Apua? Mitä lahjaksi

Jussei92

Olen odotellut joulua, ikää on 14v.
Vanhempani sanoivat että saat nyt about 200-500e lahjoja, riippuen siitä mitä. Eli esimerkiksi jos ostan jotain tietokoneisii tai konsoleihin liittyvää en sais noin paljoa, mutta jos on jotain vaatteita ja muita toiveita niin saan.

Haluan kuitenkin jotain kivaa, teknologiaan liittyvää. Ainut on, etten tiedä..

Aluksikkin mun tv on ihan hyvä, mulla on PS2 uutta pelikonsolia en tarvitse. Mulla on perus Creativen
mp3-soitin ja tietokone on tätä vuosimallia. Kännykkä on nokian 6280 tarpeeksi hyvä, webkamerat
mikit stereot digikamerat mopot jne :D En tiedä yhtään mitä toivoisin. PSP on ollut harkinnassa.. mutta en sitten tiedä.

5

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

Heh, tuli mielikuva että sinulla on jo kaikkea. Pyydä jotain järkeviä lahjoja. Vaikka nyt tylsältä tuntuisikin, niin esim. jotain astioita jne. Niille tulee käyttöä varmasti kun muutat joskus omillesi asumaan. Varmasti ajattelet nyt, että ei ikinä tuollaisia, mutta myöhemmin harmittaa kun joutuu kaiken hommaamaan kerralla. Nimimerkillä kokemusta on =)

• kimuranttia

mitens olisi uusia pelejä siihen ps2:een?
      säästötilille rahana kevarikorttia varten.
      muotivaatteita, videokamera, wlan-yhteys..

hmm on myös hyvä sanoa ettei sinulta puutu mitään, sillä siitä saa he hyvän mielen =)

• hyvät

sähköurut/syntikat tms.. teet itse musaa sitten.. se on kivaa

• sumissi-mummu

sulla tuntuu oleva jo niin paljon tuota kamaa et oiskohan aihetta enempään,kun et keksi uutta.rupea säästämään tilillesi niin autorahat kasaantuu huomaamattomasti ja 18v voit ostaa "omilla rahoilla auton.muista joulumieli!!

• jamin10

Näinhän se on. Me emme oikeasti tarvitse mitään enää.Mutta kun on joulu, niin pitää pitää pitää ostaa. Eihän joulu muuten tule?
      Jos olisin sinä, pyytäisin avaamaan tilin ja laittamaan sinne pesämunan,sekä kartuttamaan tiliä vuosittain.Olisi synttäreitä, rippilahjoja,jouluja ymym... Kun tulisin täysikäiseksi/muuttaisin kotoa/ostaisin oman asunnon/päättäisin ajaa ajokortin/lähtisin matkustelemaan/tmstms olisi sinne kertynyt omia säästöjä ja erinäisiä lahjarahoja..Mahtavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      83
      3265
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2074
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1850
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      304
      1403
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      35
      1308
    6. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      113
      1254
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      93
      1229
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1110
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1094
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1071
    Aihe