Hei, tuli tänään aamulla kaverin kanssa puhetta siitä, että mitenkä koirat käyttäytyvät ollessaan humalassa. kaupasta saisi vaikka heti olutta, ja koira löytyy, niin voisi kokeilla, mutta ei uskalla, taitaa mennä eläinrääkkäyksen puolelle. Onko kukaan kuullut tapauksista, joissa koira olisi humalassa? Mitenkä se käyttäytyy?
koiralle kaljaa?
14
5749
Vastaukset
- Cheap Shit
nii yks koira (Dreeveri) on juonu kaljaa ja ollu vissii vähä tilulilulei, oon kuullu tapauksesta. on meijänkin koira kattonu *Sillä Silmällä* äitin viinilasia mutta jäi siltä juomiset unelmaksi...
- kas kas
jaa , et bissee eläimelle !! JUST, kertooko se sulle , jos se satuttaa ittensä siinä hiprakassa huomaamatta (silmät , kuono) niimpä ,,,,,ei valita ei ,,,,kärsii vaan ,,,,sun hauskasta kokeilusta !
- Huom!
Hemmetin vastuuttomat kakarat! Koiran elimistö ei kykene käsittelemään alkoholia kuten ihmisen elimistö käsittelee ja koira saa vakavan ja jopa hengenvaarallisen myrkytyksen jo varsin vähäisestä määrästä alkoholia.
Tulispa puhetta siitäkin kuinka te vastuuttomat kakarat (iästä riippumatta) käyttäytyisitte kun saisitte edes hitusen lisää järkeä ja vastuullisuutta!
Ja kyllä, alkoholin antaminen koiralle on vastuuttomuuden ja järjettömyyden ohessa myös eläinsuojelurikos. - koiraimmeinen_
Älä edes ajattele kokeilevasi tuollaista!!!!Se on eläinrääkkäystä,joka on rikos.Alkoholi on vaarallista koirille.Älä siis vahingoita nelijalkaista ystävääsi,tai etsin sinut henk.koht.,ja saat eläinsuojeluviranomaiset kimppuusi!
- Jeesssssssxsssssss
Muutenvaa kirjoitti:
Pasi viheraho han anto penalla kaljaa ja pena kuoli
https://youtu.be/dFIyKtFhjS0Ei pena siihen kuollut.
- Kyselijä
Koirat kun tunnetusti tykkäävät kaljan mausta, vaikkei sitä saisikaan antaa niille... niin mitäs alkoholiton olut?
- gegs
joo join tos mun fifin kanssa eilen vähän viinaa, siitä tuli aika hassu. Mentiin baariinkin ja tanssittiin pilkkuun asti.
ohgay- ......
Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...
- mitä ihmettä?
...... kirjoitti:
Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...
et sinäkään voi kovin vanha olla kun äidinkieli noin hakusessa.
- gegs
...... kirjoitti:
Hellurei ja huhhu... miten voitte edes miettiä tuommosta... Huomaa kyllä jo ajatus maailmasta että taidatte olla hieman nuorempaa porukkaa...
sä voit olla noin huumorintajuton vai kenties tyhmä? Mä varmaan koiran kanssa pääsen baariin heilumaan ja vetämään viinaa! :D
Heitin vaan typerän kommentin tohon, jos joku oikeasti on niin tauno että miettii tommosia asioita voiko koiran kanssa vähän ruveta kännäämään..
koirasi kuolisi siihen alkoholiin.Toivottavasti tää on vain provo eikä mikään tosi juttu..
- koirani joskus
oli kaatanut töyden kaljapullon lattialla sillä aikaa kun kävin vessassa ja joi maahan valuneen kaljan, eli käytännössä koko pullon. Hetken aikaa oli ihan normaali ja sitten siirtyi omalle paikalleen nukkumaan. Oli tuolloin vielä pentu, eli varsin pieni kokoinenkin.
Mitään erityisen mielenkiintoista ei siis tapahtunut, joten ei sen takia kannata vaarantaa koiran terveyttä tahallaan.
Ps. Sen jälkeen on yrittänyt juoda kaikista kaljapulloista jämät, mitä ulkoa löytää. - Yksvaankoiramies
Minä ainakin juon kaljani mieluummin koirani kanssa kuin akkani kanssa. Koira ei jäkätä eikä kikata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483