Hommia riittää jos vain tahtoo. Mutta kun ei kelpaa, mukavampaa asua veronmaksajien piikkiin, ja päälle saa vielä kaljarahat, melkein neljähunttia kuussa.
Toimeentulotuki kahteensataan, ei mitään vuokria maksettaisi, menkööt kavevereiden nurkkiin asumaan. Silloin kelpaisi työt!
Kaupunginasunnot annettaisiin vain työssäkäyville, muut menkööt vaikka äitinsä luokse asumaan tai metsään telttaan.
HÄVETKÄÄ PERKELEET! Menkää
28
1329
Vastaukset
- köyhyydestä valittavat
Ovat kansakunnan pohjasakkaa, satiaisia Suomi-neidon haaroissa!
- TTP
Ne jotka koittavat köyhiä ihmisiä syyllistää ja morkata kuuluvat tämän yhteiskunnan pohjasakkaan..
Suomessa on noin 450000 työtöntä, vapaita työpaikkoja vain noin 50000. Tuossa on epäkohta, jonka tyhmemmänkin räkyttäjän luulisi tajuavan.
- nää?
Paljon maksat niitä veroja koinsyömä homo?
Duunia tehdään, mutta kunnon liksalla. Pelastusarmeitasoset paskaduunit on tarkoitettu sinunlaisille!- Totuus ei aina miellytä
Toimeentulotuki puolitettaisiin niin eiköhän tuollaista laiskimusta alkaisi ns. paskaduunitkin kelvata. Varsinkin kun vuokraa ei enää maksettaisi.
Ikinä en ole ollut työttömän. Opiskelun lomassakin olin aina duunissa. Valmistumisesta viisi vuotta, aina hommissa. - sääli,sääli
Totuus ei aina miellytä kirjoitti:
Toimeentulotuki puolitettaisiin niin eiköhän tuollaista laiskimusta alkaisi ns. paskaduunitkin kelvata. Varsinkin kun vuokraa ei enää maksettaisi.
Ikinä en ole ollut työttömän. Opiskelun lomassakin olin aina duunissa. Valmistumisesta viisi vuotta, aina hommissa.Tyhmä pää, ruumis kärsii.
- ..........
Totuus ei aina miellytä kirjoitti:
Ikinä en ole ollut työttömän. Opiskelun lomassakin olin aina duunissa. Valmistumisesta viisi vuotta, aina hommissa.tavallaan olet oikeassa mutta et ole ajatellut asiaa loppuun asti...tukien puolittaminen patistaisi kummasti laiskureita töihin ja olisikin suositeltava toimenpide SIINÄ tapauksessa että töitä olisi tarjolla kaikille.Niinsanotut paskaduunitkin ovat aika kiven alla ja niihin hakeutuvat joskus jopa korkeasti koulutetutkin jotka ovat niin epäonnisia etteivät ole onnistuneet vakuuttamaan työhönottajaa/eivät tunne oikeita henkilöitä.
- Kaikille !
Kuuluu kaikille ! oli töisä tai ei !
Sinäkö omistat suomen kansallis varallisuuden !
voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään
Rakasta lhimmäistäsi niin kuin itseäsi!- niin kyllä sillä ruokaa
Saisi aivan hyvin. Viinaan, kaljaan ja tupakkaan ei rahaa jäisi ja hyvä niin, ne eivät ole välttämättömiä.
- Isämmemaalainen
niin kyllä sillä ruokaa kirjoitti:
Saisi aivan hyvin. Viinaan, kaljaan ja tupakkaan ei rahaa jäisi ja hyvä niin, ne eivät ole välttämättömiä.
Elää 200e/kk koitappa! vaikka et käyttäisi vinaa, tupakkaa...
Se on sit elämää... voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään
Porvarit jotka ei ole Kristittyjä vaan vapaamuurareita ovat tämän takana, he palvoo saatanaa lusiferiä.
- P.U. Liukko
Juuri tuolla tavalla saadaan Suomi nousemaan.
Työpaikkoja syntyy esim. talvella paljon kun on pakkoperustaa kunnallisisa partioita keräämään yöllä jäätyneet asunnottomat pois porttikäytävistä
Meno olisi kuin Pietarissa ikään. Muuttaisit sinne jos haluat nähdä sitä menoa.
Arvaan että olet EU-kannattaja. Mutta kerropa ensin miten 50000 (~vapaita työpaikkoja Suomessa) työpaikkaa jaetaan 250000 työttömän kesken niin että myös jokainen työnantaja olisi tyytyväinen.- Tasapuolisuutta
kuinka voi jatkuvasti olla vapaita työpaikkoja, jos on ihmisiä jotka todella haluavat töihin.. Täytetään ensin nuo 50000 paikkaa niin seuraavaksi tulee lisää..
- ihmetyttää
Tasapuolisuutta kirjoitti:
kuinka voi jatkuvasti olla vapaita työpaikkoja, jos on ihmisiä jotka todella haluavat töihin.. Täytetään ensin nuo 50000 paikkaa niin seuraavaksi tulee lisää..
Sinuun pätee paremmin kuin hyvin. Lusikalla anettu, ei kauhalla voi vaatia.
Työttömiä tulee joka päivä lisää. Joku pääsee pätkätöihin. Todellisia pitkänkeston töypaikkoja on vähän. Rakentamisessa joka päivä loppuu työpaikkoja ja uusia tulee. Kesto 1p-1v. Silti kuulutetaan jokainen uudeksi työpaikaksi. - teollisuushalleista
Vanhoista kasarmeista jne. Kyllä jokaiselle löytyisi katto pään päälle. Se on väärin että vuosikausia maksetaan vuokrat työhaluttomille. Jos ei puolessa vuodessa löydy työtä niin vuokranmaksu poikki. Lisäisi työhalukkuutta!
Palvelualalle syntyisi valtava määrä töitä. Yhdysvallat on tästä hyvä esimerkkin. - Tasapuolisuutta
ihmetyttää kirjoitti:
Sinuun pätee paremmin kuin hyvin. Lusikalla anettu, ei kauhalla voi vaatia.
Työttömiä tulee joka päivä lisää. Joku pääsee pätkätöihin. Todellisia pitkänkeston töypaikkoja on vähän. Rakentamisessa joka päivä loppuu työpaikkoja ja uusia tulee. Kesto 1p-1v. Silti kuulutetaan jokainen uudeksi työpaikaksi.Väestö ikääntyy ja työllisten määrä laskee hälyyttävästi.. Nykyinen työssäkäyvä väestö hoitaa lapset, sairaat ja vanhukset, mutta pinna alkaa täyttyä, kun terveitä ja työkykyisiä ihmisiä pitää "paapoa"..
- puukkoselkään
Väestö ikääntyy ja työllisten määrä laskee hälyyttävästi.. Nykyinen työssäkäyvä väestö hoitaa lapset, sairaat ja vanhukset, mutta pinna alkaa täyttyä, kun terveitä ja työkykyisiä ihmisiä pitää "paapoa"..
Kyllä työpaikoilla vili meininki. Työkaveri vihollinen.
Työpaikasta pitää taistella, ilmaset ylityöt kaverin syöminen.
Yli 45- joutokamaa.
Et tiedä asioista mitään. Kipase liiteriin ja sipase kirppisfillarin selkään ja lotkottele vajailla kumeila esonbaariin kysymään neuvoa! - Tasapuolisuutta
puukkoselkään kirjoitti:
Kyllä työpaikoilla vili meininki. Työkaveri vihollinen.
Työpaikasta pitää taistella, ilmaset ylityöt kaverin syöminen.
Yli 45- joutokamaa.
Et tiedä asioista mitään. Kipase liiteriin ja sipase kirppisfillarin selkään ja lotkottele vajailla kumeila esonbaariin kysymään neuvoa!se perusvastaus, kun oma tieto loppuu.. Itse olen ollut työelämässä mukana jo yli 25 vuotta.. Kerran irtisanottu ja tehnyt myös niitä muka "paskaduuneja"..
Ei työpaikasta tarvitse taistella, mutta joillekkin on tullut yllätyksenä, että enää ei makseta vain työpaikalla olosta, kunta- ja valtiosektori on tästä hyvä esimerkki.. Nyt kun yllättäen joutuukin tekemään jotain muutakin kuin lukemaan sanomalehdet, niin on tuska puserossa.. - suojatyöpaikka!
se perusvastaus, kun oma tieto loppuu.. Itse olen ollut työelämässä mukana jo yli 25 vuotta.. Kerran irtisanottu ja tehnyt myös niitä muka "paskaduuneja"..
Ei työpaikasta tarvitse taistella, mutta joillekkin on tullut yllätyksenä, että enää ei makseta vain työpaikalla olosta, kunta- ja valtiosektori on tästä hyvä esimerkki.. Nyt kun yllättäen joutuukin tekemään jotain muutakin kuin lukemaan sanomalehdet, niin on tuska puserossa.."se perusvastaus, kun oma tieto loppuu.. Itse olen ollut työelämässä mukana jo yli 25 vuotta.. Kerran "
Toi ei ole mahdollista, kuin suojatyöpaikassa, kunalla tai sukulaisella.
Siitä kokemuksesta. Olen (olin) työelämässä pitkälle yli 40v. Saanut kenkää ja itse ottanut monta kertaa. Palkannut ja erottanut satoja. Että tietoa ja kokemusta riittää. Kipase sinne esonbaariin viisastumaan! - Tasapuolisuutta
suojatyöpaikka! kirjoitti:
"se perusvastaus, kun oma tieto loppuu.. Itse olen ollut työelämässä mukana jo yli 25 vuotta.. Kerran "
Toi ei ole mahdollista, kuin suojatyöpaikassa, kunalla tai sukulaisella.
Siitä kokemuksesta. Olen (olin) työelämässä pitkälle yli 40v. Saanut kenkää ja itse ottanut monta kertaa. Palkannut ja erottanut satoja. Että tietoa ja kokemusta riittää. Kipase sinne esonbaariin viisastumaan!että sinä olet saanut tietosi essonbaarista.. ;-)
Siis olen ollut myös kymmenissä työpaikossa, valtiolla, kunnalla, yksityisellä alle 10 hengen työpaikosta yli 10000 hengen työpaikkoihin.. je edelleen painetaan duunia kovalla innolla..
- ........
rappioalkoholistit eivät edes pärjää tuolla 400 sadalla oletettaen että täytyy syödäkin ja joskus investoida vaatteisiin ja hygieniaan.eli toimeentulotuki pitäisi nostaa 750€ joka on eu:n köyhyysraja.ei olisi köyhiä juoppoja enää:)
- Ei verorahoja viinaan
Se on sitten oma valinta, ostaako ruokaa tai viinaa. Jos ostaa viinaa, turha valittaa nälästä!
- ........
Ei verorahoja viinaan kirjoitti:
Se on sitten oma valinta, ostaako ruokaa tai viinaa. Jos ostaa viinaa, turha valittaa nälästä!
ei taida olla ihan kaikki yläkerrassa kohdallaan?deekuille dokaamisen lopettaminen on melkein yhtä vaikeaa kuin suomen poliitikoille valehtelun&sumutuksen VÄHENTÄMINEN
- Retku
Hohhoijaa.
- tulisimme
Koska voimme tulla töihin , kerro missä firmasi
on . Tulemme varmasti tekemään työsi.Näin haluamme auttaa myös sinua rikastumaan.
Joten laitahan osoitteesi tänne. - töissä ja palkka ei riitä
ees elämiseen!!!!!!!!!!!siis haloo..
otettampa vielä *kierrätykseen* ulkomailta työvoimaa..se se vsta kalliiksi tulee??!!!
pieni palkka ja asumistuet jne tuet siihen päälle!Töitä vaan ei taho löytää helposti..ja niitä ei oo!Satoja ja satoja hakemuksia täytät ompa kivaa.:-(...kokeile itse ja auo sitten päätäs täällä.
Lisäksi suomessa maksetaan veroa liikaa.Minulle jää alle 900euroa käteen,
1500euronpalkasta ja mätkyt vielä perään ensi vuonna!ihanaaaaa.....:-( - åpoiåpopå¨på
- sep
Sinä joka ilmoitit, että kaikille riittää töitä. Pistäppä nimesi ja osoitteesi, niin täältä tulee heti satatuhatta ahkeraa työntekijää ja kaikki laillinen työ kelpaa. Tietenkin Sinun pitää maksaa kaikki työnantajalle kuuluvat velvoitteet. Meille riittää ihan normaali TES:sin mukainen palkka. Tapaamisiin.
- Tasapuolisuutta
On ainakin jatkuva pula metallimiehistä..
.. Sinä tietysti olet jonon viimeinen ja odotat, että 99 999 muuta työllistyy ensin..
- ja pitää paikkansa
tyhmä töitä tekee ja viisas elää vähemmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680