Moi,
voiko kohdun ulkoisen raskauden oireet tulla rv6? Mulla heti aamusta hartiat kipeenä - punnertelin eilen pitkästä aikaa (siis siitä aikaa monta viikkoa kun viimeksi punnersin, enkä ole missään timmissä kunnossa) joten voiko olla siitä kiinni vai onko kohdun ulkoinen raskaus? JOs on KU, tuleeko silloin kaikki oireet eli kivut, pökerrytys yms vai voiko tulla vain yksi oire, kuten minulle tämä hartiakipu? hartioihin ei satu koko aikaa, jos "jumppaan niitä" niin huomaan että ovat kipeät...
Alkuraskauden ultraan mulla on aika rv7 mutta pitäisi vissiin olla huolissaan jos on KU epäily, lienee vaarallinen?
kohdun ulkoinen ja rv6
3
1077
Vastaukset
- oona
Tuskimpa sinulla kohdunulkkoista raskautta on.. Itselläni oli kohdun ulkopuolinen raskasu ja voin sanoa, että jo heti raskauden ensi metreistä tiesin, että kaikki ei ole kohdallaan: helvetillisiä kipu kohtauksia alavatsassa..ja lopulta veristä vuotoa ja onneksi tuli itsestään ulos ja tyhjeni kunnolla. Hartia pistosta minulla ei koskaan edes ollut, joten jos nyt hartioita pistelee mutta muuten vatsanseudussa on ihan normaali olo niin syytä huoleen ei ole.
- mäkään oikein
jaksa uskoa että on ku.
sehän on sellanen hartiapistosjuttu, eli tekee tosi ilkeetä.
itsellä meni ku kesken viikoilla 9, ja oli sitä enne kipeitä vatsakramppeja, vuotoja jne.
Vuoto alkoi (niukka, tumma) viikolla 8, eli samana päivänä kun oli eka neuvola.
niillä viikoilla tuli toispuoleinen (aivan
selkeä) vetävä, jomottava kipu.
ja sitten tyyppillinen yhdynnän jälkeinen kipu, se on todella tyyppillistä ku raskaudessa..
Itsellä tuli vasta tuo hartiapistos kun munajohdin repesi.
Hartiapistoshan kertoo tavallisesti palleaärsytyksestä, joka useinmiten tulee kun vatsaonteloon on vuotanut verta (niinkuin mun tapaulsessa kun repesi)...ja silloin on jo paljon muutakin oireita...tyyppilliset sokki oireet, sekavuus, hikoilu, pyörrytys.
Itse olen käynyt vaikeimman kautta läpi ku, tästä jo 1.5 vuotta aikaa....
Vielä emme ole uskaltaneet yrittää,mutta ehkä sitten joskus...
t:nina
Kipu saattaa hyvinkin johtua aloitetusta liikunnasta. Kuvittelisin, että jos hartiat kipuilevat vain liikkuessa, olisi lihasperäistä?
Minulla molemmissa ulkopuolisissa ainoa oire oli niukka vuoto, joka pikkuhiljaa voimistui. Ensimmäinen keräsi nestettä vatsaonteloon ja toisesta ei ultrallakaan löydetty mitään jälkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999