Teoriankoe

Elmerin

Menin ensimmäistä kertaa teorian kokeeseen ja reputin ainualla yhdellä kosahti masis mieli,uusi koe ensiviikolla.

8

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teoriakoe huomenna

Otan osaa, tulen varmaan huomenillalla itkemään samasta asiasta. :O Pelkään niin, että se on yhdestä kiinni.

• kyllä

luulempa että kuva puolella saan täydet niinkuin tähän asti aina kun olen harjoitellut mutta sanallisissa menee yleensä 3 väärin :(
        Ja oliko se että kuvissa 3 väärin ja sanallisissa vain 1?

• meni
        kyllä kirjoitti:

luulempa että kuva puolella saan täydet niinkuin tähän asti aina kun olen harjoitellut mutta sanallisissa menee yleensä 3 väärin :(
        Ja oliko se että kuvissa 3 väärin ja sanallisissa vain 1?

Siis sanallisissa saa olla 3 väärin ja kuvissa 8. Itse sain teoriakokeen eka yrittämällä läpi. Mulla oli sanallisissa ne max 3 väärin ja kuvissa 6. Olin käynyt autokoululla puolitoista viikkoa harjoittelemassa joka arkipäivä tunnin per päivä. Sain koulun kokeissa ja harjoituksissa nollatulosta eli kaikki oikein. Silti teroriakoe meni noinkin paljon huonommin. Syynä jännitys, mikä todella yllätti. Siinä vaiheessa, kun istuin yksin kopissa kuulokkeet korvilla, kädetkin tärisi ja kuulokkeista kuului oman sydämen syke aina, kun se nais ääni oli hiljaa. Tuntui, ettei ymmärrä näkemiänsä kuvia. Eli kannattaa harjoitella paljon, jos on taipumusta kokeessa jännittämiseen, jotta kuvat menevät rutiinilla. Jälkeenpäin mietin, että mitähän minä tässäkin jännitin. Tilanne oli kuitenkin ihan helppo. Maksoin virkailijalle kokeen ja jätin hänelle kännykän ja menin siihen koppin, mihin kehoitettiin. Pistin takin naulaan ja istuin tietokoneen ääreen. Yllätyin kuitenkin siitä, ettei siellä ollut hiirtä vaan sellainen laite, josta piti painaa a,b tai c nappia. Tsemppiä kaikille! Itselläni vielä useita ajotunteja ja inssi edessä.

• Läpi meni;)
        meni kirjoitti:

Siis sanallisissa saa olla 3 väärin ja kuvissa 8. Itse sain teoriakokeen eka yrittämällä läpi. Mulla oli sanallisissa ne max 3 väärin ja kuvissa 6. Olin käynyt autokoululla puolitoista viikkoa harjoittelemassa joka arkipäivä tunnin per päivä. Sain koulun kokeissa ja harjoituksissa nollatulosta eli kaikki oikein. Silti teroriakoe meni noinkin paljon huonommin. Syynä jännitys, mikä todella yllätti. Siinä vaiheessa, kun istuin yksin kopissa kuulokkeet korvilla, kädetkin tärisi ja kuulokkeista kuului oman sydämen syke aina, kun se nais ääni oli hiljaa. Tuntui, ettei ymmärrä näkemiänsä kuvia. Eli kannattaa harjoitella paljon, jos on taipumusta kokeessa jännittämiseen, jotta kuvat menevät rutiinilla. Jälkeenpäin mietin, että mitähän minä tässäkin jännitin. Tilanne oli kuitenkin ihan helppo. Maksoin virkailijalle kokeen ja jätin hänelle kännykän ja menin siihen koppin, mihin kehoitettiin. Pistin takin naulaan ja istuin tietokoneen ääreen. Yllätyin kuitenkin siitä, ettei siellä ollut hiirtä vaan sellainen laite, josta piti painaa a,b tai c nappia. Tsemppiä kaikille! Itselläni vielä useita ajotunteja ja inssi edessä.

Kandee kyllä hyvin valmistautua teoriaan, yllättävän lyhyt aika se 10 s miettiä niitä kuvia. Itse hoin joka kuvassa, että "vasemmalle", "oikealle" jne kun oli ko asiasta kyse. Se ainakin autto sekä syvään hengittely. Onneksi kopeissa ei ollut muita, vaan olin ainut sillä hetkellä, joten sai olla ihan rauhassa.

• ...
        Läpi meni;) kirjoitti:

Kandee kyllä hyvin valmistautua teoriaan, yllättävän lyhyt aika se 10 s miettiä niitä kuvia. Itse hoin joka kuvassa, että "vasemmalle", "oikealle" jne kun oli ko asiasta kyse. Se ainakin autto sekä syvään hengittely. Onneksi kopeissa ei ollut muita, vaan olin ainut sillä hetkellä, joten sai olla ihan rauhassa.

En ole koskaan päässyt ohjelmaa testaamaan, koska olen opetusluvalla oppinut. Näkeekö siinä kuluvan ajan per kysymys? Tuleeko siinä muutama harjoittelukysymys ennen varsinaista koetta?

• saa harjoitella
        ... kirjoitti:

En ole koskaan päässyt ohjelmaa testaamaan, koska olen opetusluvalla oppinut. Näkeekö siinä kuluvan ajan per kysymys? Tuleeko siinä muutama harjoittelukysymys ennen varsinaista koetta?

Kuluva aika näkyy oikeassa laidassa pylväänä, mikä laskee alaspäin ja vastattava olisi sinä aikana, kun pylväs näkyy. Kokeessa tuli muutama harjoituskysymys. Kannattaa kuitenkin harjoitella hyvin ennen koetta.

• teoriakoe tänään
        saa harjoitella kirjoitti:

Kuluva aika näkyy oikeassa laidassa pylväänä, mikä laskee alaspäin ja vastattava olisi sinä aikana, kun pylväs näkyy. Kokeessa tuli muutama harjoituskysymys. Kannattaa kuitenkin harjoitella hyvin ennen koetta.

Kiitos tuosta.
        Läpi meni, vaikka muuta odotin. Sydämenlyönnit varmaan kaikuivat katsastusasemalla kokeen aikana, ja huokaisin aika raskaasti kokeen jälkeen helpotuksesta, kun sainkin tietää tuloksen. Pelkäsin pahinta, kun sössin pari kuvaa.

• Elmerin
        teoriakoe tänään kirjoitti:

Kiitos tuosta.
        Läpi meni, vaikka muuta odotin. Sydämenlyönnit varmaan kaikuivat katsastusasemalla kokeen aikana, ja huokaisin aika raskaasti kokeen jälkeen helpotuksesta, kun sainkin tietää tuloksen. Pelkäsin pahinta, kun sössin pari kuvaa.

itellä maanantaina vastaa eessä ja tuntuu että sössin sen taas vaikka asenne ei kauhian hyvä ole=) mut toivon itselle parasta onnea viellä kerran kun läpäisit =) ja onnea inssiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe