Miten ihastuksesta päästään? Onko teillä muita vinkkejä kuin se että pysyttelee kaukana kohteesta?
Miten ihastuksesta eroon?
19
1910
Vastaukset
- pitäisi
päästä eroon? Et pidä hänestä ollenkaan:( Kiva.
- JyyJii
siis, että miten päästä omasta ihastuksen tunteesta eroon
- kokemusta
JyyJii kirjoitti:
siis, että miten päästä omasta ihastuksen tunteesta eroon
Kyl se aikaa myöten menee ohi, kun huomaat ettei toinen välitä.
- JiiJyy
kokemusta kirjoitti:
Kyl se aikaa myöten menee ohi, kun huomaat ettei toinen välitä.
Tuntuu vaan kestävän aika kauan...mut kaipa se tästä. Mitään muuta en halua niin paljon kun päästä näistä tunteista eroon. Siis ja ongelma tässä on se et vastakaikua kyllä tulis, mutta se ei kertakaikkiaan käy.
- on kumma
JiiJyy kirjoitti:
Tuntuu vaan kestävän aika kauan...mut kaipa se tästä. Mitään muuta en halua niin paljon kun päästä näistä tunteista eroon. Siis ja ongelma tässä on se et vastakaikua kyllä tulis, mutta se ei kertakaikkiaan käy.
kun vastakaikua saisit ja ei käy??
Olet varmaan sitten varattu ja lupautunut toiselle. Kummallista, jos tunteita olisi toisellekin sitten...Tai mikä mä olen sanomaan:) - JiiJYy
on kumma kirjoitti:
kun vastakaikua saisit ja ei käy??
Olet varmaan sitten varattu ja lupautunut toiselle. Kummallista, jos tunteita olisi toisellekin sitten...Tai mikä mä olen sanomaan:)Arvasit oikein, tämä tavallinen tarina. Olen varattu. Mutta arvostan parisuhdettani niin paljon etten takuulla halua muuta kuin päästä näistä tunteista toista kohtaan. Ihan itkettää...ja toisaalta tekisi mieli hakata päätä seinään. Kun olen tässä kärvistellyt jo yli vuoden tämän tunteen kanssa ja tiedän..se on epäreilua sitä seurustelukumppania kohtaan. Mutta kun oikeasti haluan säilyttää tämän suhteen. Jotenkin luulen päässeeni näistä ja sitten nään tämän ihmisen (vahingossa) ja kaikki palautuu taas mieleen.
- voin sanoa
JiiJYy kirjoitti:
Arvasit oikein, tämä tavallinen tarina. Olen varattu. Mutta arvostan parisuhdettani niin paljon etten takuulla halua muuta kuin päästä näistä tunteista toista kohtaan. Ihan itkettää...ja toisaalta tekisi mieli hakata päätä seinään. Kun olen tässä kärvistellyt jo yli vuoden tämän tunteen kanssa ja tiedän..se on epäreilua sitä seurustelukumppania kohtaan. Mutta kun oikeasti haluan säilyttää tämän suhteen. Jotenkin luulen päässeeni näistä ja sitten nään tämän ihmisen (vahingossa) ja kaikki palautuu taas mieleen.
että ymmärrän olosi. On se vaan niin kummallista miten joku voi tehdä vaikutuksen, joka kestää, kestää, kestää..vuoden mullakin jo. Mäkin haluun nää tunteet päästä pois. Ja kun mä nään sen oon kuin sulaa vahaa...
- yksi nainen
JiiJYy kirjoitti:
Arvasit oikein, tämä tavallinen tarina. Olen varattu. Mutta arvostan parisuhdettani niin paljon etten takuulla halua muuta kuin päästä näistä tunteista toista kohtaan. Ihan itkettää...ja toisaalta tekisi mieli hakata päätä seinään. Kun olen tässä kärvistellyt jo yli vuoden tämän tunteen kanssa ja tiedän..se on epäreilua sitä seurustelukumppania kohtaan. Mutta kun oikeasti haluan säilyttää tämän suhteen. Jotenkin luulen päässeeni näistä ja sitten nään tämän ihmisen (vahingossa) ja kaikki palautuu taas mieleen.
mistäpäin olet?
- huuhaa-huuru
JiiJYy kirjoitti:
Teillä on jotain selvittämättömiä asioita, selkeästi on.
Joku elämäntehtävä joka teidän pitää tehdä, siksi et saa mielestäsi miestä ja tunteita. Näin mä haluaisin uskoa. Kuulostaa huuhaalta, tiedän. Se elämän tehtävä voi olla mitä vaan, sana, teko, asia, joku mikä auttaa oivaltamaan jotain. Voihan se olla lapsenkin teko... ;D
- öbaut
tollaset 100 vuotta
- hyytävää
Minun kohdallani näkyy toimivan,aika kohtalaisesti.Mies ei ota yhteyttä itse, ellen minä ensin.Joten oma vikansa,kun tunteeni kohta pakkasella.Tai niin,hän varmaan haluaakin!
- toi kamala
pyristely. Tälle ei nyt mitään voi, että meidän välillä on tunteita.
- Halolla hedduun.
Kuule vaikka tunteet ovatkin sotkeneet asioita, haluatko menettää tärkeän ystävän? Paras olisi jos kertoisit suoraan että välität tästä toisesta mutta olosuhteiden pakosta ette kykene muuhun kuin ystävyyteen...Oisko paha?
Se että pakenet kuin jänis pensaikkoon ja työnnät pääs piiloon ei ole miehistä. Entäpä jos tämä toinen ihminen onkin herkkä luonteinen eikä yksinkertaisesti kestä että hiljenet lopullisesti? Luulee että inhoat tms? Heikompi ihminen ei kestä sellaista tilannetta. Saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään. Ajattelitko asiaa tuolta kantilta laisinkaan?
Ehkäpä otat nyt yhteyden tähän toiseen naiseen ja kerrot TOTUUDEN! Välität muttet halua riskeerata omaa parisuhdettasi. Haluat jatkaa ystävänä...JA PIDÄT EDES JOSKUS JOTAIN YHTEYTTÄ...EIKÖ?
T:varattu n ihastuneena varatuun mieheen- ei aloittaja
Noinhan se menis hienosti, jos vois olla jonkinlainen ystävä, ehkä toinen/kumpikin voisi siinä samalla elää tunteitaan pois, huomata että voi olla ystävä myös.
- uhkailevalta..
*saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään*. just joo. Toi ei oo tervettä sanoisin.
- =))
uhkailevalta.. kirjoitti:
*saattaa masentua ihan tyystin jopa satuttaa itseään*. just joo. Toi ei oo tervettä sanoisin.
mutta olkoon...Jotkut tosiaankin ovat niin herkkiä että voivat satuttaa itseään. Onneksi osaan itse niellä katkerat pettymyksen kyyneleet ilman sen kummempaa tragediaa.
- yksiselitteistä
=)) kirjoitti:
mutta olkoon...Jotkut tosiaankin ovat niin herkkiä että voivat satuttaa itseään. Onneksi osaan itse niellä katkerat pettymyksen kyyneleet ilman sen kummempaa tragediaa.
ole. Ei kaikkien varattujen puolisot hyväksy eri sukupuolta olevia ystäviä esim. Tyhmää minunkin mielestä.
- hmmp
yksiselitteistä kirjoitti:
ole. Ei kaikkien varattujen puolisot hyväksy eri sukupuolta olevia ystäviä esim. Tyhmää minunkin mielestä.
Kieltäisit rakkaalta ystävyyden, mitä rakkautta se on?
Ei ihmisiä voi omistaa ja määrätä elämästä. - että..
se ihastuminen muuttuu muuksi..joskus kannattaa pitää etäisyyttä että suuremmat tunteet lakkaa ja sitten olla ystäviä..toiset ei edes halua tietää jos on varattu ja joku ihastunu häneen, voi ottaa sen ahdistavana tietona.Minä en ainakaan halua tietää, mitä minä sillä tiedolla teen, tunnen itseni vain vaívautuneeksi kun olen esm puolisoni ja tämän toisen osapuolen kanssa samassa kaveripiirissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756