Akat liikenteessä

Hermot palaa

Kyllä riepoo Iisalmen liikenteessä nämä kaiken osaavat akat ja pienemmät pissikset!
Jos risteys alue on tukossa ja ruuhkautunut niin takuulla sen aiheuttaa akka ratissa 18-60v. Ei niin minkäänlaista liikennesilmää kellään. Taustapeilistä itsensä ihailu taitaa olla kaikkein tärkeintä? Ja nämä perk...pissikset jotka kävelevät päin punaisia miten huvittaa, kikatellaan porukalla ja omistetaan maailma, mitkään säännöt ei näitä pentuja muka koske.
Ja sama jatkuu vanhemmilla, alentuvasti sitten katsellaan autoilijan suuntaan, minä nyt en ymmärrä näitä valoja! Vit..siinä on vihreä ja punainen ukko siinä tolpassa, vihreän palaessa voi ylittää kadun, punaisen palaessa pitää odottaa!!!
Pysyisitte kotona hellan ääressä minne kuulutte!

15

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

..teissä jyväjemmareissa 1-100 vuotiaan harppauksella olisi mitään vikaa... "Lässyti lässyti valivali minä oon mies !" Ja miehethän ne kaikessa niitä pro tyyppejä on.. Et silviisiin. Ja jos valittamista kirjotustyylistä nii ottakkee oppia !

• jaksatte

;) ;)

• Herrmot palaa

"minä minä minä minä minä minä... kyllä minä vielä tuosta välistä ehdin, minähän en odota, minulla on kiire, minä olen paras kuski" kuulostaako tutulta? miehillä on niin kovat luulot itsestään ja erinomaisuudestaan että kyllä hävettäisi olla mies! varsinkin iisalmelainen mies ja ratin takana. olla niin itseään täynnä ja "oma napa tärkein napa". ja sitten vielä täytyy haukkua naisia, KAIKKIA naisia kun ei oma tahto mene läpi. ai ai, on tainnut jokin kehitysvaihe häädä välistä lapsuudessa...

• eipäs aleta tuas

Ylleistämmää...kyl sitä on joutunu kiroomaan kaiken maailman miehetki ratissa...toikkaroijjaa mite sattuu..ja ajellaa ko mualima omistajat. Mitä sitä suotta itteesä peilistä ihhailemmaa aatolla ajaessa, ko sen voep tehä kotona jo liikenteesee lähtiessä... Kyllä sitä on moni mies toiseks jiänä ko valoista o lähettynnä...että mitenkäs sitte? naiset kaahailoo? niinköstä? mee sie ja vie korttis polliisille jos siu mualimas kaatuup siihe että siellä naisia ajjaa myöski...Tahi osta elämä..kuulin että anttilasta niitä suap halavalla

• peace_

Ja jos tarkemmin ajatellaan, niin kumpiakohan sukupuoli oikeasti aiheuttaa enemmän vaaratilanteita liikenteessä? Yleensä miehet ottavat enemmän riskejä: ajavat enemmän ylinopeutta ja humalassa ainakin lehti-juttujen perusteella ja tilastoiden perusteella (nuoret pojat eniten). Ei pahalla miehet, mutta niin se on. Ihan hyvä, että naiset yleensä ottavat rauhallisemmin liikenteessä.

Mutta ei saa yleistää! Kummankin sukupuolen edustajista löytyy runsaasti turvallisia ja hyviä kuskeja!

Kyllähän se ruuhka jonka muka aina on nainen aiheuttanut, on pienempi paha tässä maailmassa kuin kännissä ja ylinopeutta ajavat ihmiset.

Ja luulisi sinun ymmärtävän ainakin näitä 18-vuotiaita, koska he ovat vasta kortin saaneita ja vasta opettelevat kokemuksen kautta ajamaan autolla! Jokainen on kortin saanut ihminen on ollut samassa tilanteessa!

Kärsivällisyyttä liikenteessä!

• olevan

vuan testi,miten paljon suap rektioita aikaan!!!

• akka minäkin

Tuo kaahailu ei taida meihin akkoihin sopia-peilailu ehkä paremminkin...

Mutta jos kaikki keskittyisivät siihen omaan ajoonsa eikä toisten vahtailuun-muuta kuin liikenteen takia-niin ei tartteis täälläkään palstalla uikuttaa tai testailla toisten tuntoja...

Sovussa ja suvaitsevaisuudella se liikennekin sujuu...

• nainen kaunokainen

vihreillä valoilla yleensä edes pääsee tien yli kävellen, koska autoilijoille palaa yleensä vihree samaan aikaan. Ettekä TE ukotkaan pahemmin jalankulkijoista välitä, kaahaatte menemään, ja jalankuljijalle kerkiää tulla jo uudestaan punainen. Mitenkä siitä menet, vaikka oikeus olis kävellä, mutta kun yli tullaan(kun ei huomata eikä välitetä) jos lähet ylittämään??

• Nainen ratissa

Enpä alkais tuolla lailla yleistämään. Suurin osa onnettomuuksista ja töppäilyistä tapahtuu tilastojen mukaan juuri miehillä. ettäs tiijät.

• eihän tässä

ketjussa lopulta ollut kysekään naisten ajotaidosta...

• mainitsi
        eihän tässä kirjoitti:

ketjussa lopulta ollut kysekään naisten ajotaidosta...

"akat ratissa" ja "mulkoilevat pissikset" häntä ilmeisesti häiritsee molemmat ilmiöt.

Ratin takaa löytyy kyseenalaisen ajotaidon omaavia molemmissa sukupuolissa .

Kyllä kaikki mulkoilijat ovat pelottavia. tulee heti mieleen tämä avohoito , kaikenvaralta voi vaihtaa kadun toiselle puolelle !!

Itse olen erittäin varuillani jos näen liikenteessä lapsen, koiran, mummon, ukin,humalaisen tai keltaista vilkkua käyttävän työkoneen.

Niin ja valottoman mersun!!!!

• tiijossa
        mainitsi kirjoitti:

"akat ratissa" ja "mulkoilevat pissikset" häntä ilmeisesti häiritsee molemmat ilmiöt.

Ratin takaa löytyy kyseenalaisen ajotaidon omaavia molemmissa sukupuolissa .

Kyllä kaikki mulkoilijat ovat pelottavia. tulee heti mieleen tämä avohoito , kaikenvaralta voi vaihtaa kadun toiselle puolelle !!

Itse olen erittäin varuillani jos näen liikenteessä lapsen, koiran, mummon, ukin,humalaisen tai keltaista vilkkua käyttävän työkoneen.

Niin ja valottoman mersun!!!!

et naenen ajjaa,niin on ajoneuvo ilman kuljettajaa tai reikä ratissa ;)

• joka ei mistään
        tiijossa kirjoitti:

et naenen ajjaa,niin on ajoneuvo ilman kuljettajaa tai reikä ratissa ;)

mitään tiedä....ilmeisesti....hommatkaa helkutti elämä älkääkö jatkuvaa uikuttako joka asiasta...

• sitten
        joka ei mistään kirjoitti:

mitään tiedä....ilmeisesti....hommatkaa helkutti elämä älkääkö jatkuvaa uikuttako joka asiasta...

jos ratti on naisessa?????

• nnnnnnnnm

Vieläköhän sitä arvaa aamulla lähteä tuonne tielle ollenkaan vaan pitäisiköhän pötkiä metsiä myöten... ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe