04.01.1974 ja mies vai nainen?? Teidän ikä ja luonne??
Onko ketään..
6
563
Vastaukset
- Jos osaa yhtään laskea
niin sen iän voi tuosta aika hyvin päätellä=)Mä olen samana päivänä, mutta vuotta aiemmin syntynyt, naispuoleinen, nouseva merkki neitsyt, joten se vaikuttaa kaurisluonteeseen jonkin verran. Astro.fi-sivustolta voit tehdä kartan ja pikatulkinnan ilmaiseksi, syvällisempi tulkinta on maksullinen. Enpä lähde tässä erittelemään luonnettani sen enempiä, aika hyvin on kuvattu tuolla alla kohdassa "ovatko kauriit määräileviä":D
- Yhhyhhyhhy
Hellanlettat tentään:))
SIIs miten se on mahdollista, että sinulleko ei oo tullu edes mieleen, että semmoisistakin ihmisistä,-jotka eivät ikinä määräile ketään,-löytyy niitä sinun kauriita.
Ja joka ikisestä merkistä löytyy myös määräilijöitä, ja ihan yhtä paljon, kuin kauriistakin.
Oon pannu merkille omalla kohdallani, että joitakin ihmisiä määräilen ja joitakin en.
Minkä johtopäätöksen sinä siitä tekisit, koska sinäkin menettelet aivan samoin.
Ja minä en ole kauris. - ilmoitin, että
Yhhyhhyhhy kirjoitti:
Hellanlettat tentään:))
SIIs miten se on mahdollista, että sinulleko ei oo tullu edes mieleen, että semmoisistakin ihmisistä,-jotka eivät ikinä määräile ketään,-löytyy niitä sinun kauriita.
Ja joka ikisestä merkistä löytyy myös määräilijöitä, ja ihan yhtä paljon, kuin kauriistakin.
Oon pannu merkille omalla kohdallani, että joitakin ihmisiä määräilen ja joitakin en.
Minkä johtopäätöksen sinä siitä tekisit, koska sinäkin menettelet aivan samoin.
Ja minä en ole kauris.se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.
- ap.
ilmoitin, että kirjoitti:
se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.
Taas tappelu, voi jeesus........ oon kauris ja kys. vähän että onks kuka vielää sen henkil. ja sie toisena vastan.ja kolmas, mulla on myös samalainen luonne etten jaksa tyhmiä ihmisiä, mutta osaan olla myös hilja kun tartee enkä mee todist.ja en välittää yhtään. Juuh oon kylmä henkilö =)
- Mullakin
ilmoitin, että kirjoitti:
se kuvaa MINUN luonnettani. Tapanani ei ole lähteä yleistämään yhtään mitään. Ja sinä, opettele lukemaan ja sitten sen jälkeen kommentoimaan. Ja niin muuten, yksi juttu, joka myös kuvaa MINUN luonnettani on se, etten jaksa tyhmiä ihmisiä;)...se saa sappeni kiehumaan, lasken kymmeneen ja poistun paikalta.
En minäkää jaksa tyhmiä ihmisiä, minä vain hyhhyttelen semmoisille.
- Eiks ookki
ap. kirjoitti:
Taas tappelu, voi jeesus........ oon kauris ja kys. vähän että onks kuka vielää sen henkil. ja sie toisena vastan.ja kolmas, mulla on myös samalainen luonne etten jaksa tyhmiä ihmisiä, mutta osaan olla myös hilja kun tartee enkä mee todist.ja en välittää yhtään. Juuh oon kylmä henkilö =)
Mukava kiusata noita horoskooppiin uskovia, kun ne alkaa tapella heti. hehe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602