Hei
Olisko kellään tiedossa hauskoja jouluaiheisia tekstiviestejä??
Kiitos jo etukäteen!!!
Jouluaiheiset tekstiviestit
4
20783
Vastaukset
- mari-anne83
Näin aidan takana tänäänkin, vilkkuvat kirkkaat silmät ja nenänkin. Ensin pelästyin, sitten hymyilin. Tontun saattaa nähdä missä vaan, lähetin sen sinuakin katsomaan. Jos kuulet pakkasessa kuiskauksen, saat samalla minulta halauksen.
Taivaalta sataa hienoista lunta, kaunis on joulun valtakunta. Lämpö on vallannut pienen ihmismielen, löytänyt paikan, jouluisen mielen.
Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän Joulun toivotuksen!
Tiedätkö, mitä olisi tapahtunut, jos olisi ollut kolme viisasta naista kolmen viisaan miehen sijasta? -He olisivat kysyneet suuntaa, saapuneet ajoissa, auttaneet synnytyksessä, siivonneet tallin, tehneet perunalaatikkoa, tuoneet käytännöllisiä lahjoja ja maailmassa olisi rauha!
Kinkku kärventyi, sinappi oli vanhaa, piparit loppu kesken, sauna paloi, kuusi kaatui, joulupukin parta irtosi. Joulu ilman iloisia yllätyksiä ei ole mitään!
En tiiä, miten tän kertosin, mut parempi kai kertoo ennen ku kuulet muualta. Tiiän, että tää satuttaa sua, mutta..... Joulupukkia EI OLE OLEMASSA.
Kaikille hyville kavereilleni, vihamiehilleni, seksipartnereilleni, myös niille jotka ottavat siitä maksun, teille jotka ovat minulle velkaa, teille joille minä olen velkaa, kaikille hurmaamilleni naisille ja heidän silloisille miehilleen, Alko ja kaikki muut hyvät tyypit: Hyvää Joulua!
Katso taivasta, tähtiä ja kuuta, vieläkö joulu on jotain muuta. Ystävän halaus ja aatos jalo, tuttua on myös kynttilän valo. Joulun maun tuntee jo kieli, mutta tärkein on kuitenkin hyvä mieli.
Joulu vanha, ikuinen aina yhtä kultainen, kaunis, herkkä, hempeä, pyhä, lämmin, lempeä.
Istuhan alas ja silmäsi sulje, enkeli lupas ettei ohitsesi kulje. Pian tunnet poskellasi sen, jouluenkelin kosketuksen.
Tunsin yöllä joulun saapuvan, maailman hetkeksi rauhoittuvan. Kuin todisteena tunteeni lujan, löysin tyynyltäni enkelin sulan.
Joulu on satu lapsien, vaan kaikki saamme kokea sen. Laulut mukavasti raikaa, sisältäen lämpöä, valoa, taikaa.
Piparin tuoksu, kiire ja juoksu. Ainainen hoppu, nyt se on loppu. Seisahdu hetkeksi, lopeta touhu, luoksesi saapuu oikea joulu.
En pannut lahjoja pakettiin, sillä asia on nyt niin: Ei onnea voi kääriä, niin valtavan suuria määriä!
Kuuntele... tiukuja voit jo kuulla, joulu on porraspuulla. Sytytä kynttilä, hiljenny tovi, avaa joululle ovi!
Tuossa on nyt muutama näin alkuun :)- eräa ehdotus
Älä pelästy jos yöllä huoneeseesi hiipii paksu parrakas mies ja kaapaa sinut säkiin, joku vain toivoi kaltaistasi ystävää joululahjaksi. Tämä oli erään tuttun lähettämä sähköposti viesti.
- reino
jouluja, jouluja
- äippä-36
Tiesitkö?Vaikkapa olisihan tämä pitänyt arvata..
Naaras- ja urosporoille kasvaa sarvet kesällä.
Urokset pudottavat sarvensa talven alussa, naaraat synnytettyään keväällä.Vanhoissa kuvissa joulupukin porpoista jok ikisellä, Petteristä Salamaan on sarvet eli niiden pitää olla tyttöjä! Olisihan se pitänyt tietää!Vain naiset pystyvät raahaamaan läskiperseistä punapukuista miestä ympäri maailman yhdessä yössä eksymättä!!! Mukavaa joulun odotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295