Miten ihastuksesta eroon?

JyyJii

Miten ihastuksesta päästään? Onko teillä muita vinkkejä kuin se että pysyttelee kaukana kohteesta?

19

1910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi

päästä eroon? Et pidä hänestä ollenkaan:( Kiva.

• JyyJii

siis, että miten päästä omasta ihastuksen tunteesta eroon

• kokemusta
        JyyJii kirjoitti:

siis, että miten päästä omasta ihastuksen tunteesta eroon

Kyl se aikaa myöten menee ohi, kun huomaat ettei toinen välitä.

• JiiJyy
        kokemusta kirjoitti:

Kyl se aikaa myöten menee ohi, kun huomaat ettei toinen välitä.

Tuntuu vaan kestävän aika kauan...mut kaipa se tästä. Mitään muuta en halua niin paljon kun päästä näistä tunteista eroon. Siis ja ongelma tässä on se et vastakaikua kyllä tulis, mutta se ei kertakaikkiaan käy.

• on kumma
        JiiJyy kirjoitti:

Tuntuu vaan kestävän aika kauan...mut kaipa se tästä. Mitään muuta en halua niin paljon kun päästä näistä tunteista eroon. Siis ja ongelma tässä on se et vastakaikua kyllä tulis, mutta se ei kertakaikkiaan käy.

kun vastakaikua saisit ja ei käy??
        Olet varmaan sitten varattu ja lupautunut toiselle. Kummallista, jos tunteita olisi toisellekin sitten...Tai mikä mä olen sanomaan:)

• JiiJYy
        on kumma kirjoitti:

kun vastakaikua saisit ja ei käy??
        Olet varmaan sitten varattu ja lupautunut toiselle. Kummallista, jos tunteita olisi toisellekin sitten...Tai mikä mä olen sanomaan:)

Arvasit oikein, tämä tavallinen tarina. Olen varattu. Mutta arvostan parisuhdettani niin paljon etten takuulla halua muuta kuin päästä näistä tunteista toista kohtaan. Ihan itkettää...ja toisaalta tekisi mieli hakata päätä seinään. Kun olen tässä kärvistellyt jo yli vuoden tämän tunteen kanssa ja tiedän..se on epäreilua sitä seurustelukumppania kohtaan. Mutta kun oikeasti haluan säilyttää tämän suhteen. Jotenkin luulen päässeeni näistä ja sitten nään tämän ihmisen (vahingossa) ja kaikki palautuu taas mieleen.

• voin sanoa
        JiiJYy kirjoitti:

Arvasit oikein, tämä tavallinen tarina. Olen varattu. Mutta arvostan parisuhdettani niin paljon etten takuulla halua muuta kuin päästä näistä tunteista toista kohtaan. Ihan itkettää...ja toisaalta tekisi mieli hakata päätä seinään. Kun olen tässä kärvistellyt jo yli vuoden tämän tunteen kanssa ja tiedän..se on epäreilua sitä seurustelukumppania kohtaan. Mutta kun oikeasti haluan säilyttää tämän suhteen. Jotenkin luulen päässeeni näistä ja sitten nään tämän ihmisen (vahingossa) ja kaikki palautuu taas mieleen.

että ymmärrän olosi. On se vaan niin kummallista miten joku voi tehdä vaikutuksen, joka kestää, kestää, kestää..vuoden mullakin jo. Mäkin haluun nää tunteet päästä pois. Ja kun mä nään sen oon kuin sulaa vahaa...

• yksi nainen
        JiiJYy kirjoitti:

mistäpäin olet?

• huuhaa-huuru
        JiiJYy kirjoitti:

Teillä on jotain selvittämättömiä asioita, selkeästi on.
        Joku elämäntehtävä joka teidän pitää tehdä, siksi et saa mielestäsi miestä ja tunteita. Näin mä haluaisin uskoa. Kuulostaa huuhaalta, tiedän. Se elämän tehtävä voi olla mitä vaan, sana, teko, asia, joku mikä auttaa oivaltamaan jotain. Voihan se olla lapsenkin teko... ;D

• öbaut

tollaset 100 vuotta

• hyytävää

Minun kohdallani näkyy toimivan,aika kohtalaisesti.Mies ei ota yhteyttä itse, ellen minä ensin.Joten oma vikansa,kun tunteeni kohta pakkasella.Tai niin,hän varmaan haluaakin!

• toi kamala

pyristely. Tälle ei nyt mitään voi, että meidän välillä on tunteita.

• Halolla hedduun.

Kuule vaikka tunteet ovatkin sotkeneet asioita, haluatko menettää tärkeän ystävän? Paras olisi jos kertoisit suoraan että välität tästä toisesta mutta olosuhteiden pakosta ette kykene muuhun kuin ystävyyteen...Oisko paha?

Se että pakenet kuin jänis pensaikkoon ja työnnät pääs piiloon ei ole miehistä. Entäpä jos tämä toinen ihminen onkin herkkä luonteinen eikä yksinkertaisesti kestä että hiljenet lopullisesti? Luulee että inhoat tms? Heikompi ihminen ei kestä sellaista tilannetta. Saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään. Ajattelitko asiaa tuolta kantilta laisinkaan?

Ehkäpä otat nyt yhteyden tähän toiseen naiseen ja kerrot TOTUUDEN! Välität muttet halua riskeerata omaa parisuhdettasi. Haluat jatkaa ystävänä...JA PIDÄT EDES JOSKUS JOTAIN YHTEYTTÄ...EIKÖ?

T:varattu n ihastuneena varatuun mieheen

• ei aloittaja

Noinhan se menis hienosti, jos vois olla jonkinlainen ystävä, ehkä toinen/kumpikin voisi siinä samalla elää tunteitaan pois, huomata että voi olla ystävä myös.

• uhkailevalta..

*saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään*. just joo. Toi ei oo tervettä sanoisin.

• =))
        uhkailevalta.. kirjoitti:

*saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään*. just joo. Toi ei oo tervettä sanoisin.

mutta olkoon...Jotkut tosiaankin ovat niin herkkiä että voivat satuttaa itseään. Onneksi osaan itse niellä katkerat pettymyksen kyyneleet ilman sen kummempaa tragediaa.

• yksiselitteistä
        =)) kirjoitti:

mutta olkoon...Jotkut tosiaankin ovat niin herkkiä että voivat satuttaa itseään. Onneksi osaan itse niellä katkerat pettymyksen kyyneleet ilman sen kummempaa tragediaa.

ole. Ei kaikkien varattujen puolisot hyväksy eri sukupuolta olevia ystäviä esim. Tyhmää minunkin mielestä.

• hmmp
        yksiselitteistä kirjoitti:

ole. Ei kaikkien varattujen puolisot hyväksy eri sukupuolta olevia ystäviä esim. Tyhmää minunkin mielestä.

Kieltäisit rakkaalta ystävyyden, mitä rakkautta se on?
        Ei ihmisiä voi omistaa ja määrätä elämästä.

• että..

se ihastuminen muuttuu muuksi..joskus kannattaa pitää etäisyyttä että suuremmat tunteet lakkaa ja sitten olla ystäviä..toiset ei edes halua tietää jos on varattu ja joku ihastunu häneen, voi ottaa sen ahdistavana tietona.Minä en ainakaan halua tietää, mitä minä sillä tiedolla teen, tunnen itseni vain vaívautuneeksi kun olen esm puolisoni ja tämän toisen osapuolen kanssa samassa kaveripiirissä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe