mistä rahat ruokaan??

nallekarkkikuningatar

olen suht hyvin toimeentuleva , naimisissa. miten teillä riittää rahat kaikkiin mässäilyruokiin?? ,kuinka kehtaatte käydä ostaan kasoittain herkkuja?? mä ostan kasan suklaakonvehtirasioita kerralla posket punoittaen.. lopettaisin NIIIN mielelläni tän mut minkäs teet.

8

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • calmato

      Muistan sellaisen dokumentin, jossa oli päähenkilönä näyttelijä Leea Klemola. Filkan nimi oli 'Kuinka katosin karkkimaahan'. Leea Klemola kertoi velkaantuneensa pahimpana bulimia-aikanaan isoja rahamääriä.

      Vertaistuki voisi auttaa, mutta valitettavasti ryhmiä on vain suurilla paikkakunnilla. Kärsimystä bulimia aiheuttaa niin kuin kaikki sairaudet, vielä sitten rahanmeno muun kärsimyksen lisäksi.

      Toivon toipumista ja paranemista tervettä elämää sulle ja tietysti kaikille muillekin bulimiaa sairastaville.

      • mässyrahat aina jostain repii

        Niin.. kallistahan se on mutta aina sitä rahaa jostain saa. Pahimpina aikoina mä en syönyt ollenkaan normaalia ruokaa vaan ostin mässyruokaa ja sitten oksensin ne pois. Laihduinkin yli 15kg silloin.. Nyt kun olen syönyt normaalisti, on kiloja ruvennu hiipimään takasin.. Ja sekös veettää..


      • ja kyllähän se hävettää
        mässyrahat aina jostain repii kirjoitti:

        Niin.. kallistahan se on mutta aina sitä rahaa jostain saa. Pahimpina aikoina mä en syönyt ollenkaan normaalia ruokaa vaan ostin mässyruokaa ja sitten oksensin ne pois. Laihduinkin yli 15kg silloin.. Nyt kun olen syönyt normaalisti, on kiloja ruvennu hiipimään takasin.. Ja sekös veettää..

        Kerran kun ostin oikee kunnon mässyt lähikaupasta, kassa kysäs multa että onkos tänään herkkupäivä? Hiukka nolotti.. Mutisin siihen jotain että on tulossa vieraita.. Pää punasena. Mua hävettää oikeestaan mennä minkä vaan lihottavan kanssa kassalle kun tuntuu että ihmiset aattelee musta että kannattais tonki jättää herkut hyllyyn..


    • Jeamine

      Kyllähän tää nyt on ihan sairasta. Opiskelijana sitä ei muutenkaa eletä leveästi, ja ne vähäisetki tuhlaan sitten mässäilyyn... =/

      Mutta kaupassa-asioinnista mieleeni tuli omalla kohdallani joskus itsestänikin ääliö-juttu, kun samalla kertaa saatan ostaa mahdollisimman vähä-kalorisia jugurtteja ja rasvatonta maitoa, silti ostan samalla paljon kaikkea rasvaista ja lihottavaa.. että se siitä rasvattoman-maidon hyödystä ;) mahtaa kassatätejäki huvittaa O_o

      • sama juttu

        Ei sovellu bulimia oikein opiskelijabudjetille, siksi käynkin aina ilmaisilla leipäjakelupisteillä kahmimassa kaikki paahtoleivät ja pullapitkot itselleni ennen muita köyhiä.

        Ja tosiaan se ristiriita yhtäaikaa ostettavien kevyttuotteiden ja suklaalevyjen sun muiden välillä on myös aika kiusallinen.
        Nykyään olen opetellut tekemään suurimman osan mässäilyherkuistani itse, koska leivontatarvikkeet eivät nolota kassajonossa läheskään yhtä paljon kuin säkillinen karkkeja tai jättipakkaus jäätelöä. Kyllä hätä keinot keksii.


      • olen elintarvike..
        sama juttu kirjoitti:

        Ei sovellu bulimia oikein opiskelijabudjetille, siksi käynkin aina ilmaisilla leipäjakelupisteillä kahmimassa kaikki paahtoleivät ja pullapitkot itselleni ennen muita köyhiä.

        Ja tosiaan se ristiriita yhtäaikaa ostettavien kevyttuotteiden ja suklaalevyjen sun muiden välillä on myös aika kiusallinen.
        Nykyään olen opetellut tekemään suurimman osan mässäilyherkuistani itse, koska leivontatarvikkeet eivät nolota kassajonossa läheskään yhtä paljon kuin säkillinen karkkeja tai jättipakkaus jäätelöä. Kyllä hätä keinot keksii.

        ..alalla joten kokkaus ja leivonta sujuu. leivon jättimäisen suklaakakun ja syön sen yksin.. kassalla mulla kans ruisleipää, kurkkua, fun lightia ja sit erikseen ihan suklaat ja jäätelöt.. sitä oot mitä syöt!! niin kumpaa...


      • velkaa
        olen elintarvike.. kirjoitti:

        ..alalla joten kokkaus ja leivonta sujuu. leivon jättimäisen suklaakakun ja syön sen yksin.. kassalla mulla kans ruisleipää, kurkkua, fun lightia ja sit erikseen ihan suklaat ja jäätelöt.. sitä oot mitä syöt!! niin kumpaa...

        on kertynyt 10 vuoden bulimiasta.
        Miettikää


    • YMMÄRRÄBULIMIAA

      Minulla on bulimia. Olen sairastanut sitä vuodesta 2005. Kyseessä EI ole minun valintani. Kyseessä on SYÖMISHÄIRIÖ. Se on SAIRAUS, EI VALINTA. Kysytkö esim syöpää sairastavalta, valitseeko Hän sairautensa? Mikäli kysyt, täten varmasti kysyt lopun elämääsi,MIKSI jolla kulla on bulimia. KUKAAN ei VALITSE sairastua MIHINKÄÄN tautiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe