ÄÄNESTÄ KUKA MIELESTÄSI ON PALSTAN PARAS KÄYTTÄJÄ! VIESTEJÄ PALJON TÄNNE! TEHDÄÄN TÄSTÄ ENITEN VASTATUIN VIESTI! LIITTYKÄÄ! MINÄKIN KERRON OMANI KUN TÄÄLLÄ ON PALJON VIESTEJÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PARAS KÄYTTÄJÄ!
9
372
Vastaukset
- KITA 2
PARHAIMMAT VIESTIT LÄHETTÄÄ EHDOTTOMASTI LADY AWA.
- Miss Kita
Olen vasta pari päivää sitten saapunut tänne uutena, enkä ole keneenkään kamalasti tutustunut, mutta kai se sä olet, KITA 2. :)
- Lady Awa
Kiitos kiitos!
- KITA 2
Miss Kita kirjoitti:
Olen vasta pari päivää sitten saapunut tänne uutena, enkä ole keneenkään kamalasti tutustunut, mutta kai se sä olet, KITA 2. :)
VOITTE KAIKKI KÄYTTÄJÄT KIRJOITTAA TÄNNE OMAN KÄYTTÄJÄNNIMENNE, ETTÄ MISS KITA SAISI TUTUSTUA KAIKKIIN KÄYTTÄJIIN.JA EN TIETENKÄÄ UNOHDA KIITTÄÄ MISS KITAA, JOTEN KIITOS!:)
- ...
kyllä se minä oon. käytän parhaiten ja eniten.
- No emmä tiiä!
Lady Awa ja Miss Kita
- Miss Kita
Heh, kiitti... En mä täällä oo pitkään kyllä käynyt. :>
- KITA 2
viestejä tänne vaan!
- wertuerss
10 vuotta myöhässä ei haittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976