Kysyi juuri live-lähetyksessä linnan juhlissa "strippaa mulle!" kun ville valo kertoi ettei tanssi täällä vaan jatkoilla stripaten. kyllä oli aika mokaus.
Antti Tuisku tais vähän lipsauttaa
12
2407
Vastaukset
- huuhkajapöllö
Ei tuo mikään mokaus ole vaan pelkkä vitsi, ihan hyvä ettei kaikki ole siellä kuin kirkossa.
- en usko :)
Keskustelun avaaja tarkoittanee lipsauksella sitä, että Antilta taisi lipsahtaa hänen paljon kohuttu seksuaalinen suuntautumisensa. Toki myös juhlien ilmapiiri oli kyseiseen vitsiin suhteutettuna jokseenkin erikoinen - toki vitsi oli samalla myös äärimmäisen huvittava, mutta ei niinkään vitsin sisällön vaan sen esittäjän tähden.
- ettämitä
en usko :) kirjoitti:
Keskustelun avaaja tarkoittanee lipsauksella sitä, että Antilta taisi lipsahtaa hänen paljon kohuttu seksuaalinen suuntautumisensa. Toki myös juhlien ilmapiiri oli kyseiseen vitsiin suhteutettuna jokseenkin erikoinen - toki vitsi oli samalla myös äärimmäisen huvittava, mutta ei niinkään vitsin sisällön vaan sen esittäjän tähden.
"Keskustelun avaaja tarkoittanee lipsauksella sitä, että Antilta taisi lipsahtaa hänen paljon kohuttu seksuaalinen suuntautumisensa."
Jos tuollainen heitto tarkoittaa sitä että on homo niin sitten homoja on suomessa todella paljon, varmaan lähes puolet. :D
- siljukka
Antti sano: sie säästät sen mulle täällä. Ja tarkotti sillä kyllä ihan sitä, että jos ville srippaa muualla niin Antti sitte srippaa linnassa. Opettele ensin kuunteleen ja kommentoi sitte vasta.
- siljukka
Ylen sivuilta löytyy videot kaikista haastatteluista, niin ei tarvi ees arvailla tai muistaa mitä itse haluaa, että mitä se sitte sano.
- todellakin
Katsokaapa toi haastattelu vielä kerran. Olette TAHALLANNE ymmärtäneet Antin sanomiset mieleisellänne tavalla ja helvetin väärin. Dysfasia on sairaus, joka tarkoittaa mm. puheen ymmärtämisen vaikeutta
- hahmottaa
todellakin kirjoitti:
Katsokaapa toi haastattelu vielä kerran. Olette TAHALLANNE ymmärtäneet Antin sanomiset mieleisellänne tavalla ja helvetin väärin. Dysfasia on sairaus, joka tarkoittaa mm. puheen ymmärtämisen vaikeutta
todellista maailmaa.....
- SiiriSiiri
se lausahdus oli tulkittavissa. Ehkä vähän kökkö vitsi noin arvokkaaseen tilaisuuteen, mutta entäs sitten. Jos joku tosissaan esittäis pyyntöjä strippauksesta, tms., niin tuskinpa tekisi sitä julkisesti koko kansan kuullen. Mutta eipä sitä lausahdusta oikein osaa tulkita muuta kuin läpäksi.
- mähga
toi oli ihan hauska vitsi :D jos joku muu kuin antti olisi sanonut noin, niin sitä ei olisi edes noteerattu
- .....
Ovatko ihmiset täällä todella niin kateellisia ja epävarmoja itsestään, että pitää kääntä sanomiset päälaelleen, jos sen sanoo ihminen joka on tehnyt kovasti työtä ja menestynyt. Itse en mikään Antti-fani ole, mutta pistää niin vihaks tollaset lapselliset kommentit. Jos tämän vitsin olisi sanonut joku muu, niin se olisi osattu ottaa vitsinä, eivätkä kaiken maailman kateelliset juntit olisi leimanneet häntä homoksi. Ja jokainen, jolla on ees vähän huumorin tajua, niin tajuaa että se oli vitsi. Kasvakaa aikuiseksi.
- Vai käytetäänkö
..... kirjoitti:
Ovatko ihmiset täällä todella niin kateellisia ja epävarmoja itsestään, että pitää kääntä sanomiset päälaelleen, jos sen sanoo ihminen joka on tehnyt kovasti työtä ja menestynyt. Itse en mikään Antti-fani ole, mutta pistää niin vihaks tollaset lapselliset kommentit. Jos tämän vitsin olisi sanonut joku muu, niin se olisi osattu ottaa vitsinä, eivätkä kaiken maailman kateelliset juntit olisi leimanneet häntä homoksi. Ja jokainen, jolla on ees vähän huumorin tajua, niin tajuaa että se oli vitsi. Kasvakaa aikuiseksi.
sinun kotimaassasi yhdys sanoja?
Opettele kirjoitustaito!
(Vai onko se kirjoitus taito.......)
Sivistyneessä Suomessa kirjoitustaidottomien mielipiteillä ei ole paljon arvoa.
- tyttö_
olin ihan varma että täst jutusta joku todellaki luulee et antti ois homo..vainoharhaista!kyl se muaki ärsyttää ku joka hiton lehes antin naama :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916