Ville Valon karismaa

Tittali

Jonny Deppiä löytyy Villestä...
Valloitti karismallaan kaikki.
Myös minut olen uus Villen Fani. Puheenaihe jo maailmalla.

6

907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin kaksi marjaa
    • totuushan

on, että A.Tuisku oli koko komeudessaan Linnan kunkku. Antti Tuisku hallitsee yksityisyyden ja julkisuuden, Valo on retku.

• Vilijonnnnnkkka

Valo kieltämättä alkaa näyttää enemmän juopporetkulta kulahtaneine kajaleineen...poissa on alkuaikojen lovepopin silokasvoinen "nättipoika". Vaikka en kyllä dikannut siitäkään lookista. Muutoin, hyvähyvä Ville!

• Tätä mieltä olen
        Vilijonnnnnkkka kirjoitti:

Valo kieltämättä alkaa näyttää enemmän juopporetkulta kulahtaneine kajaleineen...poissa on alkuaikojen lovepopin silokasvoinen "nättipoika". Vaikka en kyllä dikannut siitäkään lookista. Muutoin, hyvähyvä Ville!

Ville tosiaan näytti rentulta. Ruma parta ja epäsiisti tukka. Selvästi oli juovuksissa ja koko ajan tupakka ja lasi kädessä. Kun näki Antin ja Villen vierekkäin niin kyllä se Tuisku oli joka siinä esiintyi edukseen joka tavalla.

• Elmeri_
        Tätä mieltä olen kirjoitti:

Ville tosiaan näytti rentulta. Ruma parta ja epäsiisti tukka. Selvästi oli juovuksissa ja koko ajan tupakka ja lasi kädessä. Kun näki Antin ja Villen vierekkäin niin kyllä se Tuisku oli joka siinä esiintyi edukseen joka tavalla.

Siis höh.

Persoonattomia alaikäisiä pojankolleja ylistätte maasta taivaaseen!

Antilla ei ollut minkäänlaista karismaa, tuollaisen asun saa rahalla kun kävelee vaatekauppaan.

Ville Valo uskalsi olla oma itsensä, kun taas Antti Tuisku (ikänsäkin johdosota jo) oli kuin paskannielly.

Voi jestas sentään..... Varsinainen unelmavävykokelas, siloposkinen Antti T.

Hemmoteltu kakara sanon minä! Pojankloppi jolla ei ole musiikin kanssa minkäänlaista tulevaisuutta. Teinityttöjen idoli, jonka vetovoima häipyy yhtä nopeasti kun on tullutkin.

• BLOOD IS LIFE

Tyylikäshän se oli eikä mikään renttu. Ja HIM on lovemetallia eikä mitään poppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5880
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3517
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2033
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      227
      1959
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1731
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1001
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe