Onko ketään..

synt.

04.01.1974 ja mies vai nainen?? Teidän ikä ja luonne??

6

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos osaa yhtään laskea

      niin sen iän voi tuosta aika hyvin päätellä=)Mä olen samana päivänä, mutta vuotta aiemmin syntynyt, naispuoleinen, nouseva merkki neitsyt, joten se vaikuttaa kaurisluonteeseen jonkin verran. Astro.fi-sivustolta voit tehdä kartan ja pikatulkinnan ilmaiseksi, syvällisempi tulkinta on maksullinen. Enpä lähde tässä erittelemään luonnettani sen enempiä, aika hyvin on kuvattu tuolla alla kohdassa "ovatko kauriit määräileviä":D

      • Yhhyhhyhhy

        Hellanlettat tentään:))

        SIIs miten se on mahdollista, että sinulleko ei oo tullu edes mieleen, että semmoisistakin ihmisistä,-jotka eivät ikinä määräile ketään,-löytyy niitä sinun kauriita.

        Ja joka ikisestä merkistä löytyy myös määräilijöitä, ja ihan yhtä paljon, kuin kauriistakin.

        Oon pannu merkille omalla kohdallani, että joitakin ihmisiä määräilen ja joitakin en.
        Minkä johtopäätöksen sinä siitä tekisit, koska sinäkin menettelet aivan samoin.
        Ja minä en ole kauris.


      • ilmoitin, että
        Yhhyhhyhhy kirjoitti:

        Hellanlettat tentään:))

        SIIs miten se on mahdollista, että sinulleko ei oo tullu edes mieleen, että semmoisistakin ihmisistä,-jotka eivät ikinä määräile ketään,-löytyy niitä sinun kauriita.

        Ja joka ikisestä merkistä löytyy myös määräilijöitä, ja ihan yhtä paljon, kuin kauriistakin.

        Oon pannu merkille omalla kohdallani, että joitakin ihmisiä määräilen ja joitakin en.
        Minkä johtopäätöksen sinä siitä tekisit, koska sinäkin menettelet aivan samoin.
        Ja minä en ole kauris.

        se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.


      • ap.
        ilmoitin, että kirjoitti:

        se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.

        Taas tappelu, voi jeesus........ oon kauris ja kys. vähän että onks kuka vielää sen henkil. ja sie toisena vastan.ja kolmas, mulla on myös samalainen luonne etten jaksa tyhmiä ihmisiä, mutta osaan olla myös hilja kun tartee enkä mee todist.ja en välittää yhtään. Juuh oon kylmä henkilö =)


      • Mullakin
        ilmoitin, että kirjoitti:

        se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.

        En minäkää jaksa tyhmiä ihmisiä, minä vain hyhhyttelen semmoisille.


      • Eiks ookki
        ap. kirjoitti:

        Taas tappelu, voi jeesus........ oon kauris ja kys. vähän että onks kuka vielää sen henkil. ja sie toisena vastan.ja kolmas, mulla on myös samalainen luonne etten jaksa tyhmiä ihmisiä, mutta osaan olla myös hilja kun tartee enkä mee todist.ja en välittää yhtään. Juuh oon kylmä henkilö =)

        Mukava kiusata noita horoskooppiin uskovia, kun ne alkaa tapella heti. hehe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe