Ville Valon karismaa

Tittali

Jonny Deppiä löytyy Villestä...
Valloitti karismallaan kaikki.
Myös minut olen uus Villen Fani. Puheenaihe jo maailmalla.

6

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin kaksi marjaa
    • totuushan

on, että A.Tuisku oli koko komeudessaan Linnan kunkku. Antti Tuisku hallitsee yksityisyyden ja julkisuuden, Valo on retku.

• Vilijonnnnnkkka

Valo kieltämättä alkaa näyttää enemmän juopporetkulta kulahtaneine kajaleineen...poissa on alkuaikojen lovepopin silokasvoinen "nättipoika". Vaikka en kyllä dikannut siitäkään lookista. Muutoin, hyvähyvä Ville!

• Tätä mieltä olen
        Vilijonnnnnkkka kirjoitti:

Valo kieltämättä alkaa näyttää enemmän juopporetkulta kulahtaneine kajaleineen...poissa on alkuaikojen lovepopin silokasvoinen "nättipoika". Vaikka en kyllä dikannut siitäkään lookista. Muutoin, hyvähyvä Ville!

Ville tosiaan näytti rentulta. Ruma parta ja epäsiisti tukka. Selvästi oli juovuksissa ja koko ajan tupakka ja lasi kädessä. Kun näki Antin ja Villen vierekkäin niin kyllä se Tuisku oli joka siinä esiintyi edukseen joka tavalla.

• Elmeri_
        Tätä mieltä olen kirjoitti:

Ville tosiaan näytti rentulta. Ruma parta ja epäsiisti tukka. Selvästi oli juovuksissa ja koko ajan tupakka ja lasi kädessä. Kun näki Antin ja Villen vierekkäin niin kyllä se Tuisku oli joka siinä esiintyi edukseen joka tavalla.

Siis höh.

Persoonattomia alaikäisiä pojankolleja ylistätte maasta taivaaseen!

Antilla ei ollut minkäänlaista karismaa, tuollaisen asun saa rahalla kun kävelee vaatekauppaan.

Ville Valo uskalsi olla oma itsensä, kun taas Antti Tuisku (ikänsäkin johdosota jo) oli kuin paskannielly.

Voi jestas sentään..... Varsinainen unelmavävykokelas, siloposkinen Antti T.

Hemmoteltu kakara sanon minä! Pojankloppi jolla ei ole musiikin kanssa minkäänlaista tulevaisuutta. Teinityttöjen idoli, jonka vetovoima häipyy yhtä nopeasti kun on tullutkin.

• BLOOD IS LIFE

Tyylikäshän se oli eikä mikään renttu. Ja HIM on lovemetallia eikä mitään poppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe