Elikkä jos teitä vitun simpansseja kiinnostaa nii mä en ole homo mutta olen homonaama.
Mutta ennemmin mulla on sellainen, kun simpanssin naama niinkuin teillä.
Ettekä osaa veikata vaa arvailette vaa ja nyyhkytätte, kun ei osu
Vittu ku mä vedän teitä kaikkia pataa ja hakkaan teijän...
Eikä siinä vielä kaikki jos todella haluatte nii ammun teitä päähän
HEAD SHOT
Eikä siinä vielä kaikki jos oikein anelette nii ehkä mä en kiduta teitä ennen sitä
Ja eikä siinäkään vielä kaikki jos oikein katsotte tarkasti niin voitte huomata että "ehkä mä en kiduta teitä."
Te olette kaikki sellassia ruotsalaisia jotka kävelee munapystyssä sen jälkee ku näkee miehen kadulla.
Teidät kaikki pitäis heittää eläintarhaa punapersepaviaanihomojen kanssa samaa häkkii.
Ja sit te voitte nykiä toisianne P E R S E E S E E .
Ja jos haluatte vihjeitä nii älkää niitä täältä prkle kattoko saatanan mulkun imijät
Te ootte sellassia saatanan eläimiä joilla ei ole mikää muu mielessä, kun homot ja apinat !!!
Ja se vielä että te otatte suihin toisiltanne kadulla on todella loukkaavaa. Hommaisitte huoneen entäs jostain hotellista !!!
Ja vielä sellanen juttu että haluaisin sanoa että MITÄÄ EN OLE OTTANUT !!!
Ps. Ammun homojajotkarunkkaavatoisiaansatakaapäinjaleikkivätolevansa punapersepaviaaneja
HOMOT YLÖS APINAT ALAS
Homonaama_
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806