Toden totta epäkypsä ja ruma ihminen. Ville Valo teki pohjanoteerauksen. No sen se itseasiassa teki jo loppuunmyydyllä keikalla New Yorkissa, kun oli niin kännissä, ettei kyennyt laulamaan. New York Times kirjotti aiheesta. No kuitenkin kamalaa katsottavaa oli tuo haastattelu, jossa seisoi tupakka kädessä linnan sisällä ja puhui strippareista jurrissa.
Ville Valo YÖK
8
1294
Vastaukset
- Elyce
No, hän nyt sattuu edustamaan suomalaisia taiteilijoita, jollet tullut ajatelleeksi :) Epäkypsä? Jaa millä tavoin? Oli kuitenkin kohtelias ja selvästikin sivistänyt itseään suomalaisella musiikilla ja kirjallisuudella. Ruma? No, makunsa kullakin.
Mut sehän tekeekin tosta taiteililijameiningistä niin upeeta, kun kaikki eivät sen päälle ymmärrä.- taitelija..
Ville Valo on "taiteilijasta" kaukana. Pelkkä tavallinen karvanaamanen doku se on. Samaa sakkia kuin "mediataiteilija" Vallu Valpio.
- Ninaaaaa
taitelija.. kirjoitti:
Ville Valo on "taiteilijasta" kaukana. Pelkkä tavallinen karvanaamanen doku se on. Samaa sakkia kuin "mediataiteilija" Vallu Valpio.
Että kehtaat laittaa samalle viivalle Wallu Valpion ja Ville Valon, häpeä!!!.... Ville sentään tehnyt töitä ja paljon saavuttaakseen tuommoisen suosion..
- Elyce
taitelija.. kirjoitti:
Mä en tiedä kuka se sun mainitsema 'mediataiteilija' on, mutta miksei taiteilija voi olla 'karvanaamanen doku' kuten asian ilmaisit?
BTW, mitä se 'doku' muuten tarkoittaa, en ole koskaan kuullut ennen tuollaista sanaa... Tarkoittaako se dokaajaa? Taiteilijathan nimenomaan juopottelee, on juopotelleet jo maailman sivun...
Ei se Ville Valo nyt niin kaukana taiteilijasta ole kuin olla voi, jos oikein rehellisesti ajattelee. - Menja zovut.
olen kanssasi samaa mieltä, että Ville Valo oli karsein näky koko linnanjuhlissa, no ne naiset joilla oli päällä vain lakanat ja yöpuvut eivät olleet kaukana Ville Valosta, mutta sentään käyttäytyivät hyvin, mitä ei voi sanoa Ville Valosta
- Ninaaaa
Täysin samaa mieltä :) Sehän Villestä tekee niin kiehtovan :>.. Hassu jäbä , olis halunnu sripparin. Vitjat mää repesin xD...
- Elyce
Menja zovut. kirjoitti:
olen kanssasi samaa mieltä, että Ville Valo oli karsein näky koko linnanjuhlissa, no ne naiset joilla oli päällä vain lakanat ja yöpuvut eivät olleet kaukana Ville Valosta, mutta sentään käyttäytyivät hyvin, mitä ei voi sanoa Ville Valosta
No et sä kyllä siinä tapauksessa ole mun kanssani samaa mieltä, jos Ville oli susta karsein näky linnassa... Olitko itse siellä, vai millä perusteella väität hänen käyttäytyneen huonosti?
- Elyce
Ninaaaa kirjoitti:
Täysin samaa mieltä :) Sehän Villestä tekee niin kiehtovan :>.. Hassu jäbä , olis halunnu sripparin. Vitjat mää repesin xD...
se stripparijuttu oli hauska, muutenkin Villellä on usein tosi hauskoja haastatteluja, niin lehdissä kuin telkkarissakin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972