kuin munkin elämästä.
        Vitsi jos mies johon oon ihastunut juttelis täällä jonkun kanssa jota luulis minuksi, niin voi pettymys.

• miesosapuoli
        kysynpä vain kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ootte? Mistäpäin?
        On niin tuttua tekstiä, ihan kuin munkin elämästä.
        Vitsi jos mies johon oon ihastunut juttelis täällä jonkun kanssa jota luulis minuksi, niin voi pettymys.

Tuskin sun tarvitsee olla tuosta asiasta huolissasi. Se on niin epätodennäköistä kuin olla voi, että mä olisin juuri sun ihastuksesi.

Rakastuneet höpöttelee tällä tavalla, siksi se kuulostaa tutulta...

• kysynpä taas
        miesosapuoli kirjoitti:

Tuskin sun tarvitsee olla tuosta asiasta huolissasi. Se on niin epätodennäköistä kuin olla voi, että mä olisin juuri sun ihastuksesi.

Rakastuneet höpöttelee tällä tavalla, siksi se kuulostaa tutulta...

Luuletko sä että se kenen kanssa olet tässä jutellut olisi juuri sun ihastus?
        Jos, niin mistä niin päättelet?

Syy miksi kirjoitin tähän oli juuri se että teidän kummankin jutut osu ihan kohalleen omaan tilanteeseen ja tapa kirjoittaa ja aiheet ym.

Mahdollisuus että täällä törmäis just siihen omaan ihastukseen ja heti, on mahdoton. Mä en ymmärrä miksi ihmiset täällä jatkaa puheita luullen keskustelukumppania siksi ketä ajattelee eikä tee sitä irl:ssa. Järjetöntä touhua mistä ei tuu kuin ongelmia jos jotain.

Vielä lainaan sun tekstiä:
        "Tuskin sun tarvitsee olla tuosta asiasta huolissasi. Se on niin epätodennäköistä kuin olla voi, että mä olisin juuri sun ihastuksesi."
        Kuten myös se on epätodennäköistä että keskustelukumppanisi olisi juuri sun ihastus. :)

• Naisosapuoli
        kysynpä taas kirjoitti:

Luuletko sä että se kenen kanssa olet tässä jutellut olisi juuri sun ihastus?
        Jos, niin mistä niin päättelet?

Syy miksi kirjoitin tähän oli juuri se että teidän kummankin jutut osu ihan kohalleen omaan tilanteeseen ja tapa kirjoittaa ja aiheet ym.

Mahdollisuus että täällä törmäis just siihen omaan ihastukseen ja heti, on mahdoton. Mä en ymmärrä miksi ihmiset täällä jatkaa puheita luullen keskustelukumppania siksi ketä ajattelee eikä tee sitä irl:ssa. Järjetöntä touhua mistä ei tuu kuin ongelmia jos jotain.

Vielä lainaan sun tekstiä:
        "Tuskin sun tarvitsee olla tuosta asiasta huolissasi. Se on niin epätodennäköistä kuin olla voi, että mä olisin juuri sun ihastuksesi."
        Kuten myös se on epätodennäköistä että keskustelukumppanisi olisi juuri sun ihastus. :)

säkin mietit... Hei, come on - miks tehdä kaikesta vaikeampaa kuin se on!? Maailma on täynnä tarinoita, jokaisella on omansa ; monesti olen löytänyt näiltä palstoilta niin samankaltaisia kuin omani - silti tietäen, ettei niillä ole mitään tekemistä tämän kanssa. Paljon on asioita, joita en ymmärrä - mutta yleensä ne ovat sellaisia, ettei mun ne mulle kuulukaan... Live and let live, ok..?

• kysynpä
        Naisosapuoli kirjoitti:

säkin mietit... Hei, come on - miks tehdä kaikesta vaikeampaa kuin se on!? Maailma on täynnä tarinoita, jokaisella on omansa ; monesti olen löytänyt näiltä palstoilta niin samankaltaisia kuin omani - silti tietäen, ettei niillä ole mitään tekemistä tämän kanssa. Paljon on asioita, joita en ymmärrä - mutta yleensä ne ovat sellaisia, ettei mun ne mulle kuulukaan... Live and let live, ok..?

Osaatko selittää mulle miksi antaa itsensä elää kuvitelmissa kun irl:ssa olisi mahdollisuus oikeaan elämään? Täällä harhan kehittely vain sotkee ja monimutkaistaa asioita.
        Eli on juuri sitä kaikesta vaikeamman tekemistä.

En estä kenenkään elämää kysymällä.

• miesosapuoli
        Naisosapuoli kirjoitti:

Ajatukset synkkaa tässäkin, muru :)

Kunhan toi ei ollut se Bond-leffa Live and let Die...

• no se mies

Ei tämä ole harhaa. Tämä on todellista keskustelua netissä. Eikä tämä ole valheellistakaan. Kaikki mitä sanon on totta ja kaikki mitä hän sanoo on varmasti totta. Mä ja hän ajattelemme niin. Keitä mä ja hän olemme, on oma lukunsa. Sillä on merkitystä, että voi purkaa tuntojaan, kun se siellä irl ei juuri nyt ole tällä hetkellä mahdollista. Ei tämä mitään sotke. Päinvastoin, omat tuntemukset tulee käytyä läpi.

• kysyinpä
        no se mies kirjoitti:

Ei tämä ole harhaa. Tämä on todellista keskustelua netissä. Eikä tämä ole valheellistakaan. Kaikki mitä sanon on totta ja kaikki mitä hän sanoo on varmasti totta. Mä ja hän ajattelemme niin. Keitä mä ja hän olemme, on oma lukunsa. Sillä on merkitystä, että voi purkaa tuntojaan, kun se siellä irl ei juuri nyt ole tällä hetkellä mahdollista. Ei tämä mitään sotke. Päinvastoin, omat tuntemukset tulee käytyä läpi.

Todellista tavallaan, mutta näyttää siltä että kumpikin kuvittelette tietävänne toisenne muutenkin kuin tätä kautta, eikö niin?
        Miksi ei voi näin jutella sen ihastuksen kanssa, sähköpostilla esimerkiksi, jos ei muuten ole mahdollista, sehän ei ole kovin mahdotonta?
        Eikö olisi reilumpaa purkaa niitä tuntoja sen kanssa jolle ne kuuluu?

• sama mies
        kysyinpä kirjoitti:

Todellista tavallaan, mutta näyttää siltä että kumpikin kuvittelette tietävänne toisenne muutenkin kuin tätä kautta, eikö niin?
        Miksi ei voi näin jutella sen ihastuksen kanssa, sähköpostilla esimerkiksi, jos ei muuten ole mahdollista, sehän ei ole kovin mahdotonta?
        Eikö olisi reilumpaa purkaa niitä tuntoja sen kanssa jolle ne kuuluu?

Rakkaus on kiemuraista, etkö tiiä? Tietysti tiedämme ihastukset tarkemmin, mutta juuri nyt tämä on sopiva kanava seurustella. Monista syistä. Aikanaan on toiset kanavat.

Tuntojen purkaminen on ihan arvokasta puuhaa itsessään. Ei tarvitse pitää kaikkea sisällään. Tämä keskustelupaikka ei ehkä sovi sulle, jos olet kovin tarkka siitä, että saat henkilöllisyyden varmasti varmistettua.

• kysyinpä
        sama mies kirjoitti:

Rakkaus on kiemuraista, etkö tiiä? Tietysti tiedämme ihastukset tarkemmin, mutta juuri nyt tämä on sopiva kanava seurustella. Monista syistä. Aikanaan on toiset kanavat.

Tuntojen purkaminen on ihan arvokasta puuhaa itsessään. Ei tarvitse pitää kaikkea sisällään. Tämä keskustelupaikka ei ehkä sovi sulle, jos olet kovin tarkka siitä, että saat henkilöllisyyden varmasti varmistettua.

Elämä on helpompaa kun pitää asiat yksinkertaisina eikä sotke turhanpäiten.
        Ymmärsinkö oikein, luulet että nainen kenen kanssa olet tässä jutellut on se kehen olet ihastunut?

Voi täällä jutella kyllä mutta aiheesta, eri asia alkaa kuvitella että vastaaja on juuri se ketä itse toivoo. Mun oikeudentajuni ei vaan ymmärrä sellaista että täällä kuvitellaan ja käyttäydytään kuin toinen olisi tuttu, vaikka on kaikkea muuta.

Voi niitä tuntoja purkaa menemättä henkilökohtaisuuksiin, kuvittelematta ja olettamatta, puhumalla vain aiheesta, johon ei kuulu toisen kullaksi kutsuminen yms... hei herätys? :)

Sitä mä vaan ihmettelen, ihmisen hölmöyttä.

• miesosapuoli
        kysyinpä kirjoitti:

Elämä on helpompaa kun pitää asiat yksinkertaisina eikä sotke turhanpäiten.
        Ymmärsinkö oikein, luulet että nainen kenen kanssa olet tässä jutellut on se kehen olet ihastunut?

Voi täällä jutella kyllä mutta aiheesta, eri asia alkaa kuvitella että vastaaja on juuri se ketä itse toivoo. Mun oikeudentajuni ei vaan ymmärrä sellaista että täällä kuvitellaan ja käyttäydytään kuin toinen olisi tuttu, vaikka on kaikkea muuta.

Voi niitä tuntoja purkaa menemättä henkilökohtaisuuksiin, kuvittelematta ja olettamatta, puhumalla vain aiheesta, johon ei kuulu toisen kullaksi kutsuminen yms... hei herätys? :)

Sitä mä vaan ihmettelen, ihmisen hölmöyttä.

Eikä lisäselittäminenkään taida mitään auttaa.

• kysyinpä
        miesosapuoli kirjoitti:

Eikä lisäselittäminenkään taida mitään auttaa.

Ei kannatakaan selittää. Mähän vaan kysyin.
        ;D

• Naisosapuoli

kaikkien näihin juttuihin osallistujien puolesta puhua - mutta itselläni ei ainakaan ole mitään vaiketutta pitää virtuaalimaailmaa erossa todellisesta elämästä. En todellakaan rakentele tämän pohjalta mitään pilvilinnoja tai tuulentupia - vaan tällä hetkellä, "in the real world", elän unelmaani todeksi sen sijaan, että eläisin elämääni unelmoiden mahdottomasta. Kuten sanoin jo aiemmin: live and let live!

• kysyinpä

Sä siis olet läheisissä tekemisissä ihastuksesi kanssa irl:ssa, vai ymmärsinkö väärin?
        Jos noin on niin miksi sitten täällä?

En edelleenkään estä mitään kysymällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe