Miten muilla on onnistunut lääkkeen lopetus? Mulla viikko lääkkeetöntä aikaa takana,ja olo on aivan kauhee...
Cipralexin lopetus
3
587
Vastaukset
- lopetin...
kun minä lopetin juhannuksena kyseisen lääkkeen.alkoi syksyllä taas ahistaan hulluna ja kohtauksia sateli..alotin uudestaan ja voin hyvin..en sinuna lopettas!muutenki masentavaa aikaa ku on synkkää..ja ahistavaa..lääkkeellä mä pärjään muuten makaisin himas enkä menis ees kauppaa. :(
- aloittaja
Ei kai se hyväks oo koko ikäänsä lääkkeitä syödä, joten haluisin kyllä niistä eroon! Paniikkikohtauksia ei oo tullu enää,mutta tää huimaus ja pyörrytys on ihan kauheeta...
- hiphei
Minulla ei ainakaan lopetus onnistunut kovin hyvin. Olin voinut hyvin jo pitkän aikaa ja vähentänyt lääkitystä rauhalliseen tahtiin. Ensin puolikkaaseen ja sitten puolikkaan puolikkaaseen. Siitä huolimatta oireet tulivat pian takaisin ja nyt taas ollaan lääkityksellä. Jälkiviisaana voisi sanoa, että ei olisi ikinä pitänytkään lopettaa, vaikka olo oli hyvä. Mukavaa joulun odotusta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681