voi ville, olisit laittanut sitä tukkaa vähän paremmin, oli ne sentään linnanjuhlat....
But anyway, Ville is the best singer in the world.
Se on saanut maineensa ihanan lauluäänensä yms. avulla eikä millään siloposkilla ja valkaistuilla hampailla kuten Herra A.Tuisku.
Hyvä ville, toit itsesi, etkä mitään ylimääräistä, anttituiskun meikin alta ei miestä näkynyt. :( ei minulla ole mitään anttia vastaan, mutta tiedoksi vaan et toi sun teinityyli puree vain about 12 vee pikkutyttöihin ja muihin teineihin. Niin pitäähän teineilläkin olla idolinsa..........hyvä antti
Voi Ville
10
1427
Vastaukset
- Ei kummankaan fani
Antti sentään osaa käyttäytyä vaikka on vain 22 vuotias, kun sen sijaan Ville Valosta ei voi sanoa samaa. Olis edes pehkonsa kammannut.....
- tarvitse kammata
koska hänen faninsa eivät fanita häntä PELKÄN ulkonäön takia. Hän on jokatapauksessa loistava vaikka olis tullu isänsä mikkihiirikalsart puolitangossa juhliin.
- Visuyfy
tarvitse kammata kirjoitti:
koska hänen faninsa eivät fanita häntä PELKÄN ulkonäön takia. Hän on jokatapauksessa loistava vaikka olis tullu isänsä mikkihiirikalsart puolitangossa juhliin.
Tuo edellinen kirjoittaja kirjoitti täyttä faktaa. Ville on kuningas.. Hän on kohtelias oman tyylinsä taituri..sympaattinen. Ja se ääni!!! Voiko ihanampaa olla!!
Ja ihana tyyli. Linnassakin upea kuin mikä!!
- Rokkariiih
Ville on kyllä suvaitsevaisuuden huippu. Hän käyttäytyi kohteliaasti Antti tuiskulle, ja tarjoutui opettamaan anttia suomen musiikin historian perustiedoilla (kun pöljä antti ei mitään suomalaisesta musiikista tiiä).
Ja kiitokseksi neiti yrittää vihjaista medialle, että tällä ja Valolla olisi jotain "säpinää".
Häpeä ana- Ninaaaa
''Ville on kyllä suvaitsevaisuuden huippu. Hän käyttäytyi kohteliaasti Antti tuiskulle, ja tarjoutui opettamaan anttia suomen musiikin historian perustiedoilla (kun pöljä antti ei mitään suomalaisesta musiikista tiiä). ''
SAMAA MIELTÄ^^ :>
Villehän oli kohtelias kuin mikä, ihana ihminen
- Tietäjä-Ossi
Imelää tupakkaa..
Poju oli pöllyssä muustakin kuin alkoholista. No, taiteilijoille se suodaan. - pelle pelle
pelle sanoi tuolla aikasemmissa keskusteluissa et kyllä hävettää toi Ville, kehtaatkin.
Minua henkilökohtaisesti hävettää suomalaisten tyhmät mielipiteet ja tämä erittäin tyhmä laiska kansa.
Pah,,,villen ansiosta suomi on maailmankartallla.- ryjddghb
samaa mieltä pelle pellen kanssa :D
- Valotyttö
Ville oli kaikista ihanin linnanhuhlista!
- Elyce
Ihan hyvin ne hiukset oli, tämä on juuri sitä kummallista tekosivistystä, että laitetaan tukka hyvin... kuka siitä hyötyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154