En ole koskaan ollut mikään James Bond -diggari. Sean Conneryn bondit eivät juurikaan ole jääneet mieleeni (mistä lie johtuu), ja Roger Moore -kamahan on ihan kämpiä. Kaikenmaailman kuuraketteja ja mitä lie. Mooresta minulle tulee aina mieleen ne rasittavat tuuppariagenttipelleilyt missä irvistelee hevosenhampaillaan Myers. Yäk.
Dalton olisi ollut muodollisesti pätevä (hyvännäköinen) Bond, vaan eipä jäänyt erikoisemmin mitään mieleen hänenkään leffoistaan. Tavanomaista toimintaa, sanovat minun aivoni. Brosnanin bondeista minulle jäi vaikutelma että aina on joku umpikahjo maailmanvaltias posauttamassa koko maailmaa paskaksi.
Mielikuvat ovat mielikuvia - joku varmaan osaa kertoa mitä nuo elokuvat "oikeasti" ovat pitäneet sisällään.
Mutta nyt voisin melkeinpä tykästyäkin Bondiin! Täysin realistinen agenttiseikkailu olisi tylsä, mutta jos mielikuvitusta on liikaa kehissä, ollaan lapsellisuuksissa. Realismin ja fantasian risteytys siis rules ok. Fyysinen, tappokone - mutta silti inhimilliseksi epäiltävissä oleva uusio-Bond on juuri sitä mitä minä haluan toimintaleffassa nähdä. Vaikkei tämä Daniel sinänsä olekaan varsinainen minun tyyppiäni, niin kyllähän se muikeaa oli katsella kun ukko tepastelee merestä (eli hyvä tsoukki kaikenmaailmaan ursuloitten jälkeen).
Eipä kaikenmaailman agenttipläjäyksistä oikein muita minun mielestäni hyviä noin äkkiseltään tulekaan mieleen kuin Nikita, ja jos kerta sensorttinen minulle on HYVÄÄ, niin on siis myös tämä uusi Bondkin.
Pelleily ja roinan kanssa räpeltäminen kun oli kiitettävästi jätetty sivummalle. :)
Fyysisempi, naturaalimpi Bond.
Qadesha
0
369
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232426- 1241572
- 621415
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261261KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351136- 1171124
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721082Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571037Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(55979Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31970