Onko yksikään kansanedustaja uskaltanut ehdottaa edustajien määrän vähentämistä?
Please kertokaa kuka, niin äänestän sitä.
Kansanedustajien lukumäärän
4
310
Vastaukset
- mene tekemään!
johan silloin olisivat maailmankirjat sekaisin.
Suurin osahan niistä haluaa tulla uudelleenvalituksi ja jos paikat vähenisivät, mahdollisuudet tietenkin siinä sivussa voisivat jopa haihtua tyystin! - emmä tiiä
Sellainen mielikuva että Tony Halme olisi sanonut, tai emmä tiiä.
- sitä
kukaan istuva edustaja lähde ehdottamaan, mutta laitetaan systeemit uusiksi. Eli äänestetään vain uusia ehdokkaita, kaikki istuvat, helppoa eläkettä tavoittelevat pihalle. Ei näin pienessä valtiossa, jota vielä EU:sta osittain johdetaan tarvita 200 edustajaa. Ei Jenkeissäkään ole kuin 500 edustajaa, vaikka väkiluku on jotain ihan muuta kuin Suomessa. Vaaditaan uusilta ehdolle asettuvilta ehdokkailta vähintäänkin edustajamäärän puolittaminen. Kuka lupautuu ajamaan tätä asiaa, annetaan ääni hänelle. Helppoa kuin heinän teko, vai?
- pienemmäksi
Kansanedustaja ei ole työntekijä,vaan edustaja,jolle pitäisi maksaa kokouspalkkiota.Nythän puolueväki on kirjoittanut etunsa Suomen lakiin,jossa kansanedustajien eduista on satoja sivuja.Kun elämme demokratiassa,niin olisi järjellistä,että heillä olisi esim virkailijoiden työehtosopimus parin tonnin palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629