koiralle kaljaa?

Mr dogaaja

Hei, tuli tänään aamulla kaverin kanssa puhetta siitä, että mitenkä koirat käyttäytyvät ollessaan humalassa. kaupasta saisi vaikka heti olutta, ja koira löytyy, niin voisi kokeilla, mutta ei uskalla, taitaa mennä eläinrääkkäyksen puolelle. Onko kukaan kuullut tapauksista, joissa koira olisi humalassa? Mitenkä se käyttäytyy?

14

5749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheap Shit

      nii yks koira (Dreeveri) on juonu kaljaa ja ollu vissii vähä tilulilulei, oon kuullu tapauksesta. on meijänkin koira kattonu *Sillä Silmällä* äitin viinilasia mutta jäi siltä juomiset unelmaksi...

    • kas kas

      jaa , et bissee eläimelle !! JUST, kertooko se sulle , jos se satuttaa ittensä siinä hiprakassa huomaamatta (silmät , kuono) niimpä ,,,,,ei valita ei ,,,,kärsii vaan ,,,,sun hauskasta kokeilusta !

    • Huom!

      Hemmetin vastuuttomat kakarat! Koiran elimistö ei kykene käsittelemään alkoholia kuten ihmisen elimistö käsittelee ja koira saa vakavan ja jopa hengenvaarallisen myrkytyksen jo varsin vähäisestä määrästä alkoholia.

      Tulispa puhetta siitäkin kuinka te vastuuttomat kakarat (iästä riippumatta) käyttäytyisitte kun saisitte edes hitusen lisää järkeä ja vastuullisuutta!

      Ja kyllä, alkoholin antaminen koiralle on vastuuttomuuden ja järjettömyyden ohessa myös eläinsuojelurikos.

    • koiraimmeinen_

      Älä edes ajattele kokeilevasi tuollaista!!!!Se on eläinrääkkäystä,joka on rikos.Alkoholi on vaarallista koirille.Älä siis vahingoita nelijalkaista ystävääsi,tai etsin sinut henk.koht.,ja saat eläinsuojeluviranomaiset kimppuusi!

    • Kyselijä

      Koirat kun tunnetusti tykkäävät kaljan mausta, vaikkei sitä saisikaan antaa niille... niin mitäs alkoholiton olut?

    • gegs

      joo join tos mun fifin kanssa eilen vähän viinaa, siitä tuli aika hassu. Mentiin baariinkin ja tanssittiin pilkkuun asti.

      ohgay

      • ......

        Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...


      • mitä ihmettä?
        ...... kirjoitti:

        Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...

        et sinäkään voi kovin vanha olla kun äidinkieli noin hakusessa.


      • gegs
        ...... kirjoitti:

        Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...

        sä voit olla noin huumorintajuton vai kenties tyhmä? Mä varmaan koiran kanssa pääsen baariin heilumaan ja vetämään viinaa! :D

        Heitin vaan typerän kommentin tohon, jos joku oikeasti on niin tauno että miettii tommosia asioita voiko koiran kanssa vähän ruveta kännäämään..


    • koirasi kuolisi siihen alkoholiin.Toivottavasti tää on vain provo eikä mikään tosi juttu..

    • koirani joskus

      oli kaatanut töyden kaljapullon lattialla sillä aikaa kun kävin vessassa ja joi maahan valuneen kaljan, eli käytännössä koko pullon. Hetken aikaa oli ihan normaali ja sitten siirtyi omalle paikalleen nukkumaan. Oli tuolloin vielä pentu, eli varsin pieni kokoinenkin.

      Mitään erityisen mielenkiintoista ei siis tapahtunut, joten ei sen takia kannata vaarantaa koiran terveyttä tahallaan.

      Ps. Sen jälkeen on yrittänyt juoda kaikista kaljapulloista jämät, mitä ulkoa löytää.

    • Yksvaankoiramies

      Minä ainakin juon kaljani mieluummin koirani kanssa kuin akkani kanssa. Koira ei jäkätä eikä kikata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe