Oli hyvässä pöhössä!
Hemohessia ja amfetamiinia vai?
Mitä Ville nyt oli vetänyt?
8
2430
Vastaukset
- se kuuluu
mielestäni niin suuri mies kuin Ville Valo ei ole tilivelvollinen kenellekään. :)
- ...
Ei ville mukään Elvis ole!
Ja eikö G. W. Bushkaan ole kenellekään tilivelvollinen..'
'
Jóri iske ydinkärjellä edellisen kirjoittajan perhettä kohtaan, se on OK! LOL
- Irti huumeista ryy
Herra Valo oli pössytellyt imelää tupakkaa ja napsinut pari essoa..
Ja heti yritti Antti iskeä kiinni ;D
Antti Tuisku on myöntänyt julkisesti olevansa homoseksuaali. Ville vain BI.- paskaa
Missä Antti on muka myöntänyt olevansa homo ? Valehtelet, provoilija.
- l` etat e est moi.
Ja siihen taas kodikkaasti yhdessä syvänsinisen kynttilän kanssa hiljennymme!Ajatella!-Taas itsenäisyyttä me juhlimme!Juhla hymnnin nousuja ja laskuja solujuen seuraamme!Tuskimpa me edes tässä vanhoja ja köyhiä edes muistamme,vaikka tässä ylistysten liittotasavallassa asumme!
- Ninaaaa
Ja mistähän te olette varmoja että Ville on jotain kamaa vetänyt ?... Huh huh..
- makezttaja
awa ja ox olivat linnanjuhlissa sillä olen ollut
heidän kanssaan tekemässä monsterdiscohel.comin
sivuja ja tiedän kyllä.p.s.lordi ei ole vellihousu. - BLOOD IS LIFE
Tuskin mitään hemohessii oli ottanu vaan alkoholia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393