Olen kateellinen exällesi siitä, että hän on saanut olla vierelläsi ja jakaa kauniita hetkiä kanssasi.
Nyt et enää halua ketään elämääsi, vaan haluat katsella maailmaa yksin.
Mitä mulle tässä jaossa jäi? Vain tuskainen kaipuu ja onneton epätoivoinen ihastuminen. Miksi et usko, että minun kanssani kaikki voisi olla kauniimpaa kuin ikinä aiemmin?
Ihastunut, kateellinen
4
961
Vastaukset
- ....
..olisi minulle vastaisin,että voin kuvitella mitenkauniiksi tekisit elämäni ja miten onnilliseksi minut..palataan siihen asiaan..jos vielä myöhemminkin haluat..korvaan kaiken sinulle.satasella:)
- jos ketään kiinnostaa
Erostansa on jo useita vuosia, me taas tutustuimme vastikään. Minulla ei siis eroon osaa eikä arpaa. (Ettei kellekään jää väärinkäsityksiä...)
- m vai n?
Oletko kertonut kohteelle tunteistas? Edes vihjannut? Mistä tiedät hänen kuviot?
- tämä iloton tekstini
m vai n? kirjoitti:
Oletko kertonut kohteelle tunteistas? Edes vihjannut? Mistä tiedät hänen kuviot?
Rivien välistä olen voinut ymmärtää, että häneen "turha" rakastua, koska hän ei halua (uskalla???) elämäänsä enää kenenkään kanssa jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381