Oli viime keskustelu aika kiihkeää,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001072&posting=22000000009812160
joten ajattelin jatkaa sitä hieman.
Eli löysin tällaisen videopätkän. Molemmat äijät vaikuttivat nopeilta, mutta nyt tkd äijää vietiin...
http://video.google.com/videoplay?docid=-5585460401345378983&q=muay thai
Taekwondo vs Muay Thai - erä 2
8
2236
Vastaukset 8
- daaba
mun faija onkin kovempi kun sun faija.
- Genki Sudo
Ja MMA matsis olis molemmat ottanu pataa 30 sekunnissa...
- joo...
genki sudo. omilla säännöillään kukin laji on kingi. ;-)
- mutta...
joo... kirjoitti:
genki sudo. omilla säännöillään kukin laji on kingi. ;-)
... eikös tuo videoclipin matsi otettu juurikin "päähän ei saa lyödä"- säännöillä ja silti se oli muay thai- kaveri, joka voitti?!
- joo joo
mutta... kirjoitti:
... eikös tuo videoclipin matsi otettu juurikin "päähän ei saa lyödä"- säännöillä ja silti se oli muay thai- kaveri, joka voitti?!
Takemies oli ITF:n poikia joten ainakaan sen puolesta päähän lyönti ei olisi ollut ongelma.
- kalakalakalalakakalaa
joo joo kirjoitti:
Takemies oli ITF:n poikia joten ainakaan sen puolesta päähän lyönti ei olisi ollut ongelma.
Olisko se päähänlyönti ollu sit ongelma jollekkin? Kyllä vauvakin osaa päähän lyödä.
- Vanha Kettu
kalakalakalalakakalaa kirjoitti:
Olisko se päähänlyönti ollu sit ongelma jollekkin? Kyllä vauvakin osaa päähän lyödä.
Aivoa asia minkä tuo clippi mun mielestä todisti on se fakta, että paras potku on alapotku.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...matsin Jukka Kirsi (taido) vastaan Auvo Niiniketo (hokuto-ryu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551