Eipä uskois että Oulun kaupunki on näin huono järjestämään asioita terveydenhuollon osalta. En meinannut saada aikaa lapselle joka on kipeä, en syytä henkilökuntaa, mutta jossain mättää tosipahasti kun ei oo lääkäreitä hoitamaan apuatarvitsevia. Valitettavasti tämä ei ole ensimmäinen kerta. Tälläista on sitten Kaijonharjussa, onkohan muut terveysasemat samassa tilanteessa. Oulun kaupunki on lopettanut ekaluokkalaisten terveystarkastukset jotka tehtiin ennen koulun alkua, vaikka kovasti kehuvat Oulun kaupungin ennakoivaa terveyshuoltoa.
Terveydenhuolto
3
318
Vastaukset
- .........
Itse olen ollut aina tyytyväinen Kaijonharjun tilanteeseen ja siihen kuinka hyvin tk:n pääsee mut voisiko tällähetkellä syynä olla nämä uudet asuinalueet ja terveyskeskuksesa oleva remppa...tiedä häntä mutta muutoksiin pitäisi tieten varautua mut tunnetusti terveyskeskuslääkäriksi ei ole tunkua
- K-pää
Turha huudattaa sairasta lasta, vie yksityiselle.
Hinta on tässä asiassa aivan toisarvoinen seikka.
Eikä ole niin kallista kuin luullaan.
Lapsen parhaaksi.- laspen
viedä yksityiselle ne joilla on siihen varaa.. on paljon yh-äitejä ja isiä joilla ei välttämättä ole varaa käyttää yksityisen lääkärin palveluja kun rahat menevät ruokaan ja vuokraan...
Tällä hetkellä on kuulemma vain 2 lääkäriä Kaijonharjussa. Tuolla lääkärimäärällä ei tosiaankaan pysty hoitamaan näin isoa aluetta...
Jos ei saa kaijonharjusta aikaa niin voihan sitä viedä yhteispäivystykseen lapsen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405