Piiskaa naiselle (kysely)

Alistaja 33v.

Onko suomessa aikuisia (yli 18v) naisia jotka tykkää ja haluaa siitä kun saa piiskaa mieheltä rangaistukseksi siitä jos on ollut tuhma.

Voiko yksikään nainen sanoa että se olisi oikein ja hyväksyisi sen (vaikka ei siitä pitäisi) että oma mies antaa piiskaa ansaitusti esim. jos nainen on pettänyt tai varastanut rahaa tms.

66

12617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna 26

      Juu, täällä ainakin yksi

      • Alistaja 33v.

        Yllättävän myönteisiä kommentteja, positiivista.
        Haluaako joku kertoa tarkemmin fantasioistaan ?

        Muuten jos ei oma mies ymmärrä tyydyttää vaimon tarpeita niin olen valmis piiskaamaan luottamuksella.

        Opetan, kuritan, piiskaan, toivomuksien mukaan.

        Jos jotakuta kiinnostaa keskustella asiasta tarkemmin (tai privana) niin tulkoon kolostaan.


    • ja saan

      Kyllä se minusta on valtavan nautinnollista, että mies pitää kovan kurin ja antaa piiskaa. Minulle se merkitsee huolenpitoa ja välittämistä. Ei tarvitse varastaa tai pettää tai tehdä muutakaan vakavaa, sellaista en voisi edes kuvitellakaan, vaan piiskaa tulee ihan pienistä asioista. Tottakai piiskan saaminen sattuu ja siitä tulee itku, mutta ei se muuten mikään rangaistus olisikaan.

    • Lolita 29v

      Olen maininnut 5 vuotta kestäneen
      suhteemme aikana n.527 kertaa miehelleni,
      että minä haluan vitsaa kun olen ollut
      tuhma. Mutta hän ei voi ymmärtää mitä
      tarkoitan. Saan joskus ihan kevyesti
      remmiä esileikkinä mutta se ei ole
      sama asia. Hänen jakeluunsa ei mene,
      että haluan itkeä vitsan alla hänen
      polvillaan kun olen esim. nalkuttanut.
      Joudun täyttämään tämän vajeen surffaamalla
      netin piiskasivuilla. Tästä asiasta olen
      turhautunut, mutta muuten mieheni on
      jumalainen ja mielikuvituksekas rakastaja.

      • toiveet

        meillä juuri päinvastoin. Minä haluaisin antaa, mutta vaimo, ihan kiva muuten, ei siedä ajatusta.

        Taustalla ehkä, että sai kotonaan sitä lajia lapsena niin paljon, että liittyy traumoja?

        Ymmärrän häntä, enkä voi pakottaa. Täytyy fantasioida mielessään ja surffailla...


      • lapsena piiskaa
        toiveet kirjoitti:

        meillä juuri päinvastoin. Minä haluaisin antaa, mutta vaimo, ihan kiva muuten, ei siedä ajatusta.

        Taustalla ehkä, että sai kotonaan sitä lajia lapsena niin paljon, että liittyy traumoja?

        Ymmärrän häntä, enkä voi pakottaa. Täytyy fantasioida mielessään ja surffailla...

        Olin välillä tuhma tyttö ja sain isän polvella kunnolla remmiä. Varmaan sen takia tunnen tarvitsevani sitä nykyisinkin. Tuntuu aina valtavan turvalliselta joutua tiukasti polvien päälle ja saada pakarat punaisiksi ja kuumottaviksi. Kaikkein parasta on joutua vielä nurkkaan häpeämään sen jälkeen joksikin aikaa.


    • Maria 45w

      ... "olla tuhma" tai muuta älytöntä? Mä nautin piiskaamisesta muutenkin. Onneksi saan kun vaan ukolta pyydän.

      • älytöntä ole

        Sinä et vaan ymmärrä, että monilla tuhmien tekeminen liittyy alistumisen tarpeeseen eli katsot asiaa pelkästään omalta kantiltasi. Jotkut tykkäävät pelkästään fyysisestä piiskaamisen tunteesta kuten sinä. Toisille se taas on isompi tunnelataus, johon liittyy häpeää ja alistumista, kuten esimerkiksi minulla. Tuo tunnemaailma on minulle tärkeä osa leikkä. Pitää olla tuhma, jotta joku toinen voi olla sitä mieltä, että on ansainnut piiskaa ja alistaa tuhmeliinin polviensa päälle piiskattavaksi.


    • Alistaja 33v.

      Jo nyt on kumma jos toiset haluaisi saada mutta mies ei anna. Eihän se ole kivaa jos oma mies ei tyydytä naisen seksuaalisia haluja.

      ...kyllä minä kurittaisin...

    • niina--22

      Mä ainakin nautin siitä kun poikaystävä pitää mut kurissa. Toki piiskaus sattuu ja noloakin se on (varsinkin nurkassa häpeäminen piiskauksen jälkeen). Mutta toisaalta siitä tulee niin turvallinen ja rakastettu olo.

      Ei varmaan sovi kaikille mutta mulla sopii hyvin.

    • piiguliini

      Mä tykkään kevyestä piiskaamisesta ja tukistamisesta. Eli sattua saa jonkun verran, mut ei niin et tulee vedet silmiin ;) Muutenkin kyllä tykkään rajuista otteista.

      Tosin tämä pätee vain seksissä ;D

    • pikku pahis

      En oo koskaan saanu piiskaa, mutta joskus ku oon kiukutellu tai tehny jotain typerää, tuntuu, että asiaa ei vois oikeestaan muulla sovittaa. Olisin siis suostuvainen siihen, että mies pitäis kurissa ja piiskais, jos oon tehny pahojani.

    • tuhmeliini85

      Meillä muuttui komento viimekesänä, kun poikaystävä kuuli, että olin lapsena saanut piiskaa. Se ilmoitti, että se tapa jatkuu meilläkin tästä eteenpäin. ALuksi yritin väittää vastaan vaikka tällaista mä olin salaa toivonut.

      Sen jälkeen onkin sitten piiskaa tullut ainakin kerran viikossa, kuikuttelusta, myöhästelystä, valehtelusta, tupakan poltosta, huomoista numeroista koulussa, rahan tuhlauksesta. Onhan noita.

      • samanlaista

        Ja myönnän että nautin siitä=). Saan koivuvitsaa tai remmiä mieheltäni paljaalle pepulle ainakin kerran viikossa oikein kunnolla milloin mistäkin. Olen 22-v. Miten sinä saat?


      • tuhmeliini85
        samanlaista kirjoitti:

        Ja myönnän että nautin siitä=). Saan koivuvitsaa tai remmiä mieheltäni paljaalle pepulle ainakin kerran viikossa oikein kunnolla milloin mistäkin. Olen 22-v. Miten sinä saat?

        Vitsa ja remmi meilläkin on käytössä ja paljaalle tietysti. Mä joudun myös nurkkaan häpeämään piiskauksen jälkeen. Mitenkäs teillä?


      • samanlaista
        tuhmeliini85 kirjoitti:

        Vitsa ja remmi meilläkin on käytössä ja paljaalle tietysti. Mä joudun myös nurkkaan häpeämään piiskauksen jälkeen. Mitenkäs teillä?

        toimintaa meilläkin, nurkkaa joudun. Itse joudun vielä vitsan hakemaan ulkoa ja itse laskemaan housut. Sitten sohvaa vasten nojaamaan tai miehen polville.


    • minna..

      Ei näköjään ole harvinaista edes meidän 20 ja risat keskuudessa. Ajattelin että olisin kutakuinkin ainoa omassa ikäpovessani.

      Meilläkin piiskaus on ahkerassa käytössä. Enpä silti valita vaan minäkin nautin siitä, kun mieheni pitää kuria talossa

    • Anonyymi

      Olen 30kymppinen 7vuotta avoliitto elämää Meillä käytetään piiskaa rankaisuun molemmille otan mielelläni piiskaa olen yleensä nakuna piiskatessa annan itsemyös piiskaa miehelleni tämä sopii meille.

    • Anonyymi

      Tykkää, mutta ei ole antajaa..

      • Anonyymi

        Täältä löytyisi luotettava antaja Helsingistä, missäpäin piiskattava asuu?


    • Anonyymi

      Haluaisin..mutta antaja puuttuu joko. Ies tai nainen.
      Tarvi piiskaa painonpudotukseen

      • Anonyymi

        Siis mies tai nainen, yöllätuli vähän kirjoitusvirheitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mies tai nainen, yöllätuli vähän kirjoitusvirheitä

        Oletko itse mies vai nainen ja mistäpäin?


    • Anonyymi

      Haluan Piiskaa,Remmiä olen Nättipyrstöinen pyllykkä saan pyrstölleni liian harvoin aivan nautintona annan pyrtön pyöriä piiskatessa miehen,naisen sylissä pikku remmitykset ovat ihania pikkupiiskaus tai pitempikin15-30minutin piiskauskin sopii minulle sain viikon lopulla Remmiä ihana olo vieläkin kaipaan hetken päästä pyrstöhoitoa.

      • Anonyymi

        Minä olen 60 v mies joka haluan saada piiskaa mutta kyllä minä voin annakin koska minä rakastan tämän sortin seksi että joku meistä saa piiskaa!Piiskattu perse on kaunis!Minä en halua yksi treffi,minä haluan nainen joka asuu mun luo meidän loppuelämämme!


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet, nainen oletettavasti myös ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet, nainen oletettavasti myös ?

        Olen Etelä suomesta.


    • Anonyymi

      Jos vaimo haluaa piiskaa, hän tulee piiskan kanssa ja kysyy voisinko auttaa. Annan piiskaa kun kerran pyytää, enkä kysele sen enempää syitä.

    • Anonyymi

      Pikku Piiskaus parin viikon välein tekee hyvää pitän myös remmin saannista tykkään olla nakuna kun minua kuritetaan tai rinssikoissa.

    • Ruotsalaisesta koululaislehdestä:

      Masokisti sadistille: - Lyö minua, lyö minua.

      Sadisti masokistille: - Em mää.

    • Anonyymi

      Tarvitsen Vitsaa melko Säännöllisesti ilman vitsaa muutun kauheaksi Harpuksi säännöllinen kuukausittain tapahtuva Vitsominen pitääminut Sitettävänä 15-20Minutin Vitsominen ajaa kiukuttelut pois potkin,huutan vitsottaissa tämän jälkeen kehrään kuin kissa Sex elämä luistaa olenpikkainen piru joka kesytetään vitsalla kerran kuukautessa .

      • Anonyymi

        Sama setä kirjoittelle fantasioitaan ja yrittää esiintyä naisena. *reps*


    • Anonyymi

      Olen Mielelläni Miehen,Naisen Sylissä evätlevällään ottamassa Vitsaa tykkään pukeutua sukkanauhaliiveihin sukkiin kiihottavat minua annan Piiskata vapaasti pikku tai kovempikin sopivat minulle.

    • Anonyymi

      Olen Tykännyt Vitsasta13vuotiaasta lähtien kiukuttelin Äitille sain vitsaa 16 vuotiaaksi pitän etelleenkin vitsan saannista antajasta on puute olen päärynäpyrstöinen ohutkoivuvitsa,pitkätpiiskaukset on OK ihanaa.

    • Anonyymi

      Ohutkoivuvitsa saa tanssia pyrtölläni parin viikon välein potkin piiskatessa tulen kiimaan haluan minua nussittavan kunnolla saan Orkujayhtenään annan piiskaa,remmiä piiskaajalleni jos tarvis.

    • Tykkään ja olen saanut alistamis leikissä piiskaa😋

      • Anonyymi

        Käytän ratsastuspiiskaa sidon naiseni käsistään sänkyyn polvillaan peppu pystyssä odottaen hivelen ensin häpyhuulia piiskalla ja pitkin vakoa kohti pakaroita näen pimppi nesteet piiskan varressa jonkin aikaa kiusoittelen ennen kuin piiskaan pakarat hellästi punaisiksi


    • Anonyymi

      Meillä se on toisin päin. Kiltti ja kaikinpuolin ystävällinen vaimo komentaa välillä "pyllyn paljaaksi" ja antaa piiskaa niin että tuntuu. Itse hän ei halua, mutta kyllä tietää miltä se tuntuu

      • Anonyymi

        Tuollaista minäkin haluan kun se meillä se on toisin päin!


    • Anonyymi

      Tykkään ja haluan. On hyvä saada silloin tällöin kunnon kurinpalautus ja piiskan jäljet perseeseen muistuttamaan narttua nartun paikasta ennenkuin tulee hairahduttua kovin tuhmaksi.

      • Piiskattu perse on kaunis!


    • Anonyymi

      sain tyttösenä pyllylleni vitsaa Äitiltä ototin monasti että saisin vitsaa lopulta opin miten sain Äitin antamaan pari sopivaa sanaa niin vitsa haittiin pyrstö sai mitä tarvitsi 14-16vuotiaana olin enimmäkseen viikottain saamassa vitsaa tykkäsin menin mielelläni Äitin reisille ottamaan olin nakuna tai rintsikoissa yleensä sain riparin jälkeen muutaman kerran nyt aikuisena tykkään etelleenkin saata pyrstölleni ohut 2-4haarainen koivuvitsa tekee hyvää omankullan antamana.

    • Anonyymi

      Nainen on ihan huippu kun toivoo joskus, että oma mies antaa vitsaa kohtuudella. Eikä siinä tarvita mitään syytä kuin se, että haluaa vitsaa joskus. Piristää hienosti suhdetta ja tuo iloa rakasteluun. Varsinkin kun vaikka vyöllä antaa sopivasti pyllylle, niin pakarat värähtää kiihottavasti. Mutta molempien täytyy hyväksyä asia. Voihan sitä sanoa, että oletkos ollut tuhma ja mitä siitä seuraa. Nainen riisuu itsensä lähes alasti ja pylly pystyyn miehen polvelle. Siinä sitten tuhmuudet sovitetaan kun vitsa viuhuu sopivasti paljaalle pyllylle. Kivasti pylly alkaa punoittaa ja kyllä vaimo voi vähän vikistäkkin, vaikka ei kauheasti sattuisikaan. Siihen päälle kiihkeä rakastelu on tosi mahtavaa. Piiskattu punainenpylly on rakkauden sydän.

      • Anonyymi

        Kiitos Vastauksesta tykkään saatatai annan pyrtöäni piiskattavaksi mitä vikisemiseen tulee minä ääntelen aina vitsottaissa kääntelen pyrstöä saa annettua jaka puolelle loppuvaiheessa huokailen tyytyväisenä pyrtöä kuumottaa ihanasti mitä remmiin tulee tykkään saata parikertaa vuotessa kyllä pakarat värähtelee tuntuu kuin pylly olisi tulessa kun kovasti remmitään lopuksi tulee niin ihana ja raukea olo otan ja annan mielelläni molempia.


    • Minä olen lopettanut odota että saan piiskaa!Olen odottanut 50 vuotta!

    • Anonyymi

      Olen saanut monet vuotet tykkään vitsasta omankullan sylissä vitsa maistuu jalkoväli kostuu olenkuin teinityttö vikisen tarjoilen pyrtöni vitsottavaksi annan namurakoa vitsan jälkeen kunnolla ihanaa!

      • Minä tiedän että suomessa on naisia joka nauttisi anna mies piiskaa!Mitä varten ne pitävät olla niin ujoja että ne ei uskalta tulla ulos kaapista?Minä teke se nainen joka halua piiskata minua onnellinen!Hän saa asua mun luo kunnes me tulemme biin vanhoja että ne vievät meille vanhinkotiin!


      • strykpojke kirjoitti:

        Minä tiedän että suomessa on naisia joka nauttisi anna mies piiskaa!Mitä varten ne pitävät olla niin ujoja että ne ei uskalta tulla ulos kaapista?Minä teke se nainen joka halua piiskata minua onnellinen!Hän saa asua mun luo kunnes me tulemme biin vanhoja että ne vievät meille vanhinkotiin!

        Ei piiskaa on tärkein!Seura on tärkeämpi mutta piiskaa Minä olen jo monta vuotta sitten kyllästynyt olla yksin!Jag har ledsnat för många år sedan att vara ensam!


      • Minulla on niin iso omaisuus täällä että en voi muuttaa sinne!Kyllä kai tiedät että me ruotsinsuomalaiset on rikkaita?


      • Se on hyvä että uskot että minä olen köyhä silloin et tarvitse olla kateellinen minua!


    • Anonyymi

      Minä voisin hyvin suostua tuollaiseen😊

      • Kuka sinä vastat?Sinä joka kirjoitat minä voisin hyvin suostua tuollainen?


    • Anonyymi

      Esimerkiksi vaimo, 70 v., saattaa tulla kertomaan, että teki jotain sellaista, mistä oltiin sovittu että ei niin tehdä. Minä siihen, että "vai niin!" Sitten vaimo tulee piiskan kanssa. Kyllähän me piiskaamme toisiamme ihan muutenkin, ja aika usein. Mutta useimmiten vain pyydetään toista antamaan piiskaa.

      • Anonyymi

        Joo, aika usein, eli piiskaamisesta on tullut melkein normaali aamutoimi. Ennen pukeutumista piiskaa, ja se tuntuu jostakin syystä aamulla parhaimmalta molemmista.


    • Anonyymi

      Luen aina näitä palstoja missä kuvaillaan rangaistuksen saamista pillu märkänä ja runkkaan itteni loppuun saakka. Se hävettää jälkikäteen aina suunnattomasti. N20

      • Anonyymi

        Ja kyllä mun poikaystävä onkin toisinaan vähän piiskannut mutta ehkä eniten kiihottaa silti vain ajatuksen tasolla. Se häpeä yhdistettynä siihen että on ollu ns tuhmana, itsensä asettaminen jonkun auktoriteetin alle nöyrtymään. Se on niin kaukana normaalista arkielämästä et kai se siks tekee niin märäksi.


      • Älä hävetä!Me olemme paljo ihmisiä joka pidän piiskaan antaminen ja saminen!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Älä hävetä!Me olemme paljo ihmisiä joka pidän piiskaan antaminen ja saminen!

        Totta :) tämäki joku ylisukupolvinen sotatrauma varmaan. Minua ei oo itteeni koskaan lapsena piiskattu mut sillä kyllä vähän uhkailtiin ja jo lapsena se uhkailu mua kiihotti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta :) tämäki joku ylisukupolvinen sotatrauma varmaan. Minua ei oo itteeni koskaan lapsena piiskattu mut sillä kyllä vähän uhkailtiin ja jo lapsena se uhkailu mua kiihotti.

        Lapsena minä pelkäsin aivan hirveästi saada piiskaa kun minun vanhemmat uhkasivat minua mutta saman aikan se kiihotti minua että joku kaveri antaisi minua piiskaa että me leikimme isä äiti ja lapsi ja minä olin lapsi joka he piiskasivat oikein vitsalla!


    • Anonyymi

      Kyllä piiskaa pitää saada ja antaa. Kun löytyy kumppani joka pitää.

    • Anonyymi

      Jos meidän perheen naiselta kysyisi, niin vastaus on, että häntä ei sitten piiskata. Kun sitten vastaan, että oli miten oli, illalla saat piiskaa kuitenkin. Ja saa kans. Luulen, että, jos en antaisi, tulisi muistuttamaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­ts­um­­me sinut kä­ymään u­­­udess­­­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://1705555.com/H/9gK3M 👈

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe