Ville Valo YÖK

haastattelussa

Toden totta epäkypsä ja ruma ihminen. Ville Valo teki pohjanoteerauksen. No sen se itseasiassa teki jo loppuunmyydyllä keikalla New Yorkissa, kun oli niin kännissä, ettei kyennyt laulamaan. New York Times kirjotti aiheesta. No kuitenkin kamalaa katsottavaa oli tuo haastattelu, jossa seisoi tupakka kädessä linnan sisällä ja puhui strippareista jurrissa.

8

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elyce

No, hän nyt sattuu edustamaan suomalaisia taiteilijoita, jollet tullut ajatelleeksi :) Epäkypsä? Jaa millä tavoin? Oli kuitenkin kohtelias ja selvästikin sivistänyt itseään suomalaisella musiikilla ja kirjallisuudella. Ruma? No, makunsa kullakin.

Mut sehän tekeekin tosta taiteililijameiningistä niin upeeta, kun kaikki eivät sen päälle ymmärrä.

• taitelija..

Ville Valo on "taiteilijasta" kaukana. Pelkkä tavallinen karvanaamanen doku se on. Samaa sakkia kuin "mediataiteilija" Vallu Valpio.

• Ninaaaaa
        taitelija.. kirjoitti:

Ville Valo on "taiteilijasta" kaukana. Pelkkä tavallinen karvanaamanen doku se on. Samaa sakkia kuin "mediataiteilija" Vallu Valpio.

Että kehtaat laittaa samalle viivalle Wallu Valpion ja Ville Valon, häpeä!!!.... Ville sentään tehnyt töitä ja paljon saavuttaakseen tuommoisen suosion..

• Elyce
        taitelija.. kirjoitti:

Mä en tiedä kuka se sun mainitsema 'mediataiteilija' on, mutta miksei taiteilija voi olla 'karvanaamanen doku' kuten asian ilmaisit?

BTW, mitä se 'doku' muuten tarkoittaa, en ole koskaan kuullut ennen tuollaista sanaa... Tarkoittaako se dokaajaa? Taiteilijathan nimenomaan juopottelee, on juopotelleet jo maailman sivun...

Ei se Ville Valo nyt niin kaukana taiteilijasta ole kuin olla voi, jos oikein rehellisesti ajattelee.

• Menja zovut.

olen kanssasi samaa mieltä, että Ville Valo oli karsein näky koko linnanjuhlissa, no ne naiset joilla oli päällä vain lakanat ja yöpuvut eivät olleet kaukana Ville Valosta, mutta sentään käyttäytyivät hyvin, mitä ei voi sanoa Ville Valosta

• Ninaaaa

Täysin samaa mieltä :) Sehän Villestä tekee niin kiehtovan :>.. Hassu jäbä , olis halunnu sripparin. Vitjat mää repesin xD...

• Elyce
        Menja zovut. kirjoitti:

olen kanssasi samaa mieltä, että Ville Valo oli karsein näky koko linnanjuhlissa, no ne naiset joilla oli päällä vain lakanat ja yöpuvut eivät olleet kaukana Ville Valosta, mutta sentään käyttäytyivät hyvin, mitä ei voi sanoa Ville Valosta

No et sä kyllä siinä tapauksessa ole mun kanssani samaa mieltä, jos Ville oli susta karsein näky linnassa... Olitko itse siellä, vai millä perusteella väität hänen käyttäytyneen huonosti?

• Elyce
        Ninaaaa kirjoitti:

Täysin samaa mieltä :) Sehän Villestä tekee niin kiehtovan :>.. Hassu jäbä , olis halunnu sripparin. Vitjat mää repesin xD...

se stripparijuttu oli hauska, muutenkin Villellä on usein tosi hauskoja haastatteluja, niin lehdissä kuin telkkarissakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2987
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2921
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1644
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79